• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

میکرونیدلینگ در لاهیجان

میکرونیدلینگ دستگاهی برای جوانسازی پوست می باشد که نسبت به لیزر و پیلینگ هم مرتبه هستند.از این روش هم به تنهایی و هم به عنوان مکمل روش های دیگر استفاده می شود . سر دستگاه شامل 12 میکرونیدل می باشد که ظریف هستند و پس از هر بار مصرف باید آن ها را دور بیندازند.

از میکرونیدلینگ برای تحریک کلاژن سازی پوست استفاده می شود. علاوه بر آن از میکرونیدلینگ برای جذب بهتر دارو ها به پوست ، از بین رفتن چین و چروک ها و جای زخم و جوش ، بهتر شدن ترک های بدن و کوچک کردن اندازه ی منافذ پوست برای بیماران با هر رنگ پوستی استفاده می شود.

 

افزایش نفوذ پوست:

در استفاده از روش های سنتی میزان نفوذ پذیری پوست تا 3 درصد بود ولی با استفاده از میکرونیدلینگ این نفوذ پذیری تا 90 درصد می رسد.

 

جوانسازی پوست و از بین رفتن چین و چروک ها:

از دلایل چین و چروک ها بر روی پوست می توان کاهش کلاژن و الاستین پوست را نام برد.با استفاده از میکرونیدلینگ منافذ بسیار ریزی که قابل دیدن نمی باشند بر روی پوست ایجاد می شوند و پوست برای ترمیم فعال می شود و شروع به کلاژن سازی می کند. برای جوان سازی با این روش بین 3 تا 5 جلسه با فاصله ی 4 هفته بین جلسات نیاز است.

 

از بین بردن اسکار آکنه :

منافذ بسیار ریزی که بر روی پوست ایجاد می شود موجب تولید عروق جدید و کلاژن وباعث فعال شدن آثار ترمیم می شود .میکرونیدلینگ روش مناسبی برای درمان جای آکنه و جوش ، آبله مرغان و سالک می باشد و ناصافی های پوست را درمان می کند.

 

درمان ترک های پوستی ناشی از بلوغ ، چاقی و حاملگی:

میکرونیدلینگ قادر به درمان این گونه ترک های پوستی می باشد که حداقل به 5 الی 7 جلسه به فاصله ی 4 تا6 هفته نیاز دارد. خوبی این روش این است که در تمام قسمت های بدن و در تمام افراد با هر رنگ پوستی مناسب می باشد.

 

درمان آثار سوختگی و زخم های عمیق:

میکرونیدلینگ قادر است که جای بخیه ،زخم ،جراحی و نیز اسکار ناشی از سوختگی را به کمترین حد برساند.

 

بهبود لک و تیرگی پوست:

با استفاده از میکرونیدلینگ می توان لک هایی که حتی بر اثر بارداری و هورمونی به وجود آمده اند با استفاده از دارو های موضعی کاهش داد.

 

نتایج حاصل شده:

با کمک به تحریک بلاکت که منجر به تولید کلاژن و الاستین می شود ، مشکلات پوستی مانند جای جوش ، ترک های موجود روی پوست جای زخم ها را درمان می کند و موجب روشن شدن پوست و بهبود آبرسانی و به طور کلی جوان شدن پوست خواهد شد.

 

میکرونیدلینگ چگونه انجام خواهد شد؟

در ابتدا صورت بیمار توسط پزشک معالج و با استفاده از کرم های بی حس کننده بی حس می شود.

پس از اینکه صورت با استفاده از گاز استریل کاملا پاک شد، پوست آغشته به سرم یا مزو خواهد شد.

سپس پزشک با استفاده از درماپن شروع به ایجاد حفره های ریزی در اطراف صورت می نماید.

این روش ممکن است در ظاهر کمی ترسناک به نظر برسد، ولی در کل جای نگرانی نیست.

به طور کلی فرآیند درمان حدود 20 الی 30 دقیقه به طول می انجامد و نتیجه درمان بعد از گذشت چند روز که پوست بهبود یافت و شروع به کلاژن سازی نمود قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است برای کسب نتیجه مطلوب و تولید مداوم کلاژن و الاستین، جلسات درمانی باید بیش از یک جلسه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *