• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هایفوتراپی چیست؟ ماندگاری، مزایا

از گذشته دور، افتادگی پوست صورت و افزایش چین و چروک بر اثر بالا رفتن سن، یکی از عوارض غیر قابل پیشگیری بوده است. اما امروزه، راه‌های متعددی برای مقابله و کاهش روند ایجاد چین و چروک و جوانسازی پوست وجود آمده است. در کنار تمام روش های جوانسازی پوست،  هایفوتراپی یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش ها برای لیفت صورت و جوانسازی آن است. در این مقاله تصمیم داریم در مورد اینکه هایفوتراپی چیست؟، مزایا و معایب آن و هزینه هایفو چقدر است، صحبت کنیم.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی از جمله روش های درمانی بسیار موثر و پرطرفدار برای جوانسازی پوست می باشد. در این روش، با بهره گیری از امواج فرکانس بالا (امواج فراصوتی)، چین و چروک های پوست را از بین می برد و باعث جوان و شاداب تر شدن آن می شود. شایان ذکر است که این عمل، غیر تهاجمی بوده و نیازی به جراحی ندارد و می تواند بهترین جایگزین برای عمل لیفت صورت باشد.

هایفوتراپی صورت چیست؟

هایفوتراپی صورت یک روش جوانسازی پوست صورت است که به شکل غیر تهاجمی انجام می شود. این روش برای رفع چین و چروک صورت و گردن و حتی خطوط بالای سینه (دکولته) استفاده شده و به دلیل اینکه در میان روش های درمانی تهاجمی کمترین عارضه را دارد، مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.

با هایفوتراپی صورت می توانید بدون عمل جراحی، لیف و سفت شدن پوست صورت و گردن را انجام دهد. یکی از کاربرد های هایفوتراپی صورت این است که با استفاده از امواج، امکان لیفت ابرو و حتی چشم هم وجود دارد. برای کسانی که از غبغب رنج می برند، این روش مناسب و بی خطر است تا در کمترین زمان و با ماندگاری بالا (حدود 2 سال) نتیجه مورد نظر را بدست آورند.

هایفوتراپی چیست؟ ماندگاری، مزایا

کاربرد هایفوتراپی

کاربردهای هایفوتراپی، گذشته از جوانسازی پوست شامل مواردی مانند لیفت ابروها، گونه‌ها و پلک‌ها، از بین بردن چروک و غبغب، سفت کردن پوست و کلاژن‌سازی می‌باشد. همچنین ممکن است در لیفت ناحیه‌ی دکلته، بهبود خط چانه و اصلاح خط لبخند مورد استفاده قرار گیرد. در مجموع می‌توان ادعا کرد که با کمک هایفو امکان بهبود تمامی ناهنجاری‌های پوستی خفیف وجود دارد. همانند دیگر عمل‌های زیبایی مانند تزریق چربی ، کاربردهای هایفوتراپی در یک دسته بندی کلی، عبارت است از:

  • جوانسازی و لیفت کردن پوست.
  • از بین بردن چروک ها.
  • سفت کردن پوست.
  • کلاژن سازی.
  • لیفت یا بالا کشیدن ابرو.
  • افزایش الاستیسیتی گونه ها.
  • رفع غبغب.

از مزایای هایفوتراپی می‌توان به دوره درمان کوتاه، ماندگاری بالای نتایج، عدم وجود دوره نقاهت و یا عوارض جانبی، هزینه‌های پایین و امکان همراهی با دیگر روش‌های بهبود سلامت پوست صورت اشاره کرد. همچنین نحوه انجام هایفوتراپی بدون درد، خونریزی و یا نیاز به پانسمان بوده که مزایای مضاعفی برای این متد به شمار می آید.

مزایا هایفوتراپی

همانطور که به صورت پراکنده در بخش های قبلی گفتیم، مزایای هایفوتراپی بیشتر از عوارض آن است. با افزایش سن، پوست صورت دچار افتادگی می شود، روش های جراحی فراوانی برای درمان آن وجود دارد اما با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه های مخصوص هایفو می توانند با تولید امواج و نفوذ آن به لایه های عمیق پوستی، بدون درد و خونریزی، درمان جوانسازی پوست را انجام دهند.

امکان لیفت و سفت کردن پوست صورت یکی دیگر از مزیت های هایفوتراپی است؛ همچنین برای کسانی که غبغب بزرگ یا افتاده ای دارند، این روش جوانسازی بسیار مناسب است.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09113405504

09021453930

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *