• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هایفوتراپی غبغب چگونه انجام می شود؟

هایفوتراپی غبغب چگونه انجام می شود؟ هایفوتراپی یک تکنیک نوین درمانی زیبایی غیر تهاجمی و بدون درد بوده که جهت جوانسازی و لیفت نواحی مختلف بدن و صورت بکار می رود. یکی از کاربردهای این روش با استفاده از دستگاهی مخصوص، برای لیفت یعنی بالا کشیدن غبغب، نواحی زیرین فک و گردن می باشد. امواج اولتراسوند متمرکز با انتخاب معیاری مناسب به نام کارتریج، با دسته ی دستگاه در فاصله نزدیکی از پوست ناحیه غبغب قرار می گیرد و تعدادی شات اعمال می شود.

مزایای هایفوتراپی غبغب

• هایفوتراپی برخلاف جراحی غبغب، نیازی به بیهوشی ندارد و سرپایی انجام می شود.
• یکی از مزایای این روش، غیرتهاجمی بودن و ایمن بودن است و نیازی به جراحی ندارد.
• هایفوتراپی  بدون برش و بخیه انجام می شود و هیچگونه عوارض خاص ندارد؛ در حقیقت آثاری از زخم و التهاب در پی نخواهد داشت.
• دوران نقاهت طولانی برای این روش وجود ندارد و افراد پس از هایفوتراپی غبغب به راحتی می توانند به امور روزانه خود برسند‌.
• این روش از ماندگاری خوبی برای چند سال برخوردار است و در صورت لزوم، امکان تجدید و استفاده مجدد از دستگاه هایفوتراپی میسر خواهد بود.
• انجام هایفوتراپی در مقایسه با جراحی غبغب، هزینه مناسب تری داشته و صرفه اقتصادی دارد.
هایفوتراپی غبغب بدون درد بوده و هر جلسه در زمان کوتاه ۳۰ الی ۶۰ دقیقه انجام می شود.

هایفوتراپی غبغب چگونه انجام می شود؟

چه کسانی باید هایفوتراپی غبغب انجام دهند؟

وجود غبغب در افرادی که اضافه وزن دارند به چشم میخورد، حتی برخی افراد هستند باوجود آنکه از تناسب اندام برخوردار هستند اما دچار افتادگی بخش زیر چانه ها می شوند‌. این مسئله در زیبایی ظاهری چهره و پوست تاثیر به سزایی دارد و سبب چاق دیده شدن صورت می شود. در گذشته افراد برای رفع این مشکل، از روش جراحی استفاده می کردند اما با توجه به عوارض جانبی جراحی و خطرات آن، روی کار آمدن شیوه های ایمن متداول شد تا بدون جراحی و خونریزی، بتوان غبغب را رفع و فک را زاویه دار کرد. هایفوتراپی یکی از بهترین روش ها برای درمان غبغب افتاده برای تمام افرادی است که به دلیل کوچک بودن یا عقب بودن چانه، اضافه وزن، عوامل ژنتیکی یا وراثتی و حتی به دلیل افزایش سن، به این معضل دچار هستند. هایفوتراپی با تحریک لایه های عمیق پوست به کلاژن سازی، چربی های ناحیه پوست غبغب را جمع کرده و افتادگی یا شل شدگی پوست این ناحیه را رفع می نماید. بانوان و آقایانی که از سن ۳۰ سال به بالا برخوردار هستند، در صورت افتادگی غبغب، کاندید مناسبی برای هایفوتراپی می باشند زیرا تا قبل از ۳۰ سالگی پوست جوان بوده و چنانچه افراد تمایل به داشتن چهره ای شاداب و پوستی جوان دارند بایستی از هایفوتراپی بهره بگیرند. همچنین هایفوتراپی غبغب، کلیه چین و چروک ها و خطوط موجود بر روی ناحیه زیر چانه و گردن را از بین می برد و پوستی صاف و شفاف را به ارمغان می آورد. بانوان باردار، افراد مبتلا به بیماری های مرتبط با پوست، افراد مبتلا به ویروس فعال، افراد مبتلا به بیماری های قلبی و دیابت، افراد مبتلا به بیماری هایی همچون سرطان و ام اس، افراد زیر ۱۸ سال، افرادی که در بخش صورت یا گردن خود از پروتزهای فلزی استفاده کرده اند نباید از هایفوتراپی برای رفع غبغب استفاده نمایند.

مراقبت های بعد از هایفوتراپی غبغب

بعد از هایفوتراپی غبغب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، گرمای شدید و استحمام با آب داغ پرهیز نمایید. از لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست همچون لایه بردارها تا ۲۴ ساعت بر روی محل زیر چانه و گردن استفاده نکنید‌. بروز ورم، قرمزی و کبودی پس از هایفوتراپی طبیعی بوده و در طی چند روز بهبود می یابد؛ بنابراین از مصرف خودسرانه داروها یا استعمال انواع کرم ها و پمادهای موضعی بر روی محل بدون تجویز پزشک خودداری نمایید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *