• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

میکرودرم صورت سریعترین راه برای جای جوش و لک صورت

خیلی‌ها می‌پرسند که میکرودرم چیست ؟‌ میکرودرم صورت سریعترین راه برای جای جوش و لک صورت، رفع کک و مک و کلیه لکه‌های غیرمادرزادی پوست، کاهش سوراخ های ریز پوست و منافذ پوستی، جوانسازی و شفاف سازی پوست، براق کنندگی و برگشت خاصیت کشسانی پوست، خارج کردن جوش های سر سیاه و سر سفید از پوست استفاده می شود. معمولا در این روش یک پاکسازی پوست نیز انجام می گردد.

 

از میکرودرم می توان برای مشکلات ذکر شده در نواحی صورت، گردن، ناحیه دکلته، قفسه سینه، پشت، بازوها و ران‌ها استفاده کرد.

میکرودرم ابریژن اولین بار در سال 1985 در کشور ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت. سپس در اکثر کشورهای اروپایی به عنوان روش بدون عارضه جوانسازی استفاده شد. این روش سپس در کشورهای آمریکایی نیز مورد استفاده قرار گرفت و در سال 1998 موفق به دریافت تأئیدیه FDA شد و به عنوان یک لایه بردار غیر تهاجمی معرفی گردید.

میکرودرم صورت سریعترین راه برای جای جوش و لک صورت

میکرودرم چیست؟

در روش میکرودرم ابریژن با استفاده از دستگاهی خاص نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده ای با سطح پوست در تماس قرار می گیرد و ایجاد تراش بسیار سطحی در لایه های فوقانی شاخی پوست می نماید.

ضمنا یک مکش نیز روی پوست انجام می شود که باعث جمع شدن کریستال ها از سطح پوست و همچنین بهتر شدن جریان خون به منطقه و فعال شدن سلول های فیبروبلاست و در نتیجه ترمیم و طراوت پوست می‌گردد. البته در صورتی که در همراهی با این روش از لیزر نیز استفاده گردد موفقیت درمانی بسیار بالاتر خواهد بود.

میکرودرم بدون درد می باشد و نیازی به استفاده از بیهوشی یا بی حس کننده‌های موضعی نیست و ظرف 10 تا 15 دقیقه انجام می‌شود. مهمترین مزیت این روش درمانی این است که کاملا بدون عارضه می باشد.

میکرودرم صورت سریعترین راه برای جای جوش و لک صورت با فواصل زمانی کوتاه قابل انجام است. در پوست‌های با رنگ مختلف و حتی بسیار تیره نیز می توان از این روش درمانی استفاده کرد. حتی قبل از میهمانی ها می توانید با یک میکرودرم  ملایم صاحب پوستی روشن و کشیده شوید و بلافاصله در مجالس شرکت کنید. در واقع میکرودرم سریعترین روش برای داشتن پوست شفاف و پاکسازی پوست است.

کاربردها و مزایای میکرودرم

در ادامه به بررسی مهم‌ترین کاربردهای این فرایند زیبایی می‌پردازیم.

۱. میکرودرم برای کک و مک

میکرودرم  برای از بین بردن لک صورت کاربرد دارد و عمدتا باعث کمرنگ تر شدن یا محو کردن لک های حاملگی می گردد مخصوصا اگر همزمان با آن از داروهای لک بر استفاده شود اما امکان از بین بردن کامل آنها با این روش وجود ندارد . تجویز همزمان داروهای مناسب لکه برداری در همراهی با میکرودرم نیز موثر می باشد. مهم ترین اثر این روش کم رنگ یا محو کردن لک های حاملگی است مخصوصا اگر همزمان با آن از داروهای لک بر استفاده شود. همچنین باعث روشن و شفافتر شدن سریع پوست می گردد.

۲. میکرودرم صورت

این روش در درمان چروک های سطحی و کم عمق پوست و جوانسازی پوست کاربرد دارد. معمولا چندین جلسه درمان در این مورد لازم است. پزشک فواصل بین جلسات درمان را بر حسب وضعیت بیمار تغییر خواهد داد و از هفته ای یک بار تا دو ماه یک بار در نوسان است. میکرودرم قادر به از بین بردن چروک‌های خیلی عمیق پوستی نمی‌باشد ولی قوام کلی پوست پس از چند جلسه درمان بهتر خواهد شد و پوست شفاف‌تر و محکم‌تر می‌شود.

۳. میکرودرم پوست

بسیاری از افراد از منافذ باز صورت خود شکایت دارند. این مشکل در افراد جوان و با پوست چرب یا مختلط شایع تر است. این منافذ باز در اثر گشادشدن منافذ طبیعی پوست که در همه افراد وجود دارد، ایجاد می شوند. برای بستن منافذ پوست با میکرودرم جلسات متعدد درمانی می تواند باعث کاهش منافذ باز پوستی شود. به هیچ عنوان نباید این منافذ را برای همیشه از بین برد و اصولا چنین چیزی نیز امکان ندارد اما می توان با راهکارهای متعددی از شدت آنها کاست و منافذ را غیر قابل رویت نمود.

۴. لک های پیری و اثرات میکرودرم

لکه‌های پیری یا کراتوز سبورئیک عموماً ناشی از آسیب اشعه فرابنفش بوده و معمولا با میکرودرم و لیزر کاهش می یابند اما پرهیز از آفتاب نقش مهمی برای پیشگیری از آنها دارد.

۵- میکرودرم برای جای جوش

معمولاً جای جوش که به شکل تغییر رنگ یا قرمزی یا برجستگی مختصر یا فرورفتگی مختصر باشد، با چندین جلسه درمان بهبود نسبی می یابد. در برخی موارد ممکن است نیاز به استفاده از انواع لیزر نیز باشد. در موارد خفیف با چندین جلسه میکرودرم  ضایعات بهبود می یابد.

۶. میکرودرم جوش سرسیاه

معمولا یکی از مشکلات شایع اکثر افراد به خصوص بانوان حضور جوش های سرسیاه در پوست است که در واقع تجمع سبوم اکسیده شده در مجاری غدد سباسه است. معمولا با میکرودرم  طی یک یا ۲ جلسه این جوش‌های سرسیاه از بین می‌روند.

عوارض میکرودرم چیست؟

از آنجایی که عمل لایه‌برداری پوست به وسیله این روش نسبت به سایر روش‌های لایه برداری بی‌خطرتر و غیرتهاجمی‌تر است معمولا بدون عارضه و بدون خطر بوده و فقط باید تا چند روز پس از عمل  فرد از قرار گرفتن در معرض آفتاب اجتناب نماید و از کرم های ضدآفتاب استفاده کند تا به علت نازک شدن پوست دچار آفتاب سوختگی نشود.

همانگونه که اشاره شد معمولا عوارضی ندارد ولی قرمزی صورت، سوزش گذرا، پوسته پوسته شدن ، جوش های زیر پوستی گذرا ممکن است دیده شود.

در موارد حادی نظیر روزاسه، تبخال، عفونت‌های فعال پوستی و جوش های ترشح دار پوستی، زگیل های پوستی، بدخیمی ها و … نباید از آن استفاده نمود.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *