• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

نکاتی‌ در مورد بوتاکس و تزریق آن

  • ۱۶ فروردین, ۱۴۰۰
  • دیدگاه: ۰
  • بوتاکس

اگر قصد انجام تزریق بوتاکس برای از بین بردن خطوط ناحیه پیشانی را دارید ابتدا باید در مورد آن بیاموزید. چرا که در صورت نداشتن اطلاعات کافی، ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید. در ادامه این مقاله به بررسی نگاه اجمالی تاریخی و برخی بایدها و نبایدها در این مورد پرداخته می‌شود.

 

نکاتی در مورد بوتاکس

۱.بوتاکس(Botulinium Toxin)، ماده ای است که بیش از ۱۰۰ سال است که شناخته شده و حدودا پنج دهه است که برای اهداف پزشکی استفاده می شود. کاربردهای اولیه آن برای تنبلی چشم ، عدم توانایی در حرکت دادن پلک ها و … بود.

 

۲.در اوایل قرن ۲۱، از روش تزریق بوتاکس برای از بین بردن خطوط اخم در ناحیه بین چشم ها و بر روی پیشانی تأیید شد و بر اساس برآورد داده های ارائه شده توسط شرکت آلرژان از آن زمان در بیش از 11 میلیون بیمار با موفقیت استفاده شده است.

 

۳.در سال‌های بعد از تزریق بوتاکس به منظور جلوگیری از تعریق زیاد استفاده شد. از آن‌جایی که بوتاکس نوعی بی‌حس کنندگی موضعی در ناحیه تزریق ایجاد می‌کند بنابراین از این روش برای درمان میگرن‌های مزمن نیز استفاده شد.

۴.خیلی‌ها ممکن است به شما بگویند که بوتاکس موجب فلج شدن عضلات می‌شود، اما این تصوری غلط است. ممکن است تزریق میزان زیادی از بوتاکس موجبپ این امر بشود اما پزشکان معمولا مقدار مورد نیازی از آن را تزریق می‌کنند که باعث بروز چنین مشکلاتی نشود.

 

۵.باید دقت داشته باشید که بوتاکس برای از بین بردن خطوط پیشانی به کار می‌رود. بنابراین از بکارگیری آن در نواحی غیرضروری جلوگیری کنید.

 

۶.انجام درست تزریق بوتاکس تضمین‌کننده سلامتی و شادابی پوست خواهد بود. بنابراین سعی کنید به پزشکان متخصص و ماهر در زمینه تزریق بوتاکس مراجعه کنید. کلینیک زیبایی پارسیس با فراهم کردن محیطی سالم و راحت و همچنین پزشکانی متخصص آماده خدمات‌رسانی به شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *