• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هایفوتراپی بادستگاه دابلو

هایفوتراپی چیست؟

هایفو تراپی روشی نوین برای لیفت صورت و از بین بردن چروک پوست می باشد که زمان ماندگاری آن بیشتر از سایر روشها می باشد و از امواج و گرمای حاصل از آن برای کلاژن سازی در زیر پوست جهت لیفت پوست استفاده می شود.

در هایفوتراپی از انرژی مافوق صوت (اولتراسوند) برای نفوذ عمقی در زیر لایه پوست و چربی صورت استفاده می‌شود تا بافت پیوندی به شیوه‌ای ملایم و موثر هدف قرار داده شود. انرژی تولید شده پوست ناحیه مورد نظر را به صورت کنترل شده و در حد پایین گرم می‌کند. این حرارت سلول‌ها را به تولید کلاژن تحریک می‌کند و باعث جوانسازی بافت می‌شود. پوست بالغ پس از فقط یک جلسه هایفوتراپی دوباره مانند زمان جوانی شروع به فعالیت می‌کند.

هایفوتراپی با استفاده از موج ها و فرکانس های مافوق صوت به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند و با تمرکز بر روی آن ناحیه باعث جوانسازی پوست شما می شود. این روش درمانی جوانسازی, پوست شما را سفت تر می کند و تمامی چین و چروک های ناشی از کهولت سن را برطرف می کند. این روش جوانسازی هیچ زخمی را بعد از درمان به جا نمی گذارد و چین و چروک های صورت، گردن، بازوها، چشم و خط فک را کاملا فرم می دهد.

هایفوتراپی با دابلو

هایفوتراپی با دستگاه دابلو

دستگاه دابلو ساخت کشور کره جنوبی می باشد که بهترین دستگاه برای انجام هایفوتراپی است.  این دستگاه امواج بالای صوت را به وسیله پروپ های ویژه به ناحیه های زیرین پوست می فرستد و گرمایی که در آن ناحیه ها ایجاد می کند باعث تولید کلاژن در پوست می شود و پوست را جوان می کند.

نحوه کار دستگاه دابلو هم به این صورت است که اگر موج های این دستگاه در وضعیت معمولی با لایه بیرونی پوست تماس داشته باشد می تواند عوارض پوستی شدیدی را باعث شود. اما اگر میزان نفوذ این موج ها در اندازه 1.5 الی 4.5 میلی متر باشد و با گرمایی تقریبی 65 ال 75 به ناحیه چین و چروک شده نفوذ کند, باعث تولید کلاژن در آن ناحیه می شود و پوست را جوان می کند.

این دستگاه امواج مافوق صوت را در نقطه ای از پوست  که دارای چروک می باشد تمرکز می دهد و انرژی حاصل از این کار باعث لیفت و کشیدن پوست و جوانسازی آن می شود.

دابلو دستگاهی برای لیفت غیرتهاجمی صورت و کشیدن پوست صورت و لیفت ابرو است که در آن از انرژی اولتراسوند برای لیفت پوست شل و افتاده استفاده می‌شود.درمان بدون درد و پس از آن نیاز به مراقبت و استراحت کردن نیست. دستگاه انرژی متمرکز و با شدت بالای اولتراسوند را گسیل می‌کند و بدون برش یا آسیب زدن به سطح پوست به ساختارهای عمقی انتقال می‌دهد. به این ترتیب فرایند کلاژن‌سازی طبیعی در بدن القاء می‌شود. در نتیجه پوست به مرور سفت و کشیده می‌شود و جوانی و شادابی دوران جوانی را بازمی‌یابد.

هایفوتراپی با دابلو

این دستگاه برای درمان شل شدن و افتادگی پوست به کار برده می‌شود. این دستگاه فوق‌العاده برای لیفت ابرو کاملاً ایمن است، با بالا بردن ابروهای افتاده حالت عبوس و خسته را از چهره می‌زداید و شادابی و زیبایی را به چهره برمی‌گرداند.

این دستگاه بافت‌های پیوندی شل  شده را سفت می‌کند و باعث بالا رفتن و کشیده و محکم شدن ناحیه‌های شل و افتاده می‌شود. لایه بافتی تحت درمان همان بافتی است که جراح زیبایی آن را در جراحی لیفت صورت یا لیفت ابرو و پیشانی می‌کشد و جابجا می‌کند. بنابراین هایفو تراپی جایگزینی مناسب برای جراحی، به ویژه برای افرادی است که آمادگی انجام جراحی ندارند یا می‌خواهند نتایج جراحی زیبا را بهبود دهند.

هایفو دابلو (هایفو تراپی) ، معرفی و مزایا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *