• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

میها کلینیک،کاربردهای آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال چیست؟

در رابطه با جوان سازی پوست می توان آر اف فرکشنال را به شما معرفی کرد که این روش کاملا کم تهاجم و ایمن است و به شما کمک می کند تا نتیجه مطلوبی را بدون هیچگونه دردسر عمل جراحی کسب کنید، در این نوع لیزر نوعی موج ایمن وارد لایه میانی پوست می شود و در آن نفوذ می کند که در نهایت موجب تحریک کلاژن سازی در پوست می شود و منجر به تغییراتی در پوست می شود

که این تغییرات می تواند پوست را جذاب و زیبا کند؛ در این روش از سوزن های ظریفی استفاده می کنند که نوک این سوزن ها برای عدم حساسیت از طلا پوشیده شده است و قطر هر کدام از آن ها 200 میکرون است؛ و هر کدام از این سوزن ها می تواند حتی تا از 5 % تا 5/3 میلی متر در پوست نفوذ کند و این قطر قابل کنترل است.

 

کاربردهای آر اف فرکشنال

از روش لیزر آر اف فرکشنال در موارد مختلفی استفاده می شود که در ادامه متن موارد قابل درمان با این روش را برای شما ذکر خواهیم کرد:

سفت کردن و جوان سازی پوست : برای حجم دادن به پوست و سفت و صاف کردن این نواحی می توان از روش آر اف فرکشنال استفاده کرد که این روش در کنار از بین بردن چین و چروک های پوست، رنگ و بافت سطحی پوست را می تواند بهبود ببخشد.

رفع جای زخم، اسکارها و ترک بدن : یکی از مهم ترین اثرات آر اف فرکشنال این است که کلاژن سازی در پوست را می تواند تحریک کند و پوست شما را نرم تر و زیبا تر کند؛

از این روش برای محو کردن جای آکنه ها بر روی صورت و جوش ها و ترک های پوستی که در اثر زایمان به وجود آمده اند استفاده کرد.

بهبود منافذ باز پوست : از دیگر کاربرد های آن می توان به کوچک کردن منافذ باز پوست اشاره کرد که تاثیر زیادی بر روی آن ها دارد.

درمان افتادگی و شل شدگی پوست
از بین بردن ترک بدن (استرچ مارک)
رفع اسکار و جای زخم آکنه
محو کردن آکنه‌ی کیستی
بستن منافذ باز پوستی
محو کردن خطوط و چین و چروک‌های ظریف
درمان مشکلات رنگ و بافت سطحی پوست
درمان ضایعات عروقی پوست و روزاسه
تعداد جلسات آر اف فرکشنال

برای درمان از طریق روش آر اف فرکشنال باید 4 تا 6 جلسه را پشت سر بگذارید و هر جلسه باید یک ماه یکبار برگزار شود؛ زمانی که شما از این روش برای جوان سازی استفاده می کنید باید بعد یک سال و نیم تا دو سال، دو جلسه برای درمان نگهدارنده انجام دهید و همین دو جلسه کافی است؛ اما اگر شما از این روش برای درمان آکنه های پوستتان استفاده می کنید باید پس از گذشت 7 تا 8 ماه پس از درمان، حتما یک یا دو جلسه را برای تجدید انجام دهید.

 

چگونگی انجام آر اف فرکشنال

برای شروع به کار به روش آر اف فرکشنال باید پوست صورت را ابتدا با الکل یا پد الکی تمیز کرد و پوست صورت را با کرم بی حسی برای مدت 45 دقیقه بی حس کرد؛ جهت رعایت بهداشت برای هر فرد، از کارتریج نو که شامل 25 سوزن کاملا ظریف است استفاده می کنند که این پک برای دوره 6 ماهه درمان بیمار کفایت می کند و نکته مهم این است که باید قبل از هر جلسه درمان به طور کامل سوزن ها ضدعفونی شود.

در واقع تمام این سوزن ها طوری طراحی شده اند که برای درمان کاملا مقاوم اند و در صورت استفاده مکرر آسیب نمی بیند؛ در این روش باید بیمار 30 دقیقه صبر کند تا جلسه درمانی به پایان برسد؛ در ادامه کار پزشک سوزن ها را با هر شات به داخل پوست وارد می کند و در آخر هر شات، سوزن نوعی موج رادیوفرکوئنسى را آزاد می کند

پس از پایان یافتن درمان، ممکن است قرمزی و تورم در پوست دیده شود که این عوارض پس از گذشت 24 ساعت از بین می روند و ماندگار نیستند اما اگر بیمار خون مردگی زیر پوست خود مشاهده کند باید تا مدت یک هفته صبر کند تا از بین برود.

برای بیشتر افراد انجام این کار همراه با درد است اما بیشتر کسانی که تن به این کار می دهند می توانند این درد را تحمل کنند دلیل این تحمل نتیجه مطلوب و دلچسب این روش است.

 

نکات مهم پس از آر اف فرکشنال

باید پس از انجام آر اف فرکشنال نکاتی را رعایت کنید تا عوارضی به سراغتان نیاید و بهترین نتیجه را کسب کنید.

زمانی که انجام این عمل زیبایی به پایان رسید می توانید بعد از آن به خانه روید و به کار های عادی خود برسید.

برای استفاده از لوازم آرایشی باید تا یک روز پس از عمل صبر کنید.

این احتمال وجود دارد که تا یک ساعت پس از جلسه دردی را در این نواحی حس کنید.

باید تا 3 روز قرمزی و تورم پس از جلسه را تحمل نیز چون پس از آن به طور کامل رفع می شود.

پس از اتمام جلسات نیازی به مراقبت نیست اما باید مایعات فراوان بنوشید و همیشه به پوست خود ضد آفتاب بزنید.

باید تا 3 ماه پس از اتمام جلسات صبر کنید تا نتیجه کامل را دریافت کنید چون طی این 3 ماه کلاژن سازی کامل می شود و نتیجه مطلوب تری کسب می کنید اما برای نتیجه فعلی تنها 2 هفته صبر کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *