• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب – بعد از تزریق ژل چه نکاتی را باید رعایت کرد

مراقبت های بعد از تزیق ژل لب

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب – این دسته از تزریقات برخی از نتایج را دقیقا پس از تزریق نشان می دهد، اما اثر کامل هنوز قابل مشاهده نیست.

به علاوه، معمولا مقداری تورم نیز پس از تزریق وجود دارد که در روزهای اولیه به صورت واضح مشخص نیست که این تورم ناشی از تزریق و یا نتیجه ورود ژل و پرکننده به لب می باشد . همچنین برای ژل های موقت نیز، مقداری زمان جهت ادغام مواد پرکننده با بافت لب لازم است. به خاطر داشته باشید که پس از تزریق حتما مقدار زیادی آب به صورت روزانه مصرف نموده و دستورالعمل های ویژه پزشک خود را برای مراقبت های پس از تزریق فراموش نکنید.

بنابراین، اگر قصد کاهش چین و چروک ها و بهتر شدن نتایج این دسته از تکنیک های زیبایی را دارید، بهتر است برای رسیدن به نتیجه دلخواه تان حداقل سه هفته صبر کنید.

پیگیری ثانویه تزریق ژل یا پر کننده لب معمولا به ۲ تا ۳ هفته زمان نیاز دارد. معمولا خود فرد نیز مایل است که پس از ۲ تا ۳ هفته بهبود حاصل شود.

پس به صورت ایده آل زمان بیشتری برای مراجعه در دو مرحله – به علاوه مدت زمان بهبود – قبل از یک رویداد مهم نیاز است. ( در واقع ۵ تا ۶ هفته) به خصوص اگر فرد برای اولین بار است که این تزریق را انجام می دهد و یا اینکه مدت زمان طولانی برای مراجعه بعدی تعیین شده باشد. ممکن است که بیمار نیازی به مرحله دوم درمان نداشته باشد اما عموما جلسه دوم، سبب بروز نتایج بهتری می شود.

اگر واقعا برای اولین بار است که تزریق ژل یا پرکننده لب را تجربه می کنید، حتما دستورالعمل هایی را که با لمس و ماساژ لب پس از تزریق همراه هستند، دنبال کنید. این روش ها از به وجود آمدن احتمالی عدم تقارن در لب ها جلوگیری کرده و باعث می شود که لب هایی پر تر و گوشتی تر در عین طبیعی داشته باشید.

حداقل دو هفته یا بیشتر پس از تزریق ژل و هرگونه پرکننده برای صورت، قبل از پرواز زمان نیاز دارید. پرواز پس از گذشت مدت زمان استراحت بعد از این گونه تزریقات که برای درمان چین و چروک توصیه می شود. بدین ترتیب، حتما از پرواز زودتر از مدت زمان دو هفته پس از تزریق جلوگیری نمایید.

چرا بهتر است برای تزریق ژل لب و یا تزریقات زیبایی این چنینی، قبل از جشن ازدواج، تعطیلات و یا یک مهمانی بخصوص برنامه ریزی کنید؟

به طور معمول، میزان عدم دریافت نتیجه یا چسبندگی پوست در تزریق ژل لب و یا این دسته از تزریقات زیبایی بسیار کم است، اما صفر نیست. به خاطر داشته باشید که هر بیمار منحصر به فرد است. بنابراین، مدت زمان اضافی ای را برای استراحت به خصوص اگر اولین بار است که این درمان را تجربه می کنید، در نظر داشته باشید.

به طور کلی، حداقل زمان بهبودی پس از درمان ۳ هفته است. اما اگر مراسم به خصوصی مانند جشن ازدواج در پیش دارید و خود شما، عروس یا از نزدیکان عروس هستید، حتما مدت زمان بیشتری را برای بهبودی کامل در نظر بگیرید. برخی افراد نیز دارای پوست های حساس تری هستند و یا کبودی بیشتری را تجربه می کنند، پس اگر جزو این دسته از افراد نیز هستید، باز هم زمان کافی برای مشاهده یک نتیجه خوب به خود بدهید.

اگر به دنبال یک مرکز زیبایی برای تزریق ژل لب و افزایش حجم ماهرانه و با کیفیت برای لب هایتان هستید و زمان کافی ندارید، حتما با یکی از مشاوران عالی ما مشورت کنید. آن ها به شما خواهند گفت که با چه روشی و با زمان کمتر، تزریق ژل لب را انجام دهید. چنین راهکارهایی برای افزایش حجم گونه و فک نیز وجود دارند.

در اینجا به چند دلیلی اشاره خواهیم کرد که چرا باید بین تزریق ژل و مراسم شما، چند هفته فاصله وجود داشته باشد.

پرکننده های پوستی نیاز به مدت زمان زیادی را برای نشان دادن نتیجه و اثرات کامل خود دارند.

بسیاری از این گونه تزریقات زیبایی پس از گذشت چند هفته از زمان تزریق به بهترین شکل و ظاهر خود می رسند.

در اکثر تزریقاتی که به منظور رفع چین و چروک خطوط اطراف دهان و پیشانی برای بانوان مسن از طریق ضعیف کردن عضلات آن ناحیه انجام می شود، عموما پس از گذشت ۱۴ روز یا بیشتر، بهترین نتیجه قابل مشاهده است.

حجیم کردن لب ها نیز می تواند چند هفته ای به طول بیانجامد. ممکن است در هفته های اول احساس متفاوتی داشته باشید و یا حس کنید که لب هایتان کمی سفت شده اند، اما پس از گذشت چند هفته احساس نرم تر و کاملا طبیعی تری خواهید داشت.

نتایج تزریقات جهت رفع چین و چروک های صورت نیز میتواند پس از ۳ یا ۴ ماه به خوبی مشاهده شود. همین مدت زمان برای پرکننده (فیلر) های پوستی نیز معمولا بین ۴ تا ۶ ماه است که در برخی از موارد بین ۸ تا ۹ ماه نیز بوده است. طول این زمان وابسته به متغیرهایی همچون مهارت پزشک، محل تزریق، نوع پرکننده ( برند و ویژگی های آن) و نوع واکنش بدن فرد به آن پرکننده می باشد.

راهنمایی های یک پزشک برای مراقبت های بعد از تزریق ژل لب جهت حجیم نمودن لب ها

آنچه که شما بعد از یک جلسه تزریق ژل لب انتظار دارید:

مقداری ورم و کبودی احتمالی

واکنش های آلرژیک (تورم بیش از حد)

پس مشاهده چه مواردی باید پزشک خود را در جریان بگذارید:

مشاهده مناطقی از پوست که بسیار تیره و کبوده شده اند و می دانید که این کبودی طبیعی نیست.

هر چیزی که پس از تزریق باعث نگرانی شما شده باشد.

رفتن به مهمانی پس از تزریق ژل لب چطور است؟

بهتر است چند روز قبل و بعد از انجام تزریق از مصرف الکل خودداری کنید. این توصیه ساندرا به مشتریان خود است، جلوگیری از مصرف الکل قبل و بعد از انجام تزریق های زیبایی.

یک پزشک می گوید که الکل احتمال کبود شدن را افزایش می دهد. هم چنین شما باید از آرایش صورت در اطراف ناحیه لب و رژلب زدن حداکثر تا سه روز پس از انجام تزریق خودداری کنید. همچنین باید از دستکاری لب هایتان جلوگیری کنید.

یک نکته دیگر برای مراقبت های پس از تزریق ژل لب به گفته ساندرا این است که از مصرف نوشیدنی های داغ خودداری کنید. زیرا ممکن است اعصاب و حس لب به علت اعمال بی حسی های موضعی دچار آسیب شود.

او می گوید که میتوانید در روز دوم پس از تزریق اگر لب هایتان خشک شده اند، از ویتامین AD استفاده کنید.

در روز سوم نیز می توانید از رژ لب استفاده کنید. اما به خاطر داشته باشید که آرایش کاملا ملایم باشد. سعی کنید از لوازم آرایش سالم تر و با کیفیت تر جهت جلوگیری از آلرژی (رشد باکتری ها) استفاده نمایید.

در صورت نیاز می توانید از کرم ها و یا روغن های ترمیم کننده استفاده کنید.

پس از اینکه زمان گذشت و تورم و حس متفاوت آن به پایان رسید، لب های شما به حالت طبیعی و روتین خود باز خواهند گشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *