• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مزایای هایفوتراپی صورت

مزایای هایفوتراپی صورت

ما در این مقاله سعی داریم شما را با مزایای هایفوتراپی صورت آشنا کنیم. هایفوتراپی یکی از قدرتمند ترین و ایمن ترین روش ها برای جراحی‌های زیبایی است که با استفاده از آن می‌توان چربی‌های بدن را مورد هدف قرار داد و پوست بدن را سفت کرد و از آن برای جوان سازی صورت و لیفت پوست صورت و گردن استفاده کرد. برای آشنا شدن با مزایا هایفوتراپی صورت با ما همراه باشید.

هایفوتراپی چیست ؟

هایفوتراپی روشی است که امروزه در همه دنیا جایگزین روش‌های جراحی شده است که در این روش امواج اولتراسوند به طور مستقیم و از راه تماس دستگاه با سطح پوست به لایه اصلی موثر در لیفتینگ وارد شده و همان عملی را انجام می‌دهد که در روش جراحی انجام می شود یعنی مساحت این لایه را کم می کند اما نیازی به برش جراحی ندارد. این لایحه مورد هدف قرار می‌گیرد که باعث محقق شدن لیف و جمع شدن ماهیچه و پوست بر اثر ایجاد حرارت نقطه ای در اعماق لایه های زیرین پوست می شود.

روش های درمانی زیادی برای رفع چین و چروک و شل شدگی پوست مورد استفاده پزشکان قرار گرفته است که از موثرترین آن ها جراحی لیفتینگ صورت است. این روش جراحی دشوار و بزرگ است و معمولاً به دلیل دشواری عوارض و دوره نقاهت طولانی و جای بخیه وسیعی دارد که کمتر مورد توجه قرار گرفته و در حال حاضر برای افتادگی های شدید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نتیجه هایفوتراپی با درمان های تکمیلی با آر اف فرکشنال با مقایسه با لیفت جراحی بوده و به نظر بسیاری از بیماران بهتر از جراحی پاسخ به درمان دیده می‌شود. آخرین دستاورد تکنولوژی دنیا در لیست بدون جراحی است که این کار را به وسیله امواج اولتراسونیک متمرکز با قدرت نفوذی بسیار متفاوت و بیشتر از آر اف و لیزر ها انجام می دهد.

کاربردهای هایفوتراپی :

جوان سازی و لیفتینگ
از بین بردن چروک
سفت کردن پوست
کلاژن سازی
لیفت و بالا کشیدن ابرو
افزایش آلاستیسیتی گونه ها
اصلاح طرح لبخند
لیفت گردن و دکلته
بهبود وضعیت خط چانه

هایفوتراپی صورت

دستگاه هایفوتراپی با استفاده از امواج متمرکز فراصوت لایه از پوست که در زیر لایه سطحی قرار دارد را مورد هدف قرار داده و به آن انرژی وارد می‌کند. انرژی امواج فراصوت باعث می‌شود که دمای این لایحه به سرعت افزایش یابد و وقتی سلول‌های لایحه دفاعیه دمای خاصی بر سن دچار آسیب سلولی می شوند. آسیب سلول ها باعث تحریک تولید پروتئین هایی به نام کلاژن می‌شود که کلاژن ها مسئولیت حفظ ساختمان طبیعی پوست و بسیاری از بافت‌های بدن را دارند گنجاندن مقدار کلاژن در بافت بیشتر باشد بافت سفت تر می شود.

افزایش کلاژن باعث می شود که پوستی سفت صاف و بدون چین و چروک داشته باشید زیرا امواج پر انرژی فراصوت روی لایه خاصی از پوست متمرکز است و به لایه بالایی و زیرین ناحیه مورد نظر آسیبی وارد نمی شود و ماهیچه‌ها اعصاب و دیگر سلول های پوست هم دست نخورده باقی می‌ماند.

 

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است ؟

این روش درمانی برای افراد بین سی تا هفتاد و پنج سال که از شل شدگی پوست رنج می‌برند و می‌خواهند روند پیری پوست را عقب بیندازند بسیار مناسب است. هدف از روش های جراحی کاهش سرعت پیری است زیرا در افراد جوان تر پاسخگویی بیشتری را به درمان مشاهده می کنیم. افراد بالای ۲۵ سال می توانند از این روش درمانی به عنوان یکی از موثرترین روش های پیشگیری از پیری پوست استفاده کنند.

افرادی که پوست ‌شان دچار آسیب هایی مانند قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید و اشعه فرابنفش شده و شل شدگی پوست شان شدید است برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود می‌توانند هایفوتراپی صورت انجام دهند. افراد مسن از شل شدگی و افتادگی پوست در ناحیه گردن رنج می‌برند افراد مناسبی برای هایفوتراپی نیستند و نیاز به جراحی دارند. این روش برای افرادی که در ناحیه هدف درمان دچار زخم ، عفونت ، آکنه های کیستی و ایمپلنت های فلزی هستند مناسب نیست.

 

مزایای هایفوتراپی صورت

روش درمانی هایفوتراپی یکی از پیشرفته ترین روش های بدون جراحی غیرتهاجمی لیفت صورت است و مزایای زیادی دارد که در ادامه با مزایا هایفوتراپی صورت بیشتر آشنا می شوید :

نتایج سریع و ماندگاری مناسب :

بعد از جلسه درمانی بسیاری از مراجعین شاهد نتایج عملی هایفوتراپی مانند سفت شدن و رفع افتادگی پوست در ناحیه صورت و گردن هستند اما نتیجه کامل هایفو‌تراپی بین ۶ تا ۱۲ هفته بعد از درمان پی آشکار می شود. این وقت به دلیل زمان بر بودن تولید و باز آرایی رشته های کلاژن در محل‌های تحت درمان است زیرا هایفوتراپی همیشه باعث ایجاد رشته‌های کلاژن جدید می‌شود ولی اینکه تولید کلاژن های جدید چه تاثیری بگذارند و نتیجه آن چه قدر ماندگار باشد به سرعت فرآیند پیری پوست شما بستگی دارد.
نتیجه هایفوتراپی ماندگاری مناسبی دارند و بعد از یک سال پایدار خواهد بود با اینکه این اثر دائمی نیست اما تقریباً یکسانی در مقایسه با روش‌های غیر تهاجمی مانند جراحی لیفت با نخ را دارد. اگر بعد از هایفوتراپی به خوبی از پوست خود محافظت کنیم امکان دارد ماندگاری نتیجه بیشتر شود.

 

تعداد جلسات کم :

بسیاری از افرادی که روش هایفوتراپی را انجام دادند تنها به جلسه درمانی نیاز دارند. این که برای رسیدن به نتیجه و اهداف دلخواه به چند جلسه نیاز داری به میزان افتادگی پوست و واکنش بدن به امواج ها و شرایط فرایند پیری پوست ما بستگی دارد. دو جلسه با فاصله ۶ ماهه و ترمیم سالانه هایفوتراپی از جمله برنامه‌های مناسب برای حفظ جوانی پوست هستند و برنامه‌های مناسب درمانی در جلسه مشاوره و بعد از ما آن را به شما اعلام می شود.

 

انعطاف پذیری بالا :

به علت محدود بودن عوارض هایفوتراپی و ایمنی بالای این روش می توان از آن برای جوان سازی همه نقاط بدن و نقاط حساس مانند پلک ها استفاده کرد. از جمله کاربردهای هایفوتراپی می‌توان به رفع ورم پلک ها ،حذف نسوج بزرگ پوستی، لیفت صورت ، شکستن چربی های بدن، بهبود خط فک، رفع غبغب و افتادگی گردن ، بهبود شکل کلی صورت و بسیاری از موارد دیگر همه این ها با سرعت بالا و بدون دردسر های عمل جراحی انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *