• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مزایای درمان با (RF) برای کاهش وزن

مزایای درمان با فرکانس رادیویی (RF) برای کاهش وزن

فرکانس رادیویی یک روش مدرن و مؤثر برای کاهش وزن ارائه می‌دهد و جایگزینی ایده‌آل برای روش لیپوساکشن دراماتیک است. از مزیت‌های اصلی دستگاه لاغری آر اف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.کاهش چربی‌های بدن

دستگاه‌های RF از فرکانس رادیویی برای کاهش چربی زیر پوستی استفاده می‌کنند. انرژی فرکانس رادیویی سلول‌های چربی را گرم می‌کند و آن‌ها را ذوب می‌کند تا بتوانند از طریق فرآیند حذف طبیعی بدن دفع شوند. این امر سبب می‌گردد افرادی که پوست حساسی دارند، یک روش درمانی موثر برای کاهش چربی داشته باشد. از آنجایی که این روش هیچ چیز خارجی را به بدن وارد نمی‌کند، احتمال ابتلا به عفونت یا کبودی وجود ندارد.

2.از بین بردن ظاهر سلولیت بدن

سلولیت، چربی زیر پوستی مداوم یا توده‌هایی از چربی است که باعث فرورفتگی پوست به خصوص بر روی ران‌ها و باسن می‌گردد. سلولیت زمانی رخ می‌دهد که به رسوبات چربی از طریق بافت‌های همبند زیرپوستی، فشار زیادی وارد می‌شود. روش‌های درمانی که از فرکانس رادیویی برای کاهش وزن استفاده می‌کنند، توده‌های چربی را با انتشار امواج RF زیر پوست مورد هدف قرار می‌دهند. امواج RF بافت‌ها را سفت می‌کند و گردش خون را افزایش می‌دهد و تضمین می‌کند که ذخایر چربی از طریق سیستم لنفاوی شما دفع شود. در نتیجه ظاهر سلولیت کاهش می‌یابد.

3.کاهش چربی به صورت غیر تهاجمی

از آنجایی که کاهش وزن با دستگاه لاغری آر اف به صورت غیر جراحی صورت می‌گیرد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی تخت دراز بکشید و اجازه دهید اپراتور دستگاه را روی قسمت مورد نظر بدن شما به صورت ساعت گرد حرکت دهد.

4.سفت کردن عضلات پس عمل‌های جراحی

متأسفانه برخی از افرادی که تحت عمل جراحی کاهش چربی مانند لیپوساکشن قرار می‌گیرند، اغلب با مشکلاتی همچون پوست شل و افتادگی مواجه می‌شوند. درمان با فرکانس رادیویی پوست را سفت می‌کند و به بدن شما کمک کند تا ظاهری متناسب‌تر داشته باشید. با گذراندن دوره کامل درمان لاغری با دستگاه لاغری آر اف می‌توانید از کانتورینگ بدن و سفت شدن پوست با ماندگاری بالا لذت ببرید.

5.ظاهری جوان‌تر

با بالا رفتن سن، روند بازسازی سلول‌های پوست کاهش می‌یابد و منجر به از دست دادن الاستین و کلاژن پوست می‌گردد. این امر باعث شل شدن و افتادگی پوست می‌شود. اما با دستگاه لاغری آر اف جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد و می‌توان به جوانسازی مجدد پوست کمک کرد. روش‌های درمانی فرکانس رادیویی، علاوه بر تقویت کلاژن، فیبرهای پروتئینی را تحریک می‌کنند و پوست شما را انعطاف پذیر نگه می‌دارد و در نهایت بدن شما ظاهری جوان‌تر به دست می‌آورد.

شگفتی‌های فرکانس رادیویی (RF) برای سفت کردن عضلات و لاغری

از دستگاه لاغری آر اف برای لاغری صورت نیز می‌توان استفاده کرد. فرکانس رادیویی یکی از روش‌های موثر برای کاهش چربی‌های صورت است. افرادی که می‌خواهند بافت‌های چربی صورت خود را بدون عمل‌های جراحی کاهش دهند، از دستگاه‌های موضعی آر اف استفاده می‌کنند. این روش غیر تهاجمی باعث می‌شود پوستی شاداب، سفت و جوان داشته باشید. لاغری صورت با فرکانس رادیویی برای افرادی که پوست شل و چروکی دارند، مناسب است. این دستگاه می‌تواند خطوط و چین و چروک‌هایی که بین دهان و بینی، بین ابروها و کنار چشم‌ها ایجاد می‌شوند، را از بین ببرد. برخلاف روش‌های پرخطر کاهش چربی، روش درمانی فرکانس رادیویی یک روش بسیار مطمئن، بی‌درد و موثر است.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

ار اف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *