• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هایفوتراپی؛ جدیدترین روش جوانسازی و لیفت پوست

هایفو چیست؟

هایفوتراپی یک روش زیبایی نسبتاً جدید برای سفت شدن پوست است. هایفو یک روش درمانی غیر جراحی و بدون نیاز به استراحت برای جوانسازی پوست است. در این روش از امواج فراصوت برای لیفت عضله و سفت کردن پوست شل یا افتاده استفاده می شود.

در هایفو، امواج فراصوت به سطح زیر پوست تابانده می شوند تا لایه های صورت منقبض شده تحریک شوند و تولید کلاژن جدید در بدن افزایش یابد. در نتیجه ی آن با گذشت زمان پوست جمع شده و سفت می گردد.

 

مزایای هایفوتراپی

HIFU مزایای زیبایی شناختی بسیاری دارد ، از جمله:

کاهش چین و چروک
درمان افتادگی پوست در گردن
کشیدن گونه ها، ابروها و پلک ها
درمان خط فک
صاف کردن پوست
عوارض هایفوتراپی
تا حدود یک ساعت پس از انجام فرایند، ممکن است اندکی قرمزی بر روی پوست پدیدار شود. همچنین، امکان دارد درصد کمی از افراد مقداری تورم، سوزش یا حساسیت به لمس را در پوست خود احساس کنند. با این حال، تمامی این موارد خفیف و موقتی هستند.

 

آیا هایفو یک فرایند جراحی است؟

خیر. هایفو برخلاف جراحی لیفت صورت، یک فرایند غیر تهاجمی است که پوست و لایه های حمایت کننده زیرین آن را هدف گرفته و در آن هیچ گونه برش یا پارگی بر روی پوست ایجاد نمی شود.

چه زمانی می توان نتایج هایفوتراپی را مشاهده کرد؟
با اینکه ممکن است افراد از یک احساس اولیه در پوست خود لذت ببرند اما سفتی و لیفت نهایی پوست ظرف ۲ تا ۳ ماه انجام خواهد شد.

این مدت زمانی است که در آن کلاژن های قدیمی جای خود را به کلاژن های تازه و منعطف تر می دهند. از آنجایی که فرایند تولید کلاژن ادامه می یابد می توان بهبود های بیشتری را تا ۶ ماه پس از انجام فرایند مشاهده کرد.

 

مزیت هایفو نسبت به سایر روش های لیفت صورت چیست؟

هایفو تنها روش درمانی غیر تهاجمی است که می تواند به صورت اختصاصی و بدون ایجاد هر گونه برش و پارگی، لایه های عمیق پوست را هدف قرار دهد. جراحی های زیبایی نیز بر روی همین لایه ها انجام می شوند.

علاوه بر آن، هایفو تنها فرایندی است که در آن تصویر برداری فراصوت انجام می شود. با استفاده از تصویر برداری فراصوت امکان مشاهده لایه های بافت هدف وجود داشته و می توان مطمئن شد انرژی دقیقا به محلی می رسد که بیشترین تاثیر را دارد.

 

آیا هایفو می تواند جایگزین جراحی لیفت صورت باشد؟

با اینکه هایفو را نمی توان جایگزین جراحی دانست اما این درمان گزینه مناسبی برای افرادی است که آمادگی انجام جراحی لیفت صورت را نداشته یا به دنبال حفظ طولانی تر اثرات جراحی زیبایی هستند.

 

آیا روش هایفو ایمن است؟

چندین مطالعه بالینی ایمنی هایفو را تایید کرده اند. این فرایند تا به حال ده ها هزار مرتبه در سراسر دنیا انجام شده است. علاوه بر آن، بیش از ۵۰ سال است که از انرژی امواج فراصوت در درمان های مختلف پزشکی استفاده می شود.

 

هایفوتراپی برای چه سنی مناسب است؟

هایفو برای کسانی مناسب است که پوست آن ها از نظر ظاهری سفتی خود را از دست داده و خود این افراد نیز اغلب چنین احساسی را تجربه می کنند. برای مثال، پایین آمدن خط ابرو یا افتادگی پوست بر روی پلک ها، اغلب اولین نشانه پیری پوست می باشد. معمولا هایفو برای کسانی مناسب است که ۳۰ تا ۴۰ سال یا بیشتر سن داشته و شدت افتادگی پوست آن ها خفیف تا متوسط است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *