• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

میکرودرم ابریژن، روشی مؤثر در جوانسازی پوست!

اگر تابه‌حال برای انجام خدمات زیبایی پوست به کلینیک زیبایی مراجعه کرده باشید، عبارت میکرودرم ابریژن را شنیده‌اید. اما آیا می‌دانید میکرودرم ابریژن چگونه انجام می‌شود؟ از تاثیرات میکرودرم آبریژن اطلاع دارید؟ فواید و عوارض این روش را می‌دانید؟ اگر سوالاتی در مورد نحوه انجام ابریژن صورت دارید و می‌خواهید مزایا و معایب آن را نسبت به دیگر روش‌های زیبایی پوست بدانید، در این مطلب همراه ما باشید. در ادامه به شما توضیح می‌دهیم که میکرودرم آبریژن برای چه سنی مناسب است؟ چه مراقبت‌هایی نیاز دارد؟ چه تاثیراتی روی پوست ایجاد می‌کند؟

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن روش زیبایی کم تهاجمی است که برای لایه‌برداری و پاکسازی پوست استفاده می‌شود. در این روش لایه ضخیم و مرده پوست جدا می‌شود. علاوه بر خاصیت جوان‌سازی میکرودرم، این روش باعث ازبین‌رفتن آسیب‌های ناشی از نور خورشید، لکه‌های مربوط به افزایش سن، آکنه، اسکار و سایر مشکلات پوستی می‌شود.

در این روش از یک اپلیکاتور مخصوص استفاده می‌شود که لایه سطحی پوست را می‌ساید. همچنین ممکن است برای انجام ابریژن صورت، کریستال‌های ریزی روی پوست اسپری شود تا سلول‌های مرده را لایه‌برداری کند.

میکرودرم ابریژن چگونه انجام می‌شود؟

انجام روش میکرودرم آبریژن حدود نیم ساعت تا یک ساعت طول می‌کشد. این روش جزء روش های جوانسازی پوست بوده و در مطب پزشک یا کلینیک زیبایی انجام می‌شود. برای انجام میکرودرم نیازی به بی‌حسی موضعی نیست. شما باید روی تخت دراز بکشید. متخصص زیبایی یا دستیار او با استفاده از یک دستگاه دستی لایه سطحی پوست را از بین برده و از این طریق به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند. در انتها روی پوست کرم مرطوب‌کننده استفاده شده تا پوست خشک نشود.

این روش اولین‌بار در سال ۱۹۹۶ توسط سازمان غذا و دارو آمریکا تایید شد. امروزه دستگاه‌های میکرودرم آبریژن مختلفی در بازار وجود داشته که نیاز افراد را تامین می‌کنند.

میکرودرم ابریژن، روشی مؤثر در جوانسازی پوست!

تأثیر میکرودرم ابریژن چگونه است؟

روش درمان با میکرودرم آبریژن تاثیرات مثبتی روی پوست ایجاد می‌کند. در این درمان از ابزاری با حداقل سایش استفاده شده که به‌آرامی پوست را سنباده می‌کشد. با انجام این لایه برداری پوست لایه سطحی و سلول‌های مرده از پوست جدا می‌شوند. در این روش جوان‌سازی پوست، اسکارهای خفیف از بین رفته و می‌توانید شاهد تغییر رنگ پوست باشید. اگر آسیب‌های ناشی از نور خورشید یا بارداری باعث ایجاد لک روی پوست شده است، می‌توانید این روش را امتحان کنید.

با استفاده از میکرودرم می‌توان جوش‌های سرسیاه را از بین برد و بافت پوست را هموار کرد. با ازبین‌رفتن جای جوش، لکه‌ها، چین‌وچروک‌ها خفیف و منافذ باز، پوست صورت شاداب می‌شود.

فواید میکرودرم آبریژن چیست؟

هدف از انجام میکرودرم ابریژن صاف شدن و روشن‌تر شدن پوست صورت است. با استفاده از این روش می‌توان بسیاری از مشکلات پوستی را درمان کرد. فواید این روش عبارتند از:

  • رفع تیرگی پوست
  • یکنواخت شدن رنگ پوست در نواحی مختلف صورت
  • هموار شدن بافت پوست در نواحی مختلف
  • ازبین‌رفتن لکه‌های مربوط به افزایش سن
  • ازبین‌بردن لکه‌های تیره‌ای که به دلیل آکنه ایجاد می‌شوند.
  • درمان ملاسما (نوعی لکه پوستی تیره که شایع است.)
  • رفع جای زخم
  • کوچک شدن منافذ باز پوست
  • رفع خطوط ظریف و چین‌وچروک.

کلینیک زیبایی میها واقع د لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *