• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مزوتراپی برای پرپشت شدن موها

مزوتراپی برای پرپشت شدن موها، برای درمان کم پشتی و ریزش مو از طریق روش درمانی مزوتراپی، محلول مزوتراپی که حاوی ترکیبات خاص حاوی مواد شیمیایی، مواد معدنی، آمینو اسیدها، ویتامینها، اسیدنوکلئیک ها و کوآنزیم هاست، با دز و درصد خاص که متناسب با نیازها بیمار تنظیم شده، به پوست سر تزریق می شود. این روش درمانی به تدریج سطح هورمونها را متعادل می سازد، که همین مسئله موجب تقویت و رشد موهای جدید، سالم، ضخیم تر و قوی تر خواهد گشت.

مزوتراپی مو برای پرپشت شدن موها

برای عمل مزوتراپی مو، از دو تکنیک فیزیکی و شیمیایی در کنار هم استفاده می شود.

به این منظور ابتدا یک پماد موضعی بی حس کننده به پوست سر مالیده می شود و بعد از ۴۵ دقیقه به وسیله ی یک سرنگ در پوست سر سوراخی ریز ایجاد می کنند. این سوراخ ریز حکم محرک را دارد چون پوست در پاسخ به آن و برای ترمیم خودش شروع به تولید کلاژن و الاستین می کند و همین امر سبب تأمین کلاژن مورد نیاز پوست می شود.

ترکیب دارویی مزوتراپی

از طرفی نیز محلولی که براساس شرایط نیاز بیمار از طریق سوزن به پوست سر تزریق شده است، ازجمله ترکیبی از آمینواسیدها، مواد معدنی، ویتامینها، کوآنزیم ها و اسیدهای نوکلئیک است.همچنین اگر گردش خون بیمار ضعیف باشد از یک ماده ی گشادکننده عروق مثل کومارین هم استفاده می شود و درصورتی که پوست سر بیمار ملتهب شود از داروهای ضدالتهاب برای کاهش التهاب پوست سر استفاده می شود. برای گرفتن نتیجه ی مثبت از عمل مزوتراپی برای درمان کم پشتی و ریزش مو حداقل به ۶ تا ۸ جلسه مزوتراپی در طول یک دوره ی ۴ تا ۶ ماهه نیاز است.

موارد لازم پیش از انجام مزوتراپی

با وجود اینکه مزوتراپی برای درمان کم پشتی و ریزش مو یک روش غیرتهاجمی و کم خطر است اما در برخی موارد آلرژی زاست به همین دلیل بهتر است پیش از انجام هر کاری با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید و یک تست آلرژی هم انجام دهید.

از سوی دیگر اگر باردار هستید، در دوران شیردهی به سر می برید یا از داروهای رقیق کننده ی خون استفاده میکنید یا سابقه ی لخته شدن خون دارید از مزوتراپی صرف نظر کنید.

مزایای مزوتراپی

از مزایای مزوتراپی برای درمان کم پشتی و ریزش مو تهاجمی نبودن، بدون درد بودن، ریسک پایین و قیمت ارزانتر روش مزوتراپی نسبت به سایر اعمال جراحی ترمیمی است. از سوی دیگر برخلاف سایر روشهای ترمیم و کاشت مو نیازی به استراحت و مراقبتهای بعد از عمل نیست و بلافاصله می توانید کار و فعالیتهای روزانه را از سر بگیرید. زمان لازم برای مشاهده ی نتیجه ی عمل چندان طولانی نیست و بعد از حدود یک ماه می توانید نتیجه ی مزوتراپی را مشاهده کنید.

نکته مهم

چنانچه علت ریزش مو هورمونی باشد، مزوتراپی یک روش کمکی مؤثر در کنار سایر روشهای کاشت و ترمیم موست. ولی در صورتی که عامل ریزش مو گرفتن رژیمهای غیراصولی و طولانی مدت یا عمل های جراحی مثل جراحی روده باشد (که جذب خوراکی را مختل و سبب کمبود ویتامین شده باشد)، روشها مزوتراپی برای تزریق ویتامینهای مورد نیاز برای رشد مجدد موها و جلوگیری از ریزش موها بسیار توصیه می گردد.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

مزوتراپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *