• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هایفوتراپی,مدرن ترین روش جوانسازی!

هایفوتراپی چیست؟

همانطور که گفتیم در تعریف هایفوتراپی اینچنین میتوان گفت: هایفوتراپی یکی از شیوه های نسبتا جدیدی است که در درمان زیبایی پوست و صورت استفاده می شود. کلمه هایفو مخفف امواج فراصوت متمرکز شدت بالا (HIFU) است. همانطور که از اسمش پیداست، در این روش امواج فراصوت را در یک نقطه متمرکز می کنند و از حرارت ایجاد شده از انرژی این امواج برای از بین بردن قسمتی از بافت استفاده می شود. گرمای ایجاد شده تا حدود 80 درجه بالا رفته و در اثر شوک حرارتی، بافت در حال فرسایش از بین می رود.

ما با بکارگیرى جدیدترین تکنولوژى هایفو یعنى تکنولوژى سال 2021 نتایج عالى و درخشانى از هایفوتراپى به صورت تکى یا در ترکیب با سایر روشهاى درمانى بدست اورده ایم.
در میان تعدد دستگاه‌های هایفوتراپی موجود در بازار، بهترین دستگاه هایفو صورت و هایفوتراپی را می‌توان دستگاه اولترا ( Ultra skin Hifu) و دستگاه دلتا ( Delta skin Hifu) معرفی کرد. این دو دستگاه، اگرچه کارکردی مشابه یکدیگر دارند اما قیمت‌های آنها متفاوت از یکدیگر است.

همچنین دستگاه های هایفوتراپی با تکنولوژى قدیمى تر از جمله اولترا و دابلو با هر شات حداکثر یک لاین و ده نقطه کوآگوله ولى هایفوى تن ترا با هرشات دو لاین و ٣۴ نقطه کوآگوله ایجاد مى کند که باعث اثربخشى بیشتر ،درد کمتر و کاهش مدت زمان درمان به نصف خواهد شد. هزینه هایفوتراپی با توجه به عملکرد آن فوق العاده به صرفه است.

جوانسازی پوست با هایفوتراپی

جوانسازی پوست با هایفوتراپی یک روش نوین و البته کار آمد است. ایا هایفو واقعا تاثیر دارد ؟ بله هایفوتراپی تاثیرگذار است. شاید این سئوال خیلی ها باشد. جالب است بدانید عوارض هایفوتراپی صورت در مقابل دیگر روش ها بسیار کم است. هایفوتراپی نیز مانند آر اف فرکشنال یکی از راه های جوانسازی است. استفاده از هایفوتراپی در موارد زیبایی قدمت چندانی ندارد. اولین تاییدیه هایفوتراپی از طرف سازمان غذا و دارو (FDA)در سال 2009 برای لیفت ابرو بود و تنها حدود پنج سال قبل، کاربرد آن در رفع چین و چروک سینه و گردن برای این سازمان محرز شد. از هایفوتراپی در لیفت، جوانسازی صورت و سفت کردن پوست نیز استفاده می شود. اخیراً چندین تحقیق معتبر در این زمینه نشان می دهد که این شیوه کاملا بی خطر و مؤثر است. به طوریکه در مواردی که افراد به هر دلیلی مجاز به عمل جراحی نیستند و یا تمایلی به جراحی ندارند استفاده از آن پیشنهاد می شود. البته میزان این نفوذ به دستگاه استفاده شده نیز بستگی دارد. معمولا در هایفوتراپی از چند کارتریج اصلی استفاده می شود که به صورت زیر هستند:
* کارتریج با عمق نفوذ 3 میلی متر. در این مورد حرارت تا لایه درم فرستاده می شود و جهت جوانسازى و رفع خطوط و چین و چروک استفاده مى شود.
* کارتریج با عمق 4.5 میلیمتر که با رساندن حرارت به لایه ماهیچه ای آن را سفت می کند و باعث ایجاد لیفت در اطراف دهان،غبغب ،زاویه سازى خط فک ،گونه و ابروها مى شود.
* کارتریج با عمق نفوذ 8 میلیمتر
* کارتریج با عمق نفوذ 13 میلیمتر
کارتریجهای اصلی کارتریجهای عمق3 و 4.5 هستند و براى صورت استفاده مى شوند.
با توجه به ارتباط مستقیم کیفیت کارتریج دستگاه هایفوتراپی با نتیجه درمان ، مرکز زیبایى ویستریا با بکارگیرى جدیدترین تکنولوژى هایفوتراپی در صدد جلب رضایت قطعی مراجعین عزیز مى باشد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

شماره تماس

01341219506-7

01342217120

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *