• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مزایای از بین بردن موهای زائد

مزایای از بین بردن موهای زائد به وسیله لیزر چیست؟

 

1. عوارض جانبی ناچیز لیزر موهای زائد

عوارض جانبی خفیفی مانند کمی قرمزی پوست بعد از لیزر موهای زائد گزارش می‌شود که همین عوارض جانبی اندک هم خیلی زود به طور کامل برطرف می‌شوند.

 

2. مقرون به صرفه بودن لیزر موهای زائد

وقتی روند لیزر موهای زائد را شروع می‌کنید، دیگر نیازی نیست تا به طور منظم هزینه زیادی برای از بین بردن مو با استفاده از موم، کرم‌های موبر، تیغ یا سایر ابزار و روش‌ها پرداخت کنید. شاید به نظر برسد که در ابتدای امر، هزینه زیادی را باید برای لیزر موهای زائد کنار بگذارید، اما با گذشت زمان، متوجه می‌شوید که با استفاده از لیزر، مبلغ بیشتری را صرفه‌جویی خواهید کرد چون دیگری نیازی به صرف هزینه برای روش‌های موقت از بین بردن موهای زائد ندارید. به علاوه، استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد، به مقدار قابل توجهی در زمان شما نیز صرفه‌جویی خواهد کرد، بدین صورت که دیگر نیازی نیست مدام برای اصلاح موهای زائد با تیغ یا روش‌های دیگر وقت بگذارید.

 

3. رهایی از موهای زیرپوستی با لیزر موهای زائد

وقتی از لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌کنید، بر خلاف استفاده از موم، بند یا اپیلاسیون، دیگر لازم نیست نگران رشد موهای زیرپوستی بدنما باشید. به علاوه، دیگر خبری از بریدگی یا التهابات ناشی از به کار بردن تیغ نخواهد بود. نکته جالب توجه این است که استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد، به رفع موهای زیرپوستی نیز کمک می‌کند.

 

4. عدم نیاز به رشد کامل و مجدد مو در لیزر موهای زائد

برای شروع جلسه بعدی لیزردرمانی، به پدیدار شدن مو روی سطح پوست نیازی نیست. در واقع، به شما توصیه می‌شود تا پیش از جلسه لیزردرمانی، موهای زائد خود را با استفاده از تیغ اصلاح کنید تا حین درمان از سوختن موهای سطحی جلوگیری شود. یعنی وقتی در حال پیگیری جلسات لیزردرمانی خود هستید، همچنان می‌توانید از تیغ برای اصلاح موی خود استفاده کنید. اما برای استفاده از موم یا روش‌های مشابه دیگر، باید منتظر بمانید تا موهای زائد کاملاً رشد کنند رو روی سطح پوست پدیدار شوند و بعد برای اصلاح آنها اقدام کنید.

 

5. دقت زیاد لیزر موهای زائد

لیزر مورد استفاده برای از بین بردن موهای زائد، دقیقاً ریشه و فولیکول مو را هدف قرار می‌دهد. این مزیت خاص لیزر در مقایسه با روش IPL (نور با انرژی بالا) به شمار می‌رود و لیزر را به وسیله بهتری برای درمان افراد دارای پوست تیره تبدیل می‌کند. دقت زیاد این دستگاه همچنین به این معنی است که شما خیلی سریع‎تر شاهد نتایج رضایت‌بخش خواهید بود.

 

6. سرعت بالای لیزر موهای زائد

زمان مورد نیاز برای هر جلسه درمانی چندان طولانی نیست. با اینکه این موضوع به ناحیه مورد نظر بستگی دارد، اما به احتمال زیاد طی چند هفته می‌توانید شاهد نتایج کار باشید. همچنین می‌توانید به تمام زمان‌هایی فکر کنید که دیگر نباید در جلسات منظم و دائمی اپیلاسیون و موم‌ انداختن حاضر شوید.

 

7. تاثیرگذاری قابل توجه لیزر موهای زائد

از بین رفتن دائمی موها معمولاً پس از 3 تا 7 جلسه لیزردرمانی برای اکثر افراد قابل ملاحظه است، بنابراین می‌توان گفت که استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد، روشی بسیار موفقیت‌آمیز است.

 

مقایسه لیزر موهای زائد و اپیلاسیون(waxing)

موم در مقایسه با لیزر، یک روش موقت و کوتاه‌مدت برای از بین بردن موهای زائد به شمار می‌رود. پس از موم‌اندازی، می‌توانید بلافاصله شاهد نتایج آن باشید، اما به احتمال زیاد حین کار، دچار درد و ناراحتی خواهید شد. تاثیر موم بیش از چندروز تا چند هفته نیست و موهای زائد دوباره رشد می کنند(در بعضی از افراد شاید کمی نازک‌تر شوند) با این وجود، از بین بردن موهای زائد با موم، عوارض جانبی نامطلوبی در پی دارد.

افرادی که پوست حساس دارند پس از استفاده از موم معمولاً دچار ناراحتی پوست مثل اگزما و خارش می‌شوند که آثار آن چندین روز و حتی تا یک هفته باقی خواهد ماند.گاهی اوقات قسمت‌هایی از بدن که موهای ضخیم‌تری دارند، پس از موم‎اندازی دچار کبودی ناشی از خونریزی رگ انتهای پیاز مو می شوند و بعضی از این کبودی ها به لک دائم تبدیل خواهد شد

به علاوه، موم انداختن معمولاً باعث افزایش موهای زیر پوستی می‌شود که از بین بردن آنها دشوار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *