• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مراقبت های بعد از هایفوتراپی غبغب

داشتن غبغب یکی از آزار دهنده‌ترین موضوعاتی است که خیلی از افراد را اذیت می‌کند و هر کسی به دنبال روشی است تا بتواند این غبغب را برطرف کند. هایفوتراپی یکی از مطمئن‌ترین و بهترین روش‌ها برای رفع غبغب به شمار می‌رود. با این حال، شما باید مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی غبغب را به خوبی رعایت نمایید تا بتوانید به بهترین نتیجه از این عمل دست پیدا کنید.

مراقبت های بعد از هایفوتراپی غبغب

علاوه بر مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی غبغب که کمک زیادی به افزایش ماندگاری و کاهش دوره نقاهت این روش دارد، شما باید مراقبت‌های خاصی قبل از این عمل نیز بکار بگیرید تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود. این مراقبت‌ها شامل مواردی مانند

  1. قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید
  2. عدم مصرف نوشیدنی‌های الکل دار، دخانیات
  3. همچنین نوشیدن آب به میزان کافی می‌شوند.

این موضوع تا حدی اهمیت دارد که پزشکان توصیه می‌کنند:

  • افرادی که بیش از اندازه سیگار مصرف می‌کنند، اصلاً کاندید مناسبی برای هایفوتراپی غبغب نیستند.
  • برخلاف خیلی از روش‌های زیبایی دیگر، در هایفوتراپی غبغب نباید از کمپرس سرد و یا یخ روی نواحی تزریق شده استفاده کنید.زیرا این کار می‌تواند باعث شود که نتیجه حاصل از هایفوتراپی تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

علاوه بر این موارد، مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی غبغب شامل موارد دیگری نیز می‌شوند که در اینجا برخی از مهم‌ترین آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

1.ورزش بعد از هایفوتراپی غبغب

یکی از رایج‌ترین سؤالاتی که خیلی از متقاضیان درباره مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی غبغب می‌پرسند، این است که تا چه مدت بعد از انجام این عمل می‌توانیم به فعالیت‌های ورزشی ادامه دهیم؟ تعریق می‌تواند تأثیر خیلی بدی برای هایفوتراپی غبغب و یا بخش‌های دیگر صورت داشته باشد. به همین دلیل هم تا حد امکان باید از انجام فعالیت‌های ورزشی که باعث تعریق می‌شوند، خودداری کنید. بعد از گذشت چند روز با مشورت پزشک، می‌توانید به انجام فعالیت‌های ورزشی خود ادامه دهید.

2.شست و شو و استحمام بعد از هایفوتراپی غبغب

یکی از مهم‌ترین مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی غبغب که تأثیر زیادی در نتیجه این عمل دارد، این است که تا چند روز بعد از عمل نباید به حمام آب گرم و یا جکوزی بروید. البته این بدان معنی نیست که اصلاً نباید به حمام بروید.
صرفاً منظور ما این است که از قرار گرفتن در معرض گرما و آب گرم بپرهیزید. به همین دلیل هم می‌توانید بعد از این عمل، روش آب سرد و یا ولرم بگیرید. این کار باعث می‌شود که پوست حالت طبیعی و سفت خود را همچنان حفظ کند. در غیر این صورت، آب گرم می‌تواند پوست غبغب را تحریک کند.

این موضوع درباره شستن صورت نیز صادق است. یکی از مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی غبغب درباره شستشوی صورت است که توصیه می‌کنیم با مواد شوینده ملایم و با آب ولرم رو به سرد، به آرامی صورت خود را بشویید. همچنین به یاد داشته باشید که قبل از عمل هایفوتراپی صورت، به حمام بروید و پوست صورت خود را به خوبی بشویید. زیرا داشتن پوستی تمیز در ناحیه غبغب برای انجام هایفوتراپی، کمک زیادی به رسیدن به نتیجه دلخواه می‌کند.

3.تغذیه مناسب بعد از هایفوتراپی غبغب

به طور کلی، مهم ترین مراقبت های بعد از هایفوتراپی غبغب و یا هر بخش دیگری از صورت، به سبک زندگی شما بازمیگردد. به همین دلیل هم تغذیه مناسب و خوردن غذاهای طبیعی و بدون چربی، کمک زیادی به کاهش دوره نقاهت و رسیدن به نتیجه دلخواه شما می کند. علاوه بر این، تغذیه مناسب به افزایش ماندگاری هایفوتراپی غبغب نیز کمک زیادی می کند.

 

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

هایفو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *