• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مزایای تزریق ژل نسب به چربی!!!!!

مزیت تزریق انواع ژل نسبت به تزریق چربی

تزریق ژل نیاز به استخراج ندارد و در یک مرحله فقط باید در محل مورد نظر تزریق کرد، در لایه‌های سطحی قابل تزریق است لذا به چشم بیشتر می‌آید، مهارت چندانی مورد نیاز نیست، نتیجه نهایی آن سریع است عوارض تزریق چربی به مهارت و تکنیک پزشک بستگی زیادی دارد در روزهای اول تورم زیادی دارد به دلیل منطقه وسیع تزریق نیاز به بی‌حسی بیشتری دارد برای نتیجه نهایی مدت زمان بیشتری بیمار باید منتظر بماند باید به صورت یک دست و یک نواخت تزریق شود.

با این‌که عمل تزریق چربی عبارت است از چربی برداشت‌ شده از بدن، به بافت صورت، می‌توان آن را نوعی جراحی کوچک به‌ حساب آورد چرا که در محل برداشت چربی، یک بریدگی کوچک ایجاد شده و به یک بخیه نیاز خواهد داشت. پس از انجام این عمل، نیاز است تا زمانی به‌ منظور بهبودی طی شده و همچنین بیمار باید به‌ منظور انجام این عمل، خطرات احتمالی یک جراحی کوچک به همراه داروهای بی‌حسی و دوره‌ی بهبودی را بپذیرد. اما تزریق ژل، عمل بدون جراحی بوده و به همین دلیل پرطرفدارتر می‌باشد. این عمل به داروی بی‌حسی نیاز نداشته و هیچ گونه ناراحتی در فرد ایجاد نخواهد کرد. با این‌حال، نتایج حاصل از این عمل محدود می‌باشند.

تزریق چربی عملی عمیق‌تر می‌باشد، طبیعتاً انجام آن نسبت به تزریق ژل پرهزینه‌تر خواهد بود.

تزریق ژل هیچ زخمی به‌ جای نمی‌گذارد. زخم به‌جای مانده از عمل تزریق چربی نیز کوچک خواهد بود. هرگونه زخم به‌جای مانده از این عمل‌ها چه در اثر تزریق و چه در اثر برداشت چربی، بسیار کوچک خواهد بود. سعی می‌شود تا این زخم‌ها در محل‌هایی ایجاد شوند که بتوان آن‌ها را با لباس پوشاند. مدت‌زمان بهبودی پس از انجام عمل تزریق ژل کم و یا صفر خواهد بود چرا که این مواد به‌ سادگی به زیر پوست تزریق شده و اثرات آن‌ها بلافاصله ظاهر می‌شود. البته ممکن است در برخی موارد، این عمل ایجاد کبودی کند. عمل تزریق چربی به مدت‌ زمانی برای بهبودی نیاز دارد با این‌حال بیمار پس از یک یا دو هفته می‌تواند به فعالیت‌های طبیعی خود بازگردد.

تفاوت تزریق فیلر و چربی در ماندگاری آن‌ها

یکی دیگر از تفاوت‌های تزریق فیلر و چربی در ماندگاری آن‌ها است. هرچند تفاوت خاصی در ماندگاری آن‌ها احساس نمی‌شود، اما بسته به نوع عمل و نوع ژلی که شما استفاده می‌کنید، ممکن است نتیجه کمی متغیر باشد. اما در کل طبق تجربیات افراد و آمارهای در دسترس تزریق چربی ماندگاری بیشتری دارد.

اما این به برتری هیچ‌کدام نسبت به همدیگر نیست، ممکن است که تزریق چربی در یک نفر بهتر جواب دهد و در نفر دیگر تزریق فیلر.

تفاوت تزریق ژل با چربی در عوارض آن

در هر دو صورت اگر تزریق آن توست یک فرد متخصص انجام نشود و طبق استانداردهای پزشکی نباشد، ممکن است عوارضی برای شما داشته باشد. یکی دیگر از این نکات ماده‌ای است که در آن برای تزریق به کار می‌برید.

اما درهرصورت تاکنون عوارض چربی بیشتر گزارش شده است. مخصوصاً در ایجاد التهاب و کبودی پوست که آن هم به‌مرور از بین خواهد رفت. پس تفاوت در تزریق فیلر و چربی از نگاه عوارضی تا حدود زیادی بستگی به متخصص و نوع فیلر آن دارد.

مزایای تزریق فیلر

  • تزریق فیلر به دلیل اینکه غیرتهاجمی محسوب می‌شود؛ یکی از گزینه‌های عالی در فرآیند جوانسازی و بازسازی پوست به حساب می‌آید.
  • برای تزریق فیلر نیازی به اقدامات آماده سازی قبل از تزریق نیست؛ زیرا فیلرها به صورت آماده برای تزریق به فروش می‌رسد.
  • بعد از تزریق فیلر، دوره نقاهت کوتاهی وجود دارد و گاهی مواقع حتی نیاز به استراحت نیست و فرد بلافاصله می‌تواند به زندگی و کارهای روزمره خود بازگردد.
  • نتیجه مورد انتظار بعد از تزریق فیلر سریع نمایان می‌شود. البته گاهی ممکن است، مدت بیشتری طول بکشد تا نتیجه دلخواه به دست آید.
  • التهاب ناشی از تزریق فیلر در مقایسه با پیوند چربی بسیار کم است.
  • هزینه‌های تمام شده تزریق فیلر در مقایسه با پیوند چربی کمتر است.

کلینیگ زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد

شماره تماس

01341219506-7

01342217120

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *