• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

میکرونیدلینگ کلید جوانسازی پوست

میکرونیدلینگ کلید جوانسازی پوست میکرونیدلینگ پوست روشی جدید برای جوانسازی ، از بین بردن لکه ها و اسکار از روی پوست نواحی مختلف بدن ، مخصوصا پوست صورت است. در این روش با اینکه فرد خونریزی کنترل شده ای را تجربه می کند اما آن را جزء روش های غیر تهاجمی زیباسازی پوست می دانند؛

زیرا در آن به بیهوشی و زدن بخیه نیازی نیست و فرد با کمی مراقبت می تواند فردای روز انجام میکرونیدلینگ در محل کار خود حاضر شود. در این روش از سوزن های بسیار ظریفی استفاده می شود و آنها به لایه زیرین پوست نفوذ داده می شود.

سوزن ها با نفوذ به قسمت های فرورفته به دلیل جوش و یا اسکار ، پوست را از آن قسمت جدا می کند. پوست طی این فرایند بالا آمده و شروع به ترمیم و بازسازی مجدد خواهد کرد. به این شکل در لایه زیرین پوست بافت های همبند شروع به تشکیل شدن نموده و جای اسکار و جوش در پوست محو خواهد شد.

 

دستگاه های میکرونیدلینگ

امروزه دستگاه هایی متنوعی برای انجام میکرونیدلینگ ابداع شده است. در تمامی دستگاه ها سوزن های ظریفی تعبیه شده است اما روش کار در دستگاه های مختلف تفاوت دارد.

 

دستگاه درمارولر

این دستگاه عملکردی کاملا ساده دارد و به صورت دستی طراحی شده است. این دستگاه را چیزی شبیه به غلتک طراحی نموده اند که دستگیره ای کوچک دارد. روی غلتک تعداد 200 عدد سوزن طراحی شده است که پزشک متخصص با علم به میزان آسیب دیدگی شما آن را با فشار مشخصی روی پوست به حرکت در می آورد.

میکرونیدلینگ با این دستگاه مقدار کنترل شده اید خونریزی دارد که نباید نگران آن باشید. از این دستگاه به عنوان دستگاه میکرونیدلینگ خانگی نیز یاد می شود اما پیشنهاد متخصصین این است که میکرونیدلینگ باید تحت نظر پزشک انجام گیرد.

 

دستگاه درماپن

این دستگاه شبیه به یک خودکار است که روی آن سوزن های بسیار ظریف تعبیه شده است. پزشک با وارد کردن فشار مشخصی دستگاه درماپن را روی صورت فشار می دهد. این دستگاه به یک موتور الکتریکی متصل است و عملکرد آن شبیه به مهر زدن است.

با فشار مشخص سوزن ها به لایه های پوست نفوذ کرده و عمل تولید کلاژن در پوست تسریع می شود. در این روش نیز خونریزی وجود دارد که کاملا طبیعی است. متاسفانه از دستگاه میکرونیدلینگ درماپن نیز در خانه استفاده می شود که به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

 

درمااستامپ

این دستگاه از لحاظر ظاهر و عملکرد شبیه به دستگاه درماپن است اما تفاوت اصلی آن بزرگ بودن سر آن و تعداد بیشتر سوزن در دستگاه درمااستامپ است.دستگاه درمااستامپ نیز می توانید به صورت الکتریکی استفاده کنید و یا دستگاه را با دست روی پوست استفاده کنید.

 

میکرونیدلینگ با دیود نوری

این روش جزء روش های جدید میکرونیدلینگ به شمار می آید. تا به امروز نتوانسته است رضایتمندی مراجعه کنندگان را تامین نماید.

 

میکرونیدلینگ با امواج رادیوئی

در این روش در زمان وارد کردن سوزن ها به پوست اموج رادیوئی نیز به پوست تابانده می شود. با این کار روند تولید کلاژن سرعت فوق العاده گرفته و نتایج قابل لمس تری مشاهده خواهد شد. همانطور که می دانید امواج رادیویی با گرم کردن پوست می تواند شرایط تولید کلاژن در پوست را فراهم آورد و جوانسازی پوست به کمک آن انجام گیرد.

 

روش انجام میکرونیدلینگ

قبل از انجام میکرونیدلینگ باید تمام بیماری ها و داروهای مصرفی توسط پزشک بررسی شود تا در صورت وجود مورد خاص از انجام میکرونیدلینگ امتناع شود.باید صورت را به صورت کامل از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی پاک نمایید.

بعد از بررسی وضعیت عمومی و شرایط بیمار پزشک بیمار را برای انجام میکرونیدلینگ آماده می کند.قبل از انجام میکرونیدلینگ پزشک پوست فرد را با ژل ، بی حسی می نماید

.بعد از بی حسی موضعی سوزن های دستگاه که به صورت یک بار مصرف هستند در دستگاه قرار داده می شود و توسط پزشک با فشار مشخص روی پوست آسیب دیده فشار داده می شود.

در گذشته دستگاه ها سوزن های یک بار مصرف نداشتند و در زمان کند شدن تعویض می شدند. این مورد از لحاظ بهداشتی ایرادات زیادی داشت. اما امروزه سوزن های میکرونیدلینگ یک بار مصرف شده اند و برای هر فرد سوزن مخصوص به فرد استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *