• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هایفوتراپی صورت با دستگاه دابلو گلد

دابلو گلد جدیدترین ورژن فناوری اولتراسوند با شدت بالا است که ساخت شرکت hironic پیشگام hifu در کره است. این انرژی حرارتی متمرکز را از طریق لایه‌های پوست منتقل می‌کند و با خیال راحت به SMAS می‌رسد تا بازسازی کلاژن را افزایش دهد. سیستمی بسیار دقیق، غیر جراحی، و روشی درمانی برای حرفه‌ای‌هاست. سرعت هایفو دابلو گلد ​​عملکردی نوآورانه است! زمان درمان با فناوری ظرفیت بالای Hironic به طرز چشمگیری کاهش می‌یابد و با سیستم هایفو دابلو گلد پزشکان می‌توانند دو برابر تعداد بیماران را نسبت به قبل درمان کنند.

دابلو گلد چیست؟

دستگاه هایفو دابلو روشی توسعه یافته نسبت به سایر دستگاه‌های هایفو دارد. در این سری از دستگاه‌ها یک منطقه حرارتی انتخابی در بخشی از لایه smas پوست در نظر گرفته می‌شود. و بدون اینکه به اطراف این ناحیه آسیبی رسانده شود امواج اولتراسوند بر روی این ناحیه تأثیر می‌گذارد و از کار افتادگی ندارد. سیستم هایفو کلینیکال ما یک دستگاه غیر تهاجمی و غیر جراحی است که نتایج درمانی ایمن، مؤثر و طولانی مدت را ارائه می‌دهد.

هایفو امواج صوتی را تشدید و متمرکز می‌کند تا انرژی زیادی را به عمق پوست برساند تا نقاط انعقادی حرارتی در لایه SMAS که سیستم اپونوروتیک عضلانی سطحی است، یا در درم عمیق و بافت چربی زیر پوستی برای دستیابی به دو چیز، متمرکز شود:

  • ایجاد کلاژن جدید را با سرعت مداوم برای 90 تا 180 روز تحریک می‌کند؛
  • بافت ماهیچه‌ای افتاده و لایه‌های پشتیبان عمیق پوست در نواحی‌ای که معمولاً توسط جراحان پلاستیک مورد بررسی قرار می‌گیرد را سفت می‌کند.

با افزایش سن، سطح کلاژن در پوست ما به طور طبیعی کاهش می‌یابد و توانایی خود را برای محکم ماندن در برابر گرانش که پوست را به سمت پایین می‌کشد از دست می‌دهد. با تحریک ایجاد کلاژن جدید به حل این مشکل کمک می‌کند و عمیق‌ترین لایه‌های حمایتی در SMAS را هدف قرار می‌دهد که این لایه‌ها معمولاً در جراحی پلاستیک و زیبایی بدون نیاز به برش یا ایجاد اختلال در سطح پوست اصلاح می‌شوند.

برخلاف لیزرها و فرکانس‌های رادیویی، که از بیرون به داخل پوست نفوذ می‌کنند، هایفو تراپی سطح پوست را دور می زند و انرژی فراصوت متمرکز را در عمق حداکثر 4.5 میلی متر در نواحی صورت ارائه می‌دهد.

هایفو دابلو گلد چگونه کار می‌کند؟


دابلو گلد از انرژی اولتراسوند متمرکز با شدت بالا (HIFU) برای نفوذ به زیر 3 ~ 4.5 میلی متر از لایه درم و لایه SMAS بدون آسیب به پوست شما استفاده می‌کند و بخشی از ترموکوآگولاسیون کوچکتر از 1 میلی‌متر ایجاد می‌کند. ترموکوآگولاسیون به انقباض بافت افتاده پوست کمک کرده و پوست را لیفت می‌کند. طی 1 تا 3 ماه بعد، برای حفظ لیفت شدگی و کشیدگی، الاستین و کلاژن تولید می‌شود.

توانایی هدف قرار دادن پوست در سه عمق برای لیفت صورت:

نواحی کم عمق صورت 

فناوری بالینی هایفو با ایجاد نئوکلاژنز سطحی پوستی در لایه درم غنی از کلاژن در عمق 1.5 میلی متری برای مناطق کم عمق صورت مانند پیشانی و اطراف چشم، باعث بهبود چین و چروک می‌شود.

افتادگی فک و غبغب

درم میانی تا عمیق 3.0 میلی متر از سطح پوست بخشی از لایه SMAS است که دارای سپتوم فیبری است. فناوری هایفو کلینیکال قادر است با تولید TCP در لایه عمیق‌تر پوست، بازسازی کلاژن و لیفت صورت را افزایش دهد تا کلاژن جدید با سرعت مداوم به مدت 90 تا 80 روز تولید شود.

افتادگی پوست در گردن، چین و چروک و بافت عضلات

لایه SMAS ناحیه‌ای از عضلات صورت است که در عمق 4.5 میلی متری سطح پوست وجود دارد. لایه SMAS از فیبرهای کلاژن و الاستین تشکیل شده و نقش انتقال انقباضات ماهیچه‌ای به سطح پوست را ایفا می‌کند. تکنولوژی هایفو کلینیکال امکان لیفت و سفت شدن صورت بدون جراحی را در لایه‌های عمیق SMAS فراهم می‌کند و بیشتر از نتایج به دست آمده از درمان‌های RF دوام دارد.

دابلو گلد برای چه کسانی مناسب است؟


دابلو گلد جایگزینی عالی برای جراحی و سایر روش‌های درمانی ارائه می‌دهد. نتایج با استفاده از این روش به قدری مؤثر است که می‌توان از این سیستم برای لیفت صورت بدون جراحی استفاده کرد و در نواحی مشکل‌دار مانند فک و گردن و همچنین خطوط پنجه کلاغی و پیشانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای درمان با دابلو گلد


پوست به دلیل افزایش سن و آسیب ناشی از آفتاب، به مرور بافت سفت و محکم خود را از دست می‌دهد. با استفاده از دابلو گلد، می‌توان با درمان ایمن و غیرتهاجمی، جوانی پوست را بازیابی کرد. ویژگی‌های ارتقا یافته دستگاه، باعث کاهش چربی نیز می‌شود. در این روش از سیستم اولتراسوند متمرکز با شدت بالا برای لیفت کردن و سفت کردن پوست یا حذف سلول‌های چربی استفاده می‌شود.

مراقبت پس از درمان


  • طبیعی است که بلافاصله بعد از عمل، ناحیه گرم شود.
  • ناحیه تحت درمان ممکن است ملتهب، و قرمز شده و احساس گزگز داشته باشد.
  • به مدت 3 تا 5 روز ناحیه تحت درمان را اپیلاسیون نکنید.
  • به مدت 2 هفته ناحیه تحت درمان را لیزر نکنید.
  • به مدت 2 تا 3 روز پوست را لایه برداری نکنید.
  • تا 24 ساعت از انجام تمرینات سنگین خودداری کنید.
  • 5 روز قبل از درمان از محصولات مراقبت از پوست حاوی مواد فعال (مانند ویتامینA ، ویتامینC ، AHA و BHA ) خودداری کنید.
  • از حمام گرم، اتاق بخار و ماساژ به مدت 24 ساعت خودداری کنید.
  • در طول روند بهبودی پوست به مدت 2 هفته از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید.
  • در صورتی که پوست احساس گرما یا حساسیت می‌کند، آلوئه ورا یا کمپرس سرد را روی ناحیه قرار دهید.
  • از کرم ضدآفتاب با SPF 30 روزانه استفاده کنید.
  • آب فراوان بنوشید.
  • پس از 12 هفته بعد از درمان، زمان مراجعه برای جلسه تمدید درمان به شما گفته می‌شود.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *