• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هایفوتراپی چگونه انجام می شود؟

هایفوتراپی چگونه انجام می شود؟ مراحل آن چیست؟

پزشکان معمولاً ابتدا با تمیز کردن ناحیه موردنظر برای درمان برای مثال صورت شروع کرده و در ادامه با استفاده از ژل جوان سازی صورت اقدام به شروع مراحل درمان خواهند کرد. سپس، از یک دستگاه مخصوص استفاده می کنند که با امواج کوتاه اولتراسوند را منتشر می کند. هر جلسه هایفوتراپی صورت به طور معمول 30-90 دقیقه طول می کشد.

برخی افراد گزارش کرده اند که درد خفیفی را در حین درمان تجره کرده اند به همین دلیل پزشکان ممکن است قبل از انجام هایفو از بی حس کننده موضعی استفاده کنند تا از این درد جلوگیری شود گرچه این موضوع اجباری نیست. مسکن های بدون نیاز به نسخه، مانند استامینوفن یا ایبوپروفن نیز می توانند کمک کننده باشند.

برخلاف سایر روش های زیبایی، از جمله لیزر موهای زائد، هایفو صورت احتیاجی به آماده سازی قبلی ندارد. هنگامی که جلسه به پایان می رسد، دوره نقاهت و زمان بهبودی نیز وجود ندارد ، به این معنی که افراد می توانند پس از دریافت درمان HIFU به کارهای روزمره خود ادامه دهند. در ادامه باید بگوییم بسته به نتایجی که در نظر شماست و می خواهید بدست آورید ، ممکن است افراد بین یک تا شش جلسه هایفوتراپی نیاز داشته باشند پزشک و متخصص زیبایی با دادن مشاوره های دقیق و برسی شرایط شما پیشنهاد خود را به شما اعلام خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *