• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

معرفی بهترین دستگاه میکرونیدلینگ

این دستگاه کوچک و کارآمد قادر به ایجاد نتایجی همانند لیزر فرکشنال بدون خطر هایپر پیگمانتاسیون، هایپو پیگمانتاسیون و سایر عوارض جانبی مرتبط می باشد. اما به طور بالقوه درمان مبتنی بر گرما آسیب بیشتری می رساند.

درماپن سیستم اصلی میکرونیدلینگ است که در بازار جهانی عرضه شد. این امر باعث شده است که در چند سال گذشته درماپن پرکاربردترین سیستم مورد استفاده توسط پزشکان و همچنین بیشترین جستجوی مردم باشد.

موارد استفاده از درماپن ۳

ضد پیری

درماپن باعث ایجاد یک پاسخ درمانی ایمن در بدن می شود تا کلاژن طبیعی و تولید الاستین را از داخل پوست تحریک کند . این کار بدون عوارض جانبی شدید و نیاز به ریکاوری انجام می شود . هم چنین ترمیم لایه های پوست سریع تر انجام می باشد.

بعد از استفاده شما از بهترین دستگاه میکرونیدلینگ ( درماپن ۳ ) به نظر می رسد منافذ پوست شما تمیز تر و روشن تر و محکم تر شده اند و چین و چروک ها کاهش یافته اند.​

از دستگاه میکرونیدلینگ درماپن ۳ می توان در نواحی صورت، اطراف لب، اطراف چشم، اطراف گوش، گردن، قفسه سینه، دست ها و پوست سر استفاده می شود.

 

زخم

درماپن تنها دستگاه میکرونیدلینگی است که برای اسکارها موثر می باشد. از جمله اسکار های جراحی، سوختگی و ناشی از آکنه. نفوذ سوزن آن می تواند تا ۳.۰ میلی متر باشد.

 

رنگدانه

برخلاف لیزرهای دیگر، درماپن خطر آسیب دیدگی ناشی از گرما و هایپرپیگمانتاسیون را کاهش می دهد، در حالی که عملکرد سلول ها را ارتقا می بخشد. این امر روشی مناسب برای هر بیمار مبتلا به ملاسما و مستعد ابتلا به هایپرپیگمانتاسیون است. درمان بر روی همه انواع پوست ها و قومیت ها نیز مناسب است.

 

درماپن چگونه اثر می کند؟

درماپن ۳MD دارای هندپیس قلم مانندی است که به کابل برق وصل می گردد و دارای یک سری یکبار مصرف است که در درجات مختلف (۰ تا ۲.۵ میلیمتر) و سرعت های مختلف قابل تنظیم است. درماپن ۳MD می تواند ۱۳۰۰ سوراخ میکروسکوپی در ثانیه ایجاد کند.

هر بیمار کارتریج سوزنی منحصر به فرد خود را دارد. درماپن با استفاده از بهترین فرکانس، اندازه سوزن و همچنین سرعت موتور برای نوسانی وارد کردن سوزن ها به سطح پوست عمل می کند.

این دستگاه در یک حرکت پیوسته با سرعت متغیر وابسته به قسمت درمان، عمل می نماید. تولیدکنندگان این دستگاه ادعا دارند که درماپن ۳MD به هیچ عنوان منجر به پارگی بافت نمی شود.

میکرونیدلینگ مدل درماپن ۳MD هزاران کانال میکروسکوپی در سطح پوست ایجاد می کند. وارد شدن سوزن ها به پوست منجر به تحریک سلول های پوستی ( کراتینوسیت ها، فیبروبلاست ها و …) و در نهایت افزایش تولید کلاژن جدید و ترمیم لایه های پوست می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *