• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مزوتراپی مو سر

امروزه افراد به دلایل مختلفی دچار کم پشتی و ریزش موی سر می شوند و به همین منظور به دنبال یک روش مناسب برای درمان هستند، مزوتراپی مو سر یکی از ایمن ترین و موثرترین روش های تقویت و درمان ریزش مو می باشد.

اثرات و فواید فوق العاده مزوتراپی مو سر

پیش از اینکه به سراغ کاربرد ها و روش انجام این پروسه برویم باید بدانیم که این تکنیک چه تاثیراتی را بر روی پوست ما انسان ها می گذارد و چگونه به ما کمک می کند. این روش می تواند بر روی هر سه لایه پوست تاثیر بگذارد. اثرات درمانی آن بر روی پوست ، لایه های میانی و همچنین بافت های پیوندی زیرین پوست مشاهده می گردد که همین مسئله باعث می شود این پروسه کاربرد های متنوعی داشته باشد و برای درمان ریزش مو با مزوتراپی مو سر ، سلولیت های پوست و سایر موارد ، مورد استفاده قرار گیرد. فواید این پروسه را می توان به دو قسمت تقسیم نمود. یکی فواید به وجود آمده بر اثر مواد تزریقی و دیگر تاثیر ایجاد سوراخ های بسیار زیر بر روی پوست.

آسیب های مفید بسیار ریزی که به پوست وارد می شود تاثیرات و فواید بسیار زیادی دارند. سوزن ها تا عمق متوسط وارد پوست می شوند و آسیب های جزئی به بدن وارد می کنند. این آسیب ها باعث می شوند تا فرایند ترمیم و بازسازی پوست آغاز گردد. با شروع این فرایند سلول های سالم پوستی شروع به ساخت و تولید کلاژن می کنند. بدین نحو رگ های خونی جدیدی شکل گرفته و سلول های بنیادی به سوی مناطق آسیب دیده حرکت می کنند. رخ داد های که در مطالب فوق توضیح دادیم به جوانسازی پوست و درمان مشکلات آن کمک می کند.

مزوتراپی مو سر

مزوتراپی مو درد دارد؟

یکی از دغدغه ها و ترس های متقاضیان این روش این است که در طول انجام این فرایند قرار است درد زیادی را تحمل کنند.
اما باید این مورد را نیز در نظر داشت که برای انجام این فرایند نیاز است تا سوزن وارد پوست سر شود که این موضوع با توجه به سطح تحمل درد افراد ممکن است سوزش مختصری ایجاد کند. برخی از مراجعین مزوتراپی مو سر اذعان دارند که این درد قابل تحمل است و می توانند به راحتی فرایند درمان را تاب آورند و به نتایج ایده آل خود دست پیدا کند. اما همانطور که گفته شد الزامی مبنی بر این که بیمار باید درد و سوزش وارد شدن سوزن به پوست سر را تحمل کند وجود ندارد. چرا که با روش های مختلفی می توان این درد را کاهش داد.

از سوی دیگر اگر صبر و تحملتان در برابر درد بسیار کم است باید بدانید که درد ایجاد شده بر اثر انجام این پروسه به صورت موقت و لحظه ای بوده و تنها شامل زمان انجام تزریق مواد به پوست سرتان می باشد و بعد از آن شما هیچ نوع دردی را احساس نخواهید کرد.

مراقبت های بعد از مزوتراپی مو سر

  1. به مدت ۲۴ ساعت بعد از تزریق از رفتن به حمام و استفاده از هر گونه مواد آرایشی مو خودداری کنید.
  2. تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق از انجام فعالیت هایی که باعث تعرق می شود خودداری کنید.
  3. تا دو روز بعد از تزریق از قرار گرفتن در معرض آفتاب پرهیز کنید.
  4. داروهایی را که بهترین دکتر مزوتراپی مو سر تهران برای تان تجویز نموده است را به طور مرتب استفاده کنید.
  5. تا مدتی از گذاشتن کلاه بر روی سر خودداری کنید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *