• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مزونیدلینگ موی سر چیست؟

مزونیدلینگ موی سر یکی از راه حل های آسان و سریع برای رسیدن به موهایی شاداب و قوی میباشد.با انجام به موقع این روش، زیبایی و حجم از دست رفته موهای خود را به دست می آورید.اگر شما هم قصد انجام این روش را دارید و سوالاتی در ذهنتان است،پیشنهاد ما این است که تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با آن و نحوه ی انجامش آشنا شوید.

مزونیدلینگ موی سر چیست؟

مزونیدلینگ که بیشتر به عنوان یک درمان پوستی ضد پیری شناخته می شود ، درمانی برای کم پشتی مو ، آلوپسی و ریزش موی ارثی است. برخلاف سایر روش های درمانی که سطح پوست شما را هدف قرار می دهد ، درمان با مزونیدلینگ باعث بهبود آسیب دیدگی های کوچک در لایه میانی پوست می شود ، جایی که بیشترین کمک لازم است.

با بهبود این میکرو آسیب ها ، پوست شما کلاژن و فیبرهای مو بیشتری تولید می کند.مزونیدلینگ موی سر

همچنین به تقویت فولیکول های مو کمک می کند ، و رشد دو برابر موهای جدید و قوی تر ایجاد می کند.

 

مزونیدلینگ موی سر چه تاثیری دارد؟

مزونیدلینگ موی سر سلول های بنیادی در پوست سر تولید می کند که منجر به رشد مو می شود.
مزونیدلینگ موی سر التهاب در فولیکول های مو را کاهش می دهد و زمینه را برای یک پوست سر سالم فراهم می کند.
مزونیدلینگ جذب بهتر محصولات رشد مو توسط پوست سر را تسهیل می کند.
جلوگیری از ریزش مو
تقویت مو و پوست سر
بر خلاف مکمل های خوراکی ، هنگامی که متابولیت های رشد مو و سایر محصولات به صورت خرد شده در پوست سر قرار می گیرند ، بدون نیاز به تجزیه توسط دستگاه گوارش در دسترس هستند. این یک مزیت بزرگ برای تقویت اثربخشی درمان است.

 

مزونیدلینگ موی سر چگونه صورت میگیرد؟

مزونیدلینگ موی سر توسط متخصص پوست انجام می شود. بسته به اندازه ناحیه تحت درمان ، بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد.

در طول درمان ، مقدار کمی از مزوتراپی فیوژن مستقیماً به داخل پوست سر میکرو سوزن می شود. در حالی که داروهای خوراکی قبل از جذب در جریان خون باید از سیستم گوارش عبور کنند ، مزوتراپی مستقیماً به فولیکول ها منتقل می شود. این روش اثرات فرمول را چند برابر می کند و می تواند نتایج موثرتری نسبت به محلول های خوراکی یا موضعی به تنهایی ارائه دهد.انجام مزونیدلینگ موی سر به همین راحتی و با اعمال مقداری بی حسی بر روی ناحیه مورد نظر صورت میپذیرد.

 

آیا درمان مزونیدلینگ موی سر بی خطر است؟

بله ، مزونیدلینگ موی سر ۱۰۰٪ ایمن است و به ندرت اتفاق می افتد که بیماران عوارض جانبی ناشی از درمان را تجربه کنند. پس اگر به دنبال تقویت و رشد موهای خود هستید این روش یکی از بهترین روش ها برای بهبود وضعیت موهایتان می باشد.فقط این نکته را در نظر داشته باشید که برای انجام مزونیدلینگ موی سر حتما به یک کلینیک معتبر و حرفه ای که دارای رضایت ۱۰۰ درصدی بیماران است مراجعه نمایید.

 

آیا مزونیدلینگ موی سر دردناک است؟

درمان مزونیدلینگ موی سر دردناک نیست. بسیاری از مراجعین این درد را به صورت غلغلکی جزئی توصیف می کنند. برای کسانی که پوست بسیار حساس دارند ، می توانیم با استفاده از یک بی حسی ملایم قبل از مزونیدلینک ، به راحتی ناراحتی را به حداقل برسانیم.

 

چه مدت بعد از انجام مزونیدلینگ موی سر تاثیرش مشخص میشود؟

نتایج هر روش درمانی برای ترمیم مو در افراد متفاوت است ، اما در بیشتر موارد ۳ تا ۴ ماه طول می کشد تا نتایج مشخص شود. اگرچه برخی از بیماران در طی چند هفته پس از شروع مزونیدلینگ نتایج خوبی را گزارش می دهند ، اما بهتر است سه تا شش ماه فرصت داده شود تا اثر کامل درمان ایجاد شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *