• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

میکرودرم ابریژن چیست و چه کاربردها، عوارض و مزایایی دارد؟

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن چیست؟میکرودرم یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست است که هدف اصلی آن ترمیم و بازسازی پوست و از بین بردن پوست های مرده است. با استفاده از این روش، میتوانید بافت های آسیب دیده ناشی از آفتاب، افزایش سن، لکه های سنی، جای آکنه و … را به راحتی از بین ببرید.

میکرودرم ابریژن اولین بار در سال 1996 توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تأیید شد و از آن زمان تا کنون صدها دستگاه میکرودرم از برندهای مختلف طراحی و ساخته شده است. بسته به نوع مشکل پوستی و هدف از انجام این عمل زیبایی، از دستگاه های مختلفی با شیوه های متفاوت استفاده می شود که در ادامه به معرفی هر یک از آنها می پردازیم.

میکرودرم چگونه انجام می شود؟

میکرودرم ابریژن یکی از بهترین متدهای درمان مشکلات پوستی است که توسط پزشک در مطب انجام می شود. این شیوه از درمان غیر تهاجمی است و هیچ نیازی به بیهوشی یا بستری شدن در بیمارستان نیست. برای انجام میکرودرم 30 دقیقه الی 1 ساعت زمان نیاز است.

برای انجام میکرودرم ابریژن، فرد روی یک صندلی نشسته و یک ماده مخصوص روی صورت وی اسپری می شود. البته بعد از آنکه صورت فرد از هرگونه مواد آرایشی پاک و تمیز شد. سپس یکی از انواع دستگاه ها، در جهت های مختلف روی پوست کشیده شده و بعد از اتمام کار، چند مرطوب کننده بنا به توصیه پزشک، روی پوست زده می شود.

میکرودرم ابریژن چیست و چه کاربردها، عوارض و مزایایی دارد؟

انجام میکرودرم ابریژن به چه کسانی توصیه می شود؟

یکی از مهمترین مزیت هایی که در خصوص این روش میتوان به آن اشاره کرد، مناسب بودن آن برای تمام تیپ های پوستی است. فرقی نمی کند که چند سال دارید و پوستتان چه رنگی است، قطعا با استفاده از این روش می توانید دوباره داشتن پوستی صاف و شفاف را تجربه کنید.

به طور معمول میکرودرم به افرادی توصیه می شود که با یکی از مشکلات پوستی زیر دست و پنجه نرم می کنند:

  • خطوط ریز و چین و چروک
  • لکه های سنی و لکه های قهوه ای
  • منافذ بزرگ و سرسیاه
  • جوش و آکنه
  • از بین رفتن خاصیت کشسانی پوست
  • افتادگی پوست

کاربرد میکرودرم چیست؟

از بین بردن لک های پوستی

لک های پوستی به دلیل آفتاب و افزایش سن، گریبان گیر بسیاری از افراد است. این لک ها در گذر زمان با مصرف داروهای مختلف، حاملگی و … بیشتر شده و در برخی موارد به وضوح قابل مشاهده هستند. با استفاده از میکرودرم، نه تنها سلول های لک پوستی از بین برده می شوند، بلکه با مصرف ویتامین C، به روشن تر شدن پوست، کمک می شود.

از بین بردن منافذ باز پوست

منافذ باز پوست، راهی آسان برای وارد شدن هرگونه مواد آلوده به پوست و در نتیجه کدر شدن پوست است. این مشکل هم در زنان و هم در مردان دیده می شود. اما از آنجایی که معمولا زنان حساسیت بیشتری روی زیبایی خود دارند، انجام میکرودرم به زنان بالای 27 سال، توصیه می شود. بعد میکرودرم ابریژن، بافت های پوست ترمیم شده و محکم می شوند. در نتیجه به مرور زمان این منافذ تنگتر شده و در نهایت بسته می شوند.

از بین بردن جوش سرسیاه

از میکرودرم نه تنها برای جوان سازی، بلکه برای پاکسازی پوست هم استفاده می شود. با از بین بردن جوش سر سیاه، از ایجاد جوش های بزرگتر هم جلوگیری می شود.

مزایای میکرودرم چیست؟

  • میکرودرم ابریژن منافذ باز و سلول های مرده پوست را از بین برده و یک لایه پوست جدید و لطیف جایگزین آن میکند.
  • با توجه به تحریک شدن پوست، میزان تولید کلاژن افزایش یافته و به مرور زمان چین و چروک ها هم کمتر می شوند.

کلینیک زیبایی میها واثع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *