• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

میکرونیدلینگ برای ترک شکم

میکرونیدلینگ برای ترک شکم

بسیاری از افراد ممکن است در هرسنی با مشکلات مربوط به ترک پوستی یا استرچ مارک روبرو شوند . با اینکه این مشکل هیچ دردی ندارد، اما بسیاری از افراد می خواهند در سریع ترین شکل ممکن از شر این مشکل خلاص شوند. بنابراین استفاده از میکرونیدلینگ برای ترک شکم می تواند راه حل این مشکل باشد.

 

ترک پوستی یا استرچ مارک چیست؟

استریا نام عمومی انواع علائم کشش یا ترک پوستی و استرچ مارک است. حدود چهار نوع متداول از ترک پوستی وجود دارد که این طبقه بندی به دلیل تفاوت علائم ایجاد کننده می باشد. به عنوان مثال ، آنها می توانند در ارتباط با افزایش یا کاهش وزن ناگهانی، رشد بدن در دوران بلوغ و سایر عوامل ظاهر شوند. ترک پوستی ایجاد می شود زیرا پوست ما تحمل همه تغییرات را ندارد. در دوران بارداری یا افزایش وزن لایه همبند پوست کشیده شده و لایه اپیدرم پاره می شود . الیاف الاستیک ضعیف شده و نمی توانند به همان سرعتی که لازم است به حالت عادی برگردند. به همین دلیل پوست دچار ترک می شود.

پس از به وجود آمدن این ترک های پوشتی،رنگ آنها بنفش و روشن هستند ، اما با گذشت زمان جای زخم کمتر دیده می شود و سفید می شود. با این وجود حتی در حالت ضعیف این ترک ها نیز می توان نشانه هایی را در ران ، بازو یا حتی پشت (برای مردان) مشاهده کرد. مشکل اصلی در از بین بردن ترک ها این است که کشش ها نه در سطح ، بلکه در لایه های عمیق پوست قرار دارند ، جایی که درمان های موضعی بدون نفوذ امکان پذیر نیست. بنابراین ، می توان گفت میکرونیدلینگ برای ترک شکم می تواند بسیار در درمان این مشکلات موثر باشد.

 

آیا می توان استرچ مارک ها یا ترک های پوستی را حذف کرد؟

این ترک ها در لایه درم قرار دارد، بنابراین خلاص شدن از شر آنها به خصوص در خانه دشوار است. روش های کاهش این علائم در ابتدا ساده است و می تواند با یک سری روش های خانگی اندکی موثر باشد اما برای موارد قدیمی و ترک های سفید مراجعه به بهترین متخصص پوست برای درمان لازم است.

 

استفاده از ژل ها و کرم های ضد ترک:

در داروخانه ها می توانید انواع کرم های ضد ترک را مشاهده کنید. اما آیا این کرم ها به همان اندازه که گفته شده موثر هستند؟

همانطور که می دانیم ، استریا در داخل درم قرار دارند ، بنابراین از بین بردن آنها برای درمان های غیرتهاجمی کار سختی خواهد بود. این نوع درمان ها فقط وقتی می توانند موثر باشند که این ترک ها جدیدا ایجاد شده باشد و این کرم تنها به کاهش قرمزی ترک ها کمک می کند ، اما وقتی خطوط عمیق و سفید هستند نمی توان انتظار داشت با استفاده از کرم ها خطوط ترک پوستی از بین بروند.پس اگر به دنبال روشی دائمی و ماندگار هستید از میکرونیدلینگ برای ترک شکم استفاده کنید.

 

عمل زیبایی شکم:

این گرانترین راه است اما بهترین نیست و شما می توانید چنین روشی را فقط برای ناحیه شکم اعمال کنید. جراحی جای زخم های نازک و کوچکی ایجاد می کند که کمی هم دیده می شوند ، اما می توانند بخشی از پوست را درمان کند.

 

درما رولر و درماپن و میکرونیدلینگ:

یکی از بهترین روش های از بین بردن ترک های پوستی و بدون عوارض جانبی می باشد. این روش نسبت به دیگر روش ها یا برخی از داروهای خارجی مقرون به صرفه و موثر است. میکرونیدلینگ یک روش کم تهاجمی است ، بنابراین بهتر است که به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید. اما در برخی از سطوح شروع مشکل ، می توان از دستگاه غلتک درما برای درمان خانگی با سوزن های کوتاهتر استفاده کرد.

 

نحوه انجام میکرونیدلینگ برای ترک شکم

دستگاه میکرونیدلینگ یا مزونیدلینگ ، در حالی که سوزن های کوچک (به طول ۰٫۵ – ۳٫۰ میلی متر) دارد، به لایه اپیدرم نفوذ می کنند. این سوزن ها ، استریا و اسکار ها را در لایه های عمیق پوست ، جایی که ظاهر می شوند ، می شکند. بنابراین لایه درم در برابر کلاژن سازی واکنش نشان می دهد. تفاوت اصلی این روش با دیگر روش ها این است که همراه با لایه برداری آسیبی به پوست نمی رسد و عوارض کمی دارد. بنابراین ، دوره بهبودی کوتاهتری دارد. سوزن ها بدون برداشتن لایه خارجی از لایه درم عبور می کنند. میکرونیدلینگ درمارولر و درما پن کمک می کند تا تولید کلاژن به طور طبیعی آغاز شود وپوست سفت شود.

دستگاه استاندارد این روش درمانی شامل ۲۰۰ سوزن یا بیشتر است. شما می توانید برای بررسی مشکل ، به کلینیک زیبایی الیزه مراجعه کنید. در آنجا می توانید با تجهیزات حرفه ای و داروهای بی حسی یک درمان عالی دریافت کنید. به دلیل عمق محل سوزن و میزان زخم های کوچک ، ممکن است درد این روش برای شما طاقت فرسا باشد، بنابراین کرم های بی حس کننده لازم هستند.

 

مزایای میکرونیدلینگ برای ترک شکم

در مرحله اول ، میکرونیدلینگ مقرون به صرفه تر از جراحی و روش های پیچیده است. نیازی به حذف یا آسیب عمیق به لایه خارجی نیست. به همین دلیل دوره نقاهت کوتاه تر است – اگر پوست شما بسیار حساس است ، طول درمان شما ممکن است چند روز طول بکشد. مهمترین ویژگی در این درمان این است که ترک های پوستی در سطح سلولها برداشته می شود.

ثانیا ، سوزن ها سوراخ های میکروسکوپی مستقیماً به لایه های عمیق پوست تاثیر می گذارند. می توان از برخی از سرم ها و روغن های مغذی و مرطوب کننده را استفاده کرد که این اجزا از طریق چنین سوراخ هایی به داخل درم وارد می شوند. این کار موجب تاثیر بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *