• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مزایا و معایب فیلر گونه

فیلر گونه چیست؟

فیلر گونه ، یک روش زیبایی غیرجراحی است که به گونه‌ای شما ظاهری پر و حجیم‌تر می‌دهد. یک متخصص باتجربه، با تزریق ژل در ناحیه گونه و فرمدهی آن، ظاهر گونه را به شکلی تغییر می‌دهد که بالاتر به نظر برسد و افتادگی پوست گونه را از بین ببرد.

تزریق فیلر گونه معمولا کمتر از نیم ساعت طول می‌کشد. ماندگاری فیلر گونه، بسته به نوع  فیلری که استفاده می‌شود، ممکن است از ۶ تا ۱۲ ماه دوام داشته باشد. اما لازم است پیش از درمان، با مزایا و معایب لیفت گونه آشنا باشید تا بهترین نتایج را از تزریق دریافت کنید.

چرا گونه‌ را لیفت می‌کنیم؟

ممکن است برای لیفت گونه دلایل متعددی داشته باشید. این دلایل عبارتند از:

  • بهبود ظاهر گونه‌ها
  • افزایش حجم گونه
  • داشتن چهره جوان‌تر
  • پرکردن چین و چروک‌ها
  • خطوط صاف‌تر در صورت

به هر دلیلی تزریق فیلر را انتخاب کرده باشید، لازم است مزایا و معایب لیفت گونه را بدانید و با آگاهی کامل و عاقلانه تصمیم بگیرید.

مزایا و معایب لیفت گونه

تکنیک‌های مختلف لیفت گونه

به جز تزریق ژل و فیلر، تکنیک‌های غیرجراحی دیگری نیز برای لیفت گونه وجود دارند. این تکنیک‌ها عبارتند از:

  • لیفت با تزریق بوتاکس
  • تزریق چربی

 

مزایا و معایب لیفت گونه: لیفت با تزریق بوتاکس

لیفت گونه با تزریق بوتاکس، به منظور بهبود طرح چهره و شادابی پوست گونه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، بوتاکس به نقاط مشخصی اطراف چشم‌ و گونه‌ها تزریق می‌شود. بوتاکس عضلات را مسدود می‌کند و فعالیت زیاد از حد آن‌ها را کاهش می‌دهد. همین امر باعث کاهش چین و چروک‌های موجود در منطقه می‌شود.

از ویژگی‌های مثبت این روش می‌توان به نیازنداشتن به بیهوشی و بهبود سریع اشاره کرد، با این حال، اثرات بوتاکس معمولا موقت است و ماندگاری بوتاکس تا ۳ تا ۶ ماه دوام دارد. پس از گذشت این مدت، به تزریق مجدد نیاز است.

مزایا و معایب لیفت گونه: لیفت با تزریق چربی

در این روش، چربی از دیگر مناطق بدن شخص (مانند شکم یا پهلوها) برداشته می‌شود و پس از پالایش و آماده‌سازی، به گونه تزریق می‌شود. این روش به شکل طبیعی و بدون تزریق مواد خارجی به پوست، حجم و شادابی را به گونه‌ها هدیه می‌کند. ماندگاری چربی تزریق‌شده به صورت، دائمی است، اما ممکن است در آینده، نیاز به تزریق مجدد داشته باشد.

این روش، به ایجاد تغییرات یکنواخت و طبیعی در ظاهر چهره کمک می‌کند و برای افرادی که در جستجوی جایگزینی طبیعی برای فیلر و بوتاکس هستند، گزینه مناسبی خواهد بود.

 3نکته کلیدی در رابطه با مزایا و معایب لیفت گونه

در این قسمت، لازم است ۳ نکته مهم را درباره لیفت گونه مرور کنیم:

  1. وجود قرمزی، خارش، تورم و کبودی، تا چند روز پس از تزریق طبیعی است و پس از مدتی، خودبخود رفع می‌شود، اما در صورت تشدید علائم، هرچه سریع‌تر به متخصص‌تان اطلاع دهید.
  2. ماندگاری هیچ‌ کدام از مواد خارجی تزریقی برای لیفت گونه، دائمی نیست. هم ژل و هم بوتاکس، پس از مدتی نیازمند تمدید تزریق هستند. بنابراین، زمانی که احساس کردید تاثیر تزریق گذشته کمتر شده است، دوباره به پزشک‌تان مراجعه کنید.
  3. هرگز، تاکید می‌کنیم، هرگز، تزریق ژل و بوتاکس را در آرایشگاه یا سالن‌های زیبایی انجام ندهید. این فرآیندها پزشکی هستند و باید توسط فرد متخصص، در محیط استریل و با دقت بسیار بالا انجام شوند.

هر ۳ موردی که در بالا ذکر شد، به قدری مهم هستند که بی‌اطلاعی از آن‌ها ممکن است باعث متضررشدن افراد شود.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

لیفت گونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *