• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مزوتراپی چشم برای درمان سیاهی و پف

بسیاری از پزشکان و متخصصان زیبایی بر مزوتراپی تاکید بسیاری دارند. در واقع مزوتراپی چشم از موادی مانند ویتامین و فاکتور محرک رشد تشکیل شده است و با تزریق این ماده شما شادابی را به چشم های خود می بخشید. مزوتراپی باعث می شود ساخت کلاژن و مولکول های ضروری افزایش یابد.

هنگامی که مزوتراپی انجام می گیرد مقدار بسیار بالایی از اکسیژن جهت اکسیژن رسانی به پوست مورد استفاده قرار می گیرد و عمل خون رسانی به بهترین نحو ممکن انجام می گیرد.

 

چند روز پس از مزوتراپی چشم، نتیجه درمان قابل مشاهده است؟

شما حداقل باید سه جلسه مزوتراپی برای رفع سیاهی و پف زیر چشم را انجام دهید و سپس تاثیر فوق العاده آن را ببینید. شما میتوانید درمان مزوتراپی چشم را به مدت ۸ هفته ادامه دهید. در طول درمان شما هیچ احساس دردی نخواهید داشت و مدت زمان این دوره طولانی نیست.

در طول مدت زمانی که مزوتراپی چشم برای درمان پف و سیاهی زیر چشم انجام میگیرد ممکن است قرمزی خفیفی را در دور چشم خود مشاهده کنید که این قرمزی خفیف بعد از مدت زمانی بسیار کوتاه از بین می رود.

 

چه عواملی باعث ایجاد تیرگی دور چشم می شود؟

با افزایش سن، گودی زیر چشم به وجود می آید و این امر باعث از بین رفتن خاصیت کشسانی پلک های بالا و پایین می شود.

هنگامی که فرورفتگی و گودی زیر چشم وجود داشته باشد ظاهر فرد نیز خسته و مسن خواهد بود.

عواملی که باعث ایجاد تیرگی دور چشم می شوند عبارتند از: بیماری های کبدی و کلیوی، زمینه ارثی، فقر آهن، اختلالات تیروئید، آلرژی، خستگی و کم خوابی.

 

مزوتراپی چگونه پف و سیاهی زیر چشم را برطرف می کند؟

مزوتراپی چشم می تواند برای رفع پف زیر چشم و تیرگی آن مورد استفاده قرار بگیرد پزشکان دوز مناسبی از داروها را تهیه می کنند که عبارتند از: ویتامین K، ویتامین C، اسید های چرب و آمینه که جهت فعال سازی سلول های پوستی دور چشم مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین طی تزریقات متعدد به وسیله سوزن های بسیار ریز ، آرتی شوک ، رتینول و انواع اسید موجود در میوه ها را با بی حسی موضعی به شکلی بسیار دقیق دور تا دور پوست چشم تزریق می کنند و به این شکل “درمان پف و سیاهی زیر چشم با مزوتراپی“ انجام می گیرد.

البته تعداد جلسات مورد نیاز برای اینکه افراد در درمان پف زیر چشم با مزوتراپی چشم به نتیجه مطلوب برسند ، متغیر است بعضی از افراد ممکن است در یک جلسه درمان آنها صورت بگیرد و بعضی در چند جلسه به نتیجه دلخواه می رسند.

البته کرم ها و لوسیون های دور چشمی هم وجود دارند که ترکیباتی مانند آرتی شوک و اسید های متنوع میوه ها و ویتامین C و K و اسیدهای چرب و اسیدهای آمینه را در خود دارند اما نمی توانند اثربخشی مزوتراپی چشم را داشته باشند.

برای درمان گودی زیر چشم از تزریق فیلر نیز می توان استفاده کرد. این نوع تزریق عمدتا برای رفع چین و چروک های صورت و هم چنین رفع پیری دست کاربرد دارد. علاوه بر این، از فیلر برای حجم دهی لب ها و گونه ها نیز استفاده می شود. البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که اثرات تزریق ژل بعد از مدتی از بین می رود و تزریق مجدد نیاز می شود.

 

مزوتراپی چشم چه مزایایی دارد؟

تیرگی زیر چشم برطرف می شود.
پف دور چشم از بین می رود.
مزوتراپی باعث از بین بردن چین و چروک های دور چشم می شود.
صاحب چهره ای زیبا و شاداب خواهید شد.
می توان با توجه به وضعیت بیمار روش درمان را انتخاب کرد.
نتایج بعد از مزوتراپی طولانی و دائمی خواهند بود.
دوره نقاهت ندارد.

آیا مزوتراپی چشم عوارض جانبی دارد؟

در جواب به این سوال باید بگوییم که خیر! درمان پف زیر چشم با مزوتراپی هیچگونه عوارض جانبی ندارد. لازم به ذکر است که امکان درد بسیار خفیف در جلسات اول مزوتراپی چشم وجود دارد. البته ممکن است شما صاحب پوستی حساس باشید که در این صورت احتمال بروز تورم و قرمزی در پوست شما وجود دارد.

 

چند نوع مزوتراپی وجود دارد؟

مزوتراپی تنها محدود به درمان پف زیر چشم نمی شود و برای درمان سیاهی زیر چشم نیز از آن استفاده می شود، اما مزوتراپی را می توان در سایر قسمت های صورت نیز استفاده کرد که عبارتند از:

مزوتراپی صورت که برای رفع جای جوش و آکنه و چین و چروک و افتادگی در پوست استفاده می شود.
مزوتراپی مو که از ریزش مو جلوگیری می کند و باعث تقویت رشد مو می شود.
مزوتراپی غبغب که باعث می شود چربی غبغب رفع شود و به شکل اولیه خود بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *