• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مزوتراپی یک روش جوانسازی

درباره مزوتراپی مو

مزوتراپی مو یکی از روش های جوانسازی است که به وسیله این روش مواد مغذی لازم برای رشد و تقویت مو همچون ویتامین ها، اسیدهای آمینه و پروتئین ها به شکل مایع در پوست سر تزریق شده و این مواد از طریق ریشه های مو جذب می شوند.

لابراتورهای مختلف زیادی اقدام به تهیه و تولید محلول های متفاوتی در جهت استفاده در روش مزوتراپی مو تولید و به بازار عرضه می نمایند که از جمله موثرترین و مفید ترین ترکیبات موجود در این محلول ها می توان به ترکیبات زیر اشاره کرد:

عصاره گیاهان :از جمله رایج ترین گیاهان مورد استفاده در این محلول ها می توان به گیاه جینکوبیلوبا، نخل اره ای، جینسنگ و رزماری اشاره کرد.
ویتامین ها : سه ویتامین بیوتین، ویتامین ث و ویتامین B5 در افزایش جریان خون در پوست سر و تقویت ریشه موها بسیار موثر می باشند.
اسیدهای آمینه و پروتئین ها: کراتین ، پروتئین تشکیل دهنده مو است، تزریق پروتئین های گیاهی مثل نخود و سویا موجب افزایش ضخامت تارهای مو و تقویت ریشه موها می گردد.

کاندیدای مناسب مزوتراپی مو

افراد دارای مشکل ریزش مو
افرادی با تار موهای نازک
افرادی که به داروهای شیمیایی حساسیت دارند.
اشخاضی که قصد تقویت موهای خود را دارند.

 

نحوه انجام مزوتراپی مو

این روش تحت بی حسی موضعی صورت گرفته و یک روش غیر تهاجمی می باشد.

پس از بی حس شدن پوست سر، پزشک اقدام به تزریق مواد مورد نیاز برای تقویت و رشد موی سر همچون کوانزیم ها، آمینو اسیدها و غیره توسط سوزن های بسیار ظریف در زیر لایه اپیدرمال و بافت هایی که دچار آسیب شده اند می نماید.

سوراخ های ایجاد شده توسط این سوزن های نازک بسیار سطحی هستند و داروهای تزریق شده را به لایه مزودرم می رسانند.

میزان این داروها برای هر فرد متفاوت بوده و با توجه به نیاز و شرایط او تعیین می گردد.

 

مزایای مزوتراپی :

نتایج سریع تر: مزوتراپی می تواند در مدت زمان تقریباً کمی به کاهش ریزش مو کمک کند.
ایمنی قطعی: محلولی که به نواحی هدف پوست سر تزریق می شود به دقت از مواد مغذی طبیعی بدون واکنش آلرژی تهیه می شود و برای انجام آن هیچ برشی زده نمی شود. بنابراین نگران حساسیت و عفونت پوست نباشید.
ریکاوری سریع: هیچ برشی در مزوتراپی نخواهید داشت، در نتیجه زخم یا اثر زخمی نیز باقی نمی گذارد که برای بهبود آن نیاز به زمان باشد.
بدون درد: پروسه دیگری به جز تزریق در مزوتراپی انجام نمی شود. کرم بی حسی یا بی حسی موضعی در پوست سر زده می شود. به همین دلیل درد ناشی از تزریق را احساس نمی کنید.

مزوتراپی

گزینه غیرجراحی و کم تهاجمی رشد مو است، ویتامین را تقویت می کند و جریان خون را برای رشد مجدد مو بهتر می کند. طاسی سکه ای را درمان می کند و فولیکول مو را نیز فعال می کند. نتایج مثبتی در رشد مجدد مو در زنان و مردان نشان می دهد. رشد فولیکول را سریع تر می کند و به دلیل گردش خون فعال، نتایج آن در بلند مدت باقی می ماند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *