• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مزایای آر اف فرکشنال

مزایای کلینیک زیبایی

یکی از مهم ترین عنصر زیبایی در انسان پوست می باشد. امروز می خواهیم درباره مزایای آر اف فرکشنال صحبت کنیم با ما همراه باشید. پوست انسان با توجه به گذشت زمان دچار آسیب می شود، به مرور زمان انسان شادابی و نشاط پوست خود را از دست می دهد. انسان همواره به دنبال راه هایی است که بتواند نشاط و شادابی دوباره ای به پوست خود ببخشد. باگذشت زمان پوست انسان دچار آسیب هایی می شود که زیبایی آن را به خطر می اندازد.

ازجمله آسیب هایی که می تواند پوست را به خطر بی اندازد، می توان به استفاده از لوازم آرایشی نامناسب، دستکاری کردن جوش های صورت که گاهی اوقات ویروسی یا عفونی هستند و یا بی توجهی به آسیب های پوست اشاره کرد. موارد ذکرشده باعث می شود فرد زیبایی پوست خود را از دست بدهد و به دنبال پیدا کردن راه هایی مختلف برای برطرف کردن مشکلات پوستی خود باشد. اگر ما را تا پایان این مطلب دنبال کنید،ما روش های نوین پزشکی را که تاثیر بسیاری در زیبایی و ظاهر شما دارد را بیان خواهیم کرد. یکی از مهم ترین روش ها جوانسازی پوست صورت است. هم چنین به مزایای آر اف فرکشنال اشاره خواهیم کرد.

 

آر اف فرکشنال چیست؟

یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی که در زمینه درمان چین و چروک صورت از آن استفاده می شود، جوان سازی پوست با آر اف است. امروزه رادیو فرکانسی( RF)گونه ای از روش های درمانی است که مورد تایید قرار گرفته است. چرا که باعث برطرف کردن چین و چروک های پوستی می شود. و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. تغییرات کلاژن پوست و ترمیم بافت پوست ازجمله مواردی است که مربوط به حوزه ی ( RF)می شود. آر اف از طریق ایجاد حرارت در سطح زیرین پوست که به آن در اصطلاح (Derm)گفته می شود، مسئولیت کلاژن سازی پوست را بر عهده دارد. مسئولیت آر اف به گونه ای است که این حرارت لایه های درم را تحریک می کند و این حرارت پراکنده می شود به طوری که باعث ترمیم سریع اپیدرم لایه سطحی پوست می شود.

جوان سازی پوست به وسیله RF با اثر گذاری بیشتر انجام می گیرد.استفاده از رادیو فرکانس احتمال آسیب و عوارض جانبی را به حداقل می رساند.که سازمان غذا و داروی امریکا که به اصطلاح به آن(FDA) می گویند،استفاده از این دستگاه را تایید کرده است.

فرکانس رادیویی نوعی از انرژی است که به صورت طول موج در ثانیه اندازه گیری می شود.فرکانس رادیویی ازجمله طیف های الکترومغناطیسی است که شامل بسیاری از انواع انرژی های معمولی است که هر روز ما از آن ها استفاده می کنیم. که می توان به سیگنال های وای فای امواج ،رادیو و تلویزیون و یا مایکروویو اشاره کرد. انرژی فرکانس رادیویی استفاده شده در سفت کردن پوست در حدود 450 کیلوهرتز است و در انتهای محدوده رادیویی قرار گرفته است.

 

انواع آر اف ها

جوان سازی پوست با دستگاه آر اف گونه و انواع مختلف دارد. هم اینک با انواع آشنا خواهیم شد.

تک قطبی: در آر اف تک قطبی ،امواج گرمایی در لایه های عمیق پوست انجام می شود و کاربرد آن اکثرا برای لاغری و کاهش سلولیت است.
دوقطبی:در آر اف دو قطبی، درمان در لایه های سطحی پوست انجام می شود و هدف آن، جوان سازی پوست است.
کاربرد آر اف

 

دستگاه های رادیویی فرکانسی برای جوان سازی پوست

بازسازی پوست
رفع تیرگی و شلی پوست
رفع ترک های پوستی
درمان و رفع چروک دور چشم
جوان سازی پوست
درمان کرارتوز پیلاریس یا پوست مرغی
کاهش جوش های صورت و اسکار
بسته شدن منافذ باز پوست

تاثیر دستگاه RF برای لاغری چقدر است؟

دستگاه آر اف امواج رادیویی را با فرکانس بالا تولید می کند و از بافت های بدن عبور می دهد.کار این دستگاه به گونه ای است که باعث ایجاد حرارت عمقی به میزان 38 الی 44 درجه سانتیگراد

در چربی های مازاد در بدن می شود.از این دستگاه برای لاغری و درمان سلولیت موضعی ازجمله شکم، پهلو، ران، باسن، بازو، سینه و غبغب مورد استفاده قرار می گیرد.علاوه بر کاربردی که از دستگاه RF برای لاغری موضعی دارد، این دستگاه برای گرم کردن و کشیدن پوست جهت تقویت جریان خون و شکستن سلولیت و چربی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش می ‎تواند برای افرادی که نسبت به افتادگی غبغب، گونه و گردن خود ناراضی هستند مورد استفاده قرار بگیرد.

مزایای آر اف فرکشنال

یکی از مزایای آراف فرکشنال این است که درمان پوست با این دستگاه، یک روش آسان، بدون درد و بدون جراحی است که موجب کاهش خطوط ظریف پوستی می شود.
نخستین مزیتی که آر اف فرکشنال نسبت به دستگاههای دیگر دارد این است که دارای دوران نقاهت و عوارض جانبی نیست.
این تکنیک برای انواع پوست و با هر آسیب سطحی قابل استفاده است و محدودیت قابل توجهی ندارد و این مورد باعث شده است که دایره فعالیت خود را نسبت به روش های مشابه دو برابر کند.
آر اف میکرونیدلینگ یا همان فرکشنال زمان کوتاه تری از ما می گیرد که باعث افزایش دقت در ما می شود.
استفاده از دستگاه آراف باعث افزایش خاصیت ارتجاعی و بافت پوست می شود.
یکی از مهم ترین مزایای آر اف فرکشنال این است که این دستگاه باعث تحریک افزایش تولید کلاژن و الاستین و همچنین بهبود جریان خون می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *