• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

نحوه کار دستگاه آر اف فرکشنال (اسکارلت)

نحوه کار دستگاه اسکارلت (scarlet) :

دستگاه اسکارلت ۴۹ عدد نیدل به طور همزمان وارد پوست خواهد شد که عمق مجهز به میکروموتور جهت ورود نیدل ها به داخل پوست به صورت آهسته ، بدون تروما و بدون درد که عمق نفوذ از ۵• تا ۵•۳ میلی متر با دقت ۱•میلی متر با توجه به شرایط و موضع درمان و قابلیت تنظیم زمان پالس از ۱۰۰تا ۸۰۰ میلی ثانیه با دقت ۱۰۰ میلی ثانیه که بسته به تشخیص دکتر میباشد اسکارلت ستون‌های حرارتی به شکل قطره اشک در درم و درم عمقی ایجاد می کند.

سیستم های RF فرکشنال امکان ایجاد دما بین ۴۰-۶۰ درجه سانتیگراد را دارا می باشند اما اسکارلت حرارتی بین ۵۷ تا ۶۰ درجه سانتیگراد را فراهم می سازد؛ این نکته بسیار حائز اهمیت است که دستگاه بیشترین دما را در درم عمقی ایجاد کند. گرمای تولید شده توسط RFفرکشنال دو اثر ایجاد می کند:

اثر فوری : انقباض بافتی ناشی از انقباض فیلامان های کلاژن والاستین

اثر تاخیری : افزایش سنتز کلاژن والاستین با توجه به قانون اهم وبا توجه به اینکه بیشترین مقاومت مربوط به اپیدرم است ، حرارت بسیارکمی در اپیدرم ایجاد شده خطر ایجاد آسیب حرارتی و سوختگی در اپیدرم بطورکامل از بین خواهد رفت .

همچنین اگر نوک این نیدل ها به بافت چربی برخورد کنند با توجه به بیشتر بودن مقاومت چربی نسبت به درم ، انرژی به درم منتقل شده لیز چربی در ناحیه درم مشاهده نخواهد شد توان بالای دستگاه اسکارلت در کنار پخش حرارت به صورت قطره اشک امکان رسیدن دمای پوست را تاحدود ۶۰-۵۵ درجه فراهم می کند . این دما موجب شکستن پیوندهای هیدروژنی وهیدروفوبی و بازکردن مارپیچ پروتئینی کلاژن می شود . پس از سرد شدن پروتئین ساختار اولیه به ساختارهای ثانویه و ثالثیه بازگشته ، با تشکیل مجدد پیوندهای هیدروژنی وهیدرو فوبی ، رناچوراسیون کامل کلاژن ایجاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *