• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

نکاتی بسیار مهم در مورد لیزر بیکینی

راهکاری برای حذف موهای زائد

روش‌های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد اما باید قبول کنیم که روش‌هایی مانند اپیلاسیون زمان زیادی از ما می‌گیرند و با این روش دوباره در مدت زمان کمی‌ موهای بدن رشد می‌کنند. اپیلاسیون روشی دائمی نیست و مجبور هستید برای همیشه این کار را انجام دهید و حتی ممکن است پوست شما با این کار آسیب ببیند.

امروزه لیزر روشی جدیدتر و پرطرفدارتر است و استقبال خوبی از آن شده است زیرا تنها در چند جلسه همه‌ی موهای زائد بدن شما را به مرور زمان از بین می‌برد و پوست شما کاملا نرم و لطیف می‌شود. به جرات می‌توان گفت، داشتن پوستی سالم و لطیف یکی از بهترین حس‌های دنیا است. فقط کافی است یک مرکز خوب و معتبر و باتجربه پیدا کنید و بعد از آن هم نتیجه را مشاهده کنید، قطعا لبخند رضایت بر لب‌های شما می‌نشیند و از شر موهای زائد خلاص خواهید شد. این همان حس ناب است که شما را به زیبایی و بهداشت ترغیب می‌کند.

 

لیزر موهای زائد بیکینی

پوست بیکینی یکی از حساس‌ترین قسمت‌های بدن است و نیاز به مراقبت و حساسیت بیشتری دارد. برای شیو کردن بیکینی بهتر است به هیچ عنوان دست به اپیلاسیون و تیغ و ژیلت و … نزنید، لیزر بیکینی بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد این ناحیه است. این قسمت از پوست بدن بسیار سخت تمیز می‌شود و حتی با روش‌های بالا ممکن است رضایت شما را جلب نکند، اما لیزر تنها روش مطمئن برای لطافت و تمیزی پوست شما است.

یکی از بهترین تاثیراتی که لیزر بر روی پوست بیکینی و دیگر قسمت‌های بدن شما دارد، سفیدی آن ناحیه است. بعد از اتمام جلسات لیزر حتما متوجه می‌شوید که پوست شما یک تا چند درجه روشن‌تر شده است، تعجب نکنید، این اتفاق برای همه‌ی افراد می‌افتد زیرا لیزر باعث شده است ریشه‌های مو از بین برود و دیگر آن حالت نقطه‌های سیاه بعد از شیو را مشاهده نخواهید کرد. همه چیز به شما بستگی دارد فقط کافی است اراده کنید تا زیباتر از همیشه بدرخشید.

 

باورهای غلط در مورد لیزر بیکینی در بانوان و آقایان

قطعا برای شما هم پیش آمده که نگرانی و ترس از لیزر بیکینی داشته باشید. شاید تصور کنید که باعث نازایی می‌شود اما باید بگوییم این تصور کاملا غلط است و اشعه لیزر به هیچ عنوان شباهتی با اشعه‌های رادیویی ندارد و امواج آن نمی‌توانند از داخل بدن عبور کنند و به اندام‌های داخلی برسند. اشعه‌ی لیزر برد کوتاهی دارد و نهایتا تا عمق ریشه‌ی مو نفوذ می‌کند، پس اصلا به بافت‌های عمیق نمی‌رسند و هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند.

نازایی در بانوان و ناباروری در آقایان به دلیل لیزر تنها یک باور غلط است. این روزها با مطالعه و تحقیقات دیگر نیازی به دامن زدن به باورهای غلط نیست چون هرکسی خودش با جستجو در فضای اینترنت و مطالعه یک کتاب ساده به اطلاعات مفید و دقیق هر موضوعی دست پیدا می‌کند.

 

میزان درد لیزر بیکینی

اگر تصمیم به انجام لیزر بیکینی دارید، حتما از کسانی که تجربه‌ی این کار را دارند در مورد میزان درد آن سوال کرده‌اید. سوالاتی از قبیل اینکه آیا درد لیزر بیکینی به دلیل حساسیت آن ناحیه شدید است؟

به هر حال لیزر با سوزاندن ریشه‌های مو باعث از بین بردن فولیکول‌های موجود در عمق ساقه‌ها می‌شود و این امر ممکن است کمی درد آور باشد اما برای این مشکل هم راهی وجود دارد، کرم‌های بی حسی موضعی و سیستم‌های خنک کننده خود دستگاه این درد را تا حد خیلی زیادی پایین می‌آورد و گاهی این در به صفر می‌رسد و گاهی ممکن است یک درد خیلی خفیف داشته باشد که کاملا قابل تحمل است. فکر کردن به نتیجه‌ی کار همان درد کوچک را هم از بین می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *