• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

موارد درمان آر اف فرکشنال

موارد درمان آر اف فرکشنال

امواج آراف(رادیو فرکانس) به داخل پوست نفوذ کرده و سلول های تولید کننده کلاژن و الاستین در لایه ی درم پوست را تحریک می کنند، همزمان با آن نیدل(سوزن) هایی که به داخل پوست فرو می روند نیز سلول های فیبروبلاست را تحریک به کلاژن سازی می کنند این دو عامل به صورت مضاعف در کنار یکدیگر سبب سفتی، و درمان فرورفتگی های پوست می شوند.

ار اف فرکشنال اسکارلت یکی از جدیدترین دستگاه های ار اف در دنیا به شمار می رود.  از مهم ترین مزایای این دستگاه سوزن هایی از جنس طلا می باشد.

استفاده از طلا در سوزن های دستگاه آراف فرکشنال نه تنها دوره نقاهت درمان را کاهش می دهد بلکه خود طلا به دلیل دارا بودن اثر جوانسازی و ضدچروکی سبب تسریع در پاسخ دهی  خواهد شد.

ایجاد کلاژن های جدید

 همزمان با ورود سوزن های بسیار ظریفی که وارد پوست می شود امواج رادیویی در بخش درم پوست ایجاد گرما می کند که این گرما موجب ایجاد کلاژن های جدید در منطقه می شود.

سفت کردن و درمان شلی پوست

از کاربردهای مهم و موثر لیزر آر اف فرکشنال سفت کردن و درمان شلی پوست می باشد.

در واقع لیزر آر اف فرکشنال این قابلیت را دارد که یک لیفتینگ بدون جراحی در پوست ایجاد کند. نتیجه آر اف یک بار پس از گذشت چند روز و دومین اثر خود را پس از گذشت سه تا چهار هفته در پوست می گذارد.

رفع غبغب

از لیزر آر اف می توان برای رفع غبغب نیز استفاده کرد. معمولا پس از یک تا دو جلسه اثر این لیزر در ناحیه غبغب مشاهده می شود و از آنجاییکه آر اف فرکشنال یک روش کاملا غیرتهاجمی می باشد از آن می توان به عنوان یک گزینه بسیار مناسب در درمان غبغب نیز استفاده کرد.

همچنین از آر اف فرکشنال نیز می توان در شلی پوست گردن نیز با استفاده کرد.

درمان افتادگی پوست و لیفت صورت 

می توان درمان افتادگی پوست را به طور تدریجی با آر اف فرکشنال درمان کرد . روند افتادگی پوست در طولانی مدت رخ می دهد.

پس با این دستگاه  می شود زمان را کندتر کرد و به تاخیر انداخت و از آنجایی که بسیاری از افراد از جراحی لیفت صورت واهمه دارند و اینکه در سنین پایین بهتر است این جراحی را انجام نداد استفاده از آر اف فرکشنال توسط پزشک پوست بهترین راه درمان است.

درمان چروک های پوستی

 لیزر آر اف فرکشنال در درمان چروک های پوستی به خصوص چروک های دور چشم و زیر چشم هم اثرات مثبت و خوبی ایجاد کند. به طوری که یک ماه پس از درمان نتایج شگفت انگیزی در این ناحیه مشاهده می شود.

درمان چربی های بیش از حد پوست

کاربرد دیگر لیزر آر اف فرکشنال، در درمان چربی های بیش از حد پوست و تنگ تر کردن منافذ باز پوستی می باشد.

نزدیک به 70 درصد از چربی های سطح پوست پس از انجام آر اف از بین می رود و درمان منافذ باز پوست به صورت نسبی است و برای اکثر بیماران نیز قابل قبول است.

درمان جوش صورت و اسکار آکنه

برای درمان جوش صورت و اسکار آکنه نیز می توان از لیزر آر اف فرکشنال نیز استفاده کرد. کاهش میزان جوش ها پس از انجام لیزر بسیار قابل توجه می باشد.

همچنین اسکارهایی که پس از بهبودی روی پوست ایجاد می شود را می توان با این لیزر از بین برد. ترکیب روش آر اف فرکشنال و لیزر co2 معمولا نتیجه بهتری را ایجاد می کند و اثربخشی را نیز بالاتر می برد.

درمان ترک های پوستی

این تکنولوژی در درمان ترک های پوستی به خصوص استریاها نیز اثر بسیار مطلوبی را دارد. البته ذکر این نکته ضروری است که با استفاده از این لیزر ترک ها به طور کامل از بین نمی روند اما وضوح بسیار کمی پیدا می کنند.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

ار اف فرکشنال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *