• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مزایای لیزر موهای زائد

کی از مشکلاتی که تقریبا همه خانم‎ها با آن درگیر هستند، انتخاب روشی مناسب جهت رفع موهای زائد است. استفاده از ژیلت، موم سرد، بند و … همه روش‎هایی موقتی برای رفع موهای زائد است که پس از مدت خیلی خیلی کوتاهی باید تکرار شود. از طرفی این روش‎ها باعث آسیب دیدن پوست نیز می‎شوند. اما لیزر موهای زائد روشی مناسب برای رهایی از شر موهای زائد است.
مزایای لیزر موهای زائد یکی از رایج‎ترین روش های بهداشتی در سراسر کشورهای پیشرفته دنیاست که مزایای زیادی داشته و بر روی فولیکول‌های مو متمرکز می‎شود.

مزایای لیزر مو

صرفه جویی در زمان

شاید یکی از مهم‌ترین مزایای لیزر موهای زائد ، صرفه جویی در زمان باشد. در روش‌های دیگر رفع موهای زائد، با صرف زمان زیادی در نهایت نتیجه مطلوبی نیز ارائه نمی‎دهند.

مزایای لیزر موهای زائد

روشی بدون درد

در رفع موهای زائد با لیزر شما هیچ دردی را تحمل نخواهید کرد و به صورت دائمی می‌توانید از شر موهای زائد خود خلاص شوید. در حالی که در استفاده از برخی روش‌های از بین بردن موهای زائد، باید درد زیادی نیز تحمل کنید و از طرفی ممکن است در دراز مدت به پوست شما آسیب جدی وارد شود. بدون درد و ایمن بودن لیزر موهای زائد باعث شده تا خانم‎ها در سراسر دنیا  به شدت از این روش استقبال کنند.

 

دقت و کیفت رفع موهای زائد با لیزر

در این روش، به قدری دقت بالاست که این امکان وجود دارد که هر نقطه از بدن را از وجود موهای تیره و درشت پاک ساخت. نکته‎ای که در سایر روش‎های رفع موی زائد وجود ندارد و سایر روش‌ها مثل تراشیدن یا موم انداختن از دقت کافی برخوردار نیستن و امکان رفع موهای تمام نقاط بدن را ندارند.

 

سرعت در لیزر موهای زائد

سرعت لیزر تا حدی است که برای رفع موهای زائد ناحیه‎ای مثل لب فوقانی به کمتر از یک دقیقه زمان نیاز است. در هر پالس لیزر که یک ثانیه زمان نیاز دارد، می‎توان موهای زیادی را از بین برد.

 

رفع دائمی موهای زائد با لیزر

به جز لیزر موهای زائد، همه روش‎های رفع موهای زائد به طور موقت موهای زائد را از بین می‎برند. اما آنچه رفع موهای زائد با لیزر را به بهترین و پرطرفدارترین روش تبدیل کرده است، از بین بردن دائمی موهای زائد است.

 

ارزان بودن

شاید با شنیدن ارزان بودن لیزر برای رفع موهای زائد، تعجب کنید و یا تصور کنید که به اشتباه نوشته شده است. اما این یک واقعیت است. رفع موهای زائد با کمک لیزر در مقایسه با سایر روش‎ها ارزان‎تر است. چون باید برای مقایسه روش لیزر با سایر روش‌ها در طولانی مدت هزینه را حساب نمایید، هزینه‎ای که مشا برای رفع موهای زائد خود در روش‎ لیزر پرداخت می‎کنید برای رهایی از شر موها به صورت دائمی است، حال آن که هزینه استفاده سال‎ها از ژیلت برای تراشیدن موها، یا موم و… کمتر است؟؟؟ اتلاف زمان، آسیب دیدن پوست و سایر مضرات این روش‎ها بماند… حتی به لحاظ هزینه‎ای هم لیزر موهای زائد نقرون به صرفه‌تر است.

کلینیک زیبایی و لیزر میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *