• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

معرفی مزایای بوتاکس

با بالارفتن سن میزان کلاژن پوست به شدت کاهش می یابد. یکی از اصلی ترین مولفه های هر فردی، زیبایی چهره و صورتی صاف و بدون زریق چین و چروک است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همراه شدن آن با علم پزشکی، روش های گوناگونی برای رفع این چین و چروک ها وجود دارد که اصلی ترین و محبوب ترین آن ها بوتاکس است. بوتاکس صورت در بسیاری از کلینیک های کشور به بهترین شکل انجام می شود. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی بوتاکس صورت و مزایای بوتاکس بپردازیم و همچنین روش های جایگزین مانند تزریق فیلر ابرو را معرفی کنیم.  با ما همراه باشید.

 

کارکرد بوتاکس چیست؟

بوتاکس حاوی سمی سم باکتری کلستریدیوم بوتولینم است. وقتی این سم به عضلات مورد نظر تزریق می شود، برخی از سیگنال های عصبی را غیر فعال و از حرکات صورت جلوگیری می کند.

یکی از مزایای بوتاکس این است که بعد از تزریق بوتاکس، تکانه های عصبی مسدود می شوند و به عضلات اجازه حرکت نمی دهد. به این ترتیب، عضلات شل می شوند و چین و چروک های پوستی از بین می روند.

این روش طرفداران زیادی را در سرتاسر دنیا به خود جلب کرده است. بوتاکس در هر ناحیه از صورت که تزریق شود، آن ناحیه را هدف قرار می دهد. مانند: بوتاکس لب بوتاکس پیشانی، بوتاکس ابرو، بوتاکس گونه، دور چشم و چانه

معرفی مزایای بوتاکس

مزایای بوتاکس ابرو

اگر می خواهید در نزد دوستان و اطرافیان، زیبا و جذاب تر به نظر برسید و ابروهایی بالاتر از حد طبیعی داشته باشید، می توانید ابروهای خود را با بوتاکس ابرو بالا بکشید.

تزریق بوتاکس ابرو در نواحی حساس اطراف چشم و بالای چشم صورت می گیرد. این کار از افتادگی ابروهای شما و پایین کشیده شدن پوست پیشانی تان، جلوگیری می کند.

از دیگر مزایای بوتاکس ابرو می توان به از بین بردن خط اخم بین ابروها اشاره کرد. در واقع، اصلی ترین مزیت بوتاکس ابرو این است مانع از خسته به نظر رسیدن چشم ها می شود.

مزایای بوتاکس پیشانی

وقتی اخم می کنید، پیشانی و ابروها به سمت پایین کشیده می شوند. اصلی ترین مزایای بوتاکس پیشانی این است که ماهیچه های زیر پوست پیشانی را فلج می کند تا پوستتان صاف و کشیده شود.

بوتاکس پیشانی علاوه بر فلج کردن عضلات صورت و از بین بردن چین و چروک، مزایای دیگری نیز دارد. یکی از مزایای بوتاکس پوشانی زیبایی و شادابی پوست است. بر مبنای برخی از تحقیقات، بوتاکس پیشانی باعث کاهش دردهای میگرنی و سردردهای خوشه ای در افراد می شود. گفتنی است که چروک های پیشانی با استفاده از تزریق فیلر پیشانی و یا تزریق فیلر بین دو ابرو هم قابل رفع است.

مهم ترین مزایای بوتاکس

تزریق بوتاکس در هر ناحیه از صورت فواید و مزایای خاصی برای زیبایی به همراه دارد. مزایای بوتاکس صورت  برای زیبایی، شامل موارد زیر می شود.

  • درمان و از بین بردن چین و چروک های پنجه کلاغی اطراف چشم
  • محو کردن اخم بین دو ابرو
  • محو کردن چروک های گردن
  • رفع خطوط پیشانی
  • بالابردن گوشه های لب و نوک بینی

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *