• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مزایای هایفو تراپی چیست؟

هایفوتراپی صورت یک جایگزین محبوب برای جراحی لیفت صورت سنتی است زیرا نیاز به عمل نیست و زمان بهبودی سریع تری دارد. همچنین مزایای هایفو تراپی بسیار است ، برای درمان انواع مشکلات پوستی از جمله چین و چروک، خطوط ریز و افتادگی پوست موثر است. این روش را می‌توان روی نواحی صورت، از جمله پیشانی، گونه‌ها و خط فک و همچنین گردن انجام داد.

مزایای هایفو تراپی چیست؟

هایفوتراپی فواید زیادی دارد، از جمله:

سفت کردن و لیفت کردن پوست:

هایفو درمانی می تواند با تحریک تولید کلاژن به سفت شدن و لیفت پوست کمک کند. کلاژن پروتئینی است که به پوست استحکام و خاصیت ارتجاعی می دهد. هنگامی که تولید کلاژن تحریک می شود، پوست ضخیم تر و سفت تر می شود، که منجر به ظاهری زیباتر و جوان تر می شود.

کاهش چین و چروک و خطوط ریز:

هایفو تراپی همچنین می تواند به کاهش ظاهر چین و چروک و خطوط ریز کمک کند. این به این دلیل است که گرمای امواج HIFU می تواند باعث انقباض فیبرهای کلاژن در پوست شود. هنگامی که فیبرهای کلاژن منقبض می شوند، پوست را محکم می کنند که به صاف شدن چین و چروک ها و خطوط ریز کمک می کند.

بهبود رنگ و بافت پوست:

هایفوتراپی همچنین می تواند به بهبود رنگ و بافت کلی پوست کمک کند. این به این دلیل است که گرمای امواج HIFU می تواند به تحریک تولید سلول های جدید پوست کمک کند. هنگامی که سلول های پوستی جدید تولید می شوند، می توانند به بهبود ظاهر کلی پوست کمک کنند و آن را روشن تر و درخشان تر نشان دهند.

ظاهر صورت را جوان می کند:

هایفوتراپی می تواند با کاهش علائم پیری به جوان سازی ظاهر صورت کمک کند. این شامل چین و چروک، خطوط ریز، افتادگی پوست و از دست دادن قابلیت ارتجاعی است. درمان هایفو همچنین می تواند به بهبود رنگ و بافت کلی پوست کمک کند و چهره را جوان تر و با طراوت تر نشان دهد.

بدون توقف:

هایفو تراپی صورت یک روش غیر تهاجمی است، به این معنی که هیچ توقفی وجود ندارد. بلافاصله پس از درمان می توانید فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید.

ایمن و موثر:

هایفو تراپی صورت یک درمان ایمن و موثر است. نشان داده شده است که در کاهش چین و چروک و خطوط ریز، سفت و لیفت پوست و بهبود رنگ و بافت پوست موثر است.

نتایج طولانی مدت:

نتایج درمان صورت HIFU می تواند تا دو سال باقی بماند. با این حال، مدت زمان دقیق نتایج بسته به عوامل فردی مانند سن، نوع پوست و عادات سبک زندگی متفاوت خواهد بود.

 

تعداد جلسات هایفوتراپی چقدر است؟

تعداد جلسات هایفوتراپی به نوع پوست شما و افتادگی یا چین و چروک های آن بستگی دارد. اما به طور کلی، اغلب افراد بعد از مراجعه ۹ تا ۱۲ ماه هایفوتراپی، می توانند به نتیجه خوبی دست پیدا کنند.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

هایفو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *