• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ روشی موثر برای درمان اسکار آکنه و اسکار ناشی از زخم است که در آن یک لایه سطحی از پوست برداشته می‌شود. همچنین در این لایه برداری سطحی، لایه مرده پوست نیز از بین می‌رود که این امر باعث شفاف تر شدن و روشن شدن پوست می‌شود. زیرا این دستگاه میکروکانال و حفره‌های متعددی را در پوست ایجاد می‌کند و از این حفره‌ها ترشحات خون، سرم و پلاسما خارج می‌شوند، خروج این ترشحات جوانسازی پوست را درپی دارد.

در میکرونیدلینگ، دستگاه از طریق سوزن‌های بسیار ریز میکروکانال‌هایی را در قسمت اپیدرم و درم پوست ایجاد می‌کند؛ در اثر این آسیب کنترل شده، القای کلاژن و الیاف کلاژن و الیاف الاستین و تحریک سلولی را مشاهده خواهیم کرد. این تحریک سلولی رشته‌های فیبروبلاست که از ترکیبات اصلی کلاژن پوست‌ هستند را می‌سازد، به دنبال پاسخ التهابی بدن، ترمیم ایجاد و پوستی بهتر از پوست اول تشکیل می‌شود.

در واقع میکرونیدلینگ مقدار کلاژن صورت و همچنین ضخامت پوست صورت را افزایش داده و موجب شادابی آن می شود و برای مدت طولانی تری صورت نرم و درخشنده ای خواهید داشت.

کاربرد میکرونیدلینگ

بیشترین کاربرد میکرونیدلینگ برای درمان منافذ باز صورت و همچنین ترمیم جای جوش و اسکار زخم است.

آیا میکرونیدلینگ درد دارد؟

با توجه به استفاده از کرم‌های بی حسی بر روی نقاط مختلف پوست، دردی حس نخواهد شد. قابل ذکر است که بعد از اتمام درمان احتمالاً، پوست همان نقطه، به رنگ صورتی در خواهد آمد و یا در بدترین حالت نقطه‌های زخم مانند روی پوست ایجاد خواه شد که همه اینها پس از چند روز از بین می‌روند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *