• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مزایای جوانسازی پوست با لیزر اسکارلت چیست؟

 

مزایای جوانسازی پوست با لیزر اسکارلت چیست؟

همان‌طور که در ابتدای مقاله گفتیم، لیزر اسکارلت یک روش مدرن و موثر برای جوان‌سازی و بهبود مشکلات پوستی است که جایگزین مناسبی برای لیفت پوست صورت با جراحی محسوب می‌شود. محبوبیت این روش درمانی را می‌توانیم از مزایایی که برای پوست به ارمغان می‌آورد، متوجه شویم. لیزر اسکارلت انرژی را به زیر پوست، دقیقا جایی که پوست برای جوان‌سازی و سفت شدن به آن نیاز دارد، بدون آسیب رساندن به سطح پوست (اپیدرم) ارسال می‌کند. پس دوره بهبود لیزر اسکارلت نسبت به دوره بهبود لیزرهای سنتی بسیار کمتر و تنها در حد چند ساعت است.

از طرف دیگر، لیزر اسکارلت MRF به‌آرامی روی پوست اثر می‌گذارد و به همین خاطر است که احتمال ایجاد اسکار یا سوختگی روی پوست را به حداقل ممکن می‌رساند. همچنین این روش درمانی بر خلاف لیزر، با ملانین موجود در پوست هیچ تعاملی ندارد؛ پس برای انواع رنگ‌های پوست نسبتا بی‌خطر است و عوارض جانبی هایپر یا هایپرپیگمانتاسیون را به همراه ندارد. همچنین این لیزر از انرژی ۲ مگاهرتز استفاده می‌کند که روی انواع پوست‌های خشک و چرب به‌خوبی قابل‌نفوذ است.

مزایای لیزر اسکارلت

اگر بخواهیم به مزیت‌های لیزر اسکارلت نسبت به سایر دستگاه‌های رادیوفرکانسی (آر اف) بپردازیم، می‌توانیم بگوییم که این نوع لیزر از فرکانس رادیویی دوقطبی استفاده می‌کند که انرژی متمرکز بیشتری نسبت به تک‌قطبی‌ها دارد. پس طبیعتا نتایج بهتری هم به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، لیزر اسکارلت از سوزن‌های طلایی استفاده می‌کند که باعث توزیع بهتر انرژی و در نتیجه جوان‌سازی بیشتر نسبت به سوزن‌های معمولی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *