• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

نکات طلایی بعد از لیزر موهای زاید

مهمترین نکات بعد از لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد روشی کم عارضه و بدون خطر است که برای رفع دائمی موهای زائد بکار برده می‌شود. این روش با نتایج شگفت انگیزی که در پی دارد؛ می‌تواند در طول یک دوره درمانی صحیح با کاهش بیش از 90% از موهای زائد همراه باشد. پس از انجام لیزر موهای زائد، رعایت برخی از نکات به کاهش عوارض کمک خواهد کرد. این نکات عبارتند از:

  1. توصیه می‌شود؛ در صورت امکان از برخورد آب با محل درمان در روز اول لیزر پرهیز گردد. اگر نیاز مبرم به استحمام دارید؛ 24 ساعت پس از لیزر موهای زائد حمام کردن فقط با آب ولرم و بدون استفاده از مواد شوینده با ریسک کمتری همراه است.
  2. به مدت ۱۰روز از تماس مستقیم محل درمان با آفتاب اجتناب کرده و در صورت اجبار در قرارگیری، هر ۴ساعت یکبار از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و پوشش محافظتی مناسب داشته باشید.
  3. 3 روز پس از انجام لیزر موهای زائد از پماد زینک و بتامتازون در محل درمان استفاده نمایید.
  4. در بین جلسات لیزر موهای زائد به هیچ عنوان پوست خود را برنزه نکنید (حمام آفتاب، سولاریوم و…) در صورت استفاده و در صورت انجام این اعمال حتما به پزشک اطلاع دهید.
  5. ریزش موها در هر جلسه، در هر فرد متفاوت می باشد، امکان دارد پس از گذشت ۲ هفته از جلسه اول اتفاق بیافتد. (نسبت به وضعیت پوست هر فرد متفاوت می باشد).
  6. اگر قبلا در مرکز درمانی دیگری لیزر انجام داده اید میزان ریزش قطعا مثل قبل نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *