• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هایفوتراپی صورت چیست ؟

هایفوتراپی چیست ؟

هایفوتراپی درمانی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست است. این روش از موفق ترین درمان های ضد پیری است که امکان لیفت صورت را بدون نیاز به جراحی فراهم می کند.

روش های درمانی غیر جراحی دوره نقاهت کوتاه تری نسبت به گزینه های جراحی دارند ، اما نتایجی که ارائه می دهند چندان به اندازه روشهای جراحی دوام ندارند. متخصصان پوست هایفوتراپی را برای علائم خفیف تا متوسط و ​​یا زودرس پیری توصیه می کنند.

 

هایفوتراپی صورت

هایفوتراپی از سونوگرافی برای ایجاد گرما در سطح عمیق پوست استفاده می کند. این گرما به سلولهای پوست آسیب می رساند و بدن سعی در ترمیم آنها دارد. برای انجام این کار ، بدن کلاژن تولید می کند تا به رشد مجدد سلول کمک کند. کلاژن ماده ای در پوست است که به آن ساختار و قابلیت ارتجاعی می بخشد.

نوع سونوگرافی که در این روش استفاده می شود متفاوت از سونوگرافی است که پزشکان برای تصویربرداری پزشکی استفاده می کنند. هایفوتراپی از امواج پرانرژی برای هدف قرار دادن مناطق خاص بدن استفاده می کند.

 

کاربردهای هایفوتراپی

برطرف نمودن چین و چروک های صورت
کاهش حجم صورت (برای تبدیل صورت مربع شکل به صورت بیضی شکل)
اصلاح فرم صورت (به چانه و خط فک شکل V می دهد.)
برطرف نمودن غبغب زیر چانه
رفع افتادگی کونه ها
رفع افتادگی پلک و ابرو
اصلاح چین خوردگی بینی
چین و چروک دور چشم
برطرف نمودن شل شدن پوست روی گردن
رفع شلی پوست زیر بغل ، بازو ، کمر ، ران و بازو
درمان چین و چروک های ناحیه گردن و دکلته
همچنین متخصصان از هایفو برای درمان تومورها طی جلسات بسیار طولانی تر و شدیدتر استفاده می کنند.

روش انجام هایفوتراپی

پزشکان معمولاً با تمیز کردن ناحیه تحت درمان و استفاده از ژل جوان سازی انجام این روش را شروع می کنند. سپس ، از یک دستگاه دستی استفاده می کنند که امواج اولتراسوند را انتشار می دهد. هر جلسه هایفوتراپی به طور معمول ۳۰-۹۰ دقیقه طول می کشد.

برخی افراد احساس درد و ناراحتی خفیفی در حین درمان دارند و برخی نیز بعد از انجام آن درد دارند. به همین دلیل پزشکان ممکن است قبل از عمل از بی حس کننده موضعی استفاده کنند تا از این درد جلوگیری کنند. مسکن های بدون نسخه ، مانند استامینوفن یا ایبوپروفن نیز ممکن است کمک کننده باشند.

برخلاف سایر درمان های زیبایی هایفوتراپی نیازی به آماده سازی قبلی ندارند. هنگامی که یک جلسه به پایان می رسد ، هیچ نیازی به استراحت و دوره بهبودی وجود ندارد ، به این معنی که افراد می توانند پس از دریافت درمان هایفو به کارهای روزمره خود ادامه دهند.

 

مزایای هایفوتراپی صورت

هیچ اثر نامطلوب یا صدمه ای به پوست وارد نمی کند زیرا این روش هیچ عوارض جانبی ندارد.
پس از انجام ، فرد می تواند به راحتی به فعالیت های روزمره خود بازگردد.
از آنجا که هایفوتراپی باعث تشکیل کلاژن می شود ، ماندگاری آن طولانی مدت است (۱۲-۱۸ ماه).
در تمام فصول قابل استفاده است.
لیفت صورت را بدون هیچ گونه جراحی یا تزریق تضمین می کند.
هیچ مراقبت قبل از درمان یا پس از درمان لازم نیست.
انرژی اولتراسوند یک روش قابل اعتماد است زیرا حدود ۴۰ سال است که برای اهداف تشخیصی و درمانی استفاده می شود.

 

نحوه کار دستگاه هایفوتراپی

اگر کاغذ را جلوی نور خورشید بگیرید اتفاقی نمی افتد ولی اگر از یک ذره بین استفاده کنید می توانید با کانونی کردن نور، امواج نور را در یک نقطه بسیار کوچک متمرکز کنید و با ادامه این کار آن نقطه داغ وداغ تر می شود و با تداوم تمرکز برروی آن نقطه انرژی کانونی شده امواج نورخورشید می تواند کاغذ را بسوزاند تکنولوژی هایفوتراپی (دابلو) نیز دقیقا با همین روش امواج اولتراراسوند را در لایه های زیرین پوست کانونی ومتمرکز کند.

 

چه کسانی کاندید مناسبی برای هایفوتراپی هستند ؟

از سن سی سالگی علائم شل شدن پوست شروع می شود. افرادی که تمایل به داشتن پوست جوانتر دارند، می توانند از این روش بهرمند شوند. نتایج این روش در درمان افتادگی خفیف تا متوسط نسبت به افتادگی های شدیدتر ، بهتر عمل می کند. در افرادی که افتادگی زیاد دارند وتمایل به انجام عمل جراحی لیفت ندارند می توان از روشهای ترکیبی مثل تزریق ژل به همراه لیزر فرکشنال و هایفوتراپی استفاده کرد تا نتایج به مراتب بهتری بدست آید. همچنین افرادی که می خواهند وزن کم کنند و نگران شل شدن صورت وگردن هستند می توانند از این روش استفاده کنند .

 

ماندگاری اثر هایفوتراپی صورت

بسته به میزان شلی و نوع رژیم غذایی، سن، ژنتیک و… لیفت ناشی ازهایفو حدود ۲ سال باقی می ماند .افرادی که تمایل دارند نتیجه ماندگارتر داشته باشند می توانند هر۱- ۲ سال یکبار این روش را تکرار کنند تا همیشه جوان بمانند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *