• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی چیست؟

دستگاه هایفو اولترافورمر ساخت کشور کره جنوبی یکی از دستگاه های شناخته شده جهان است. هایفو (HIFU) مخفف امواج اولتراسوند با شدت و تمرکز بالا می باشد.این امواج قوی و با نفوذ بالا از لایه اپیدرم می گذرد و خود درم و چربی زیرپوستی را تحت درمان قرار می دهد.

هایفوتراپی یک روش نسبتا جدید برای سفت کردن پوست است که غیرتهاجمی و بدون درد انجام می شود. با استفاده از انرژی اولتراسوند تولید کلاژن در پوست تحریک می شود و موجب محکم تر شدن آن می گردد. هایفو بیشتر به دلیل کاربرد آن در معالجه تومورها شناخته شده است.

امواج اولتراسوندی که از دستگاه هایفو به عمق پوست ارسال می شود در مدت زمان دو تا سه ماه پوست را تحریک به کلاژن سازی می کند.تقریبا 11 سال است که  هایفو در زمینه زیبایی نیز به کار می رود.

مزایای هایفوتراپی

هایفوتراپی مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا FDA می باشد. با این روش چین و چروک های صورت، گردن و ناحیه دکلته بهبود می یابد تاکنون افراد زیادی از هایفو بهره مند شده اند و ریسک و خطر آن به ندرت گزارش شده است. بدون هیچگونه جراحی می توان طی چند ماه به نتیجه دلخواه رسید. هایفوتراپی باید برای لیفت و جوانسازی پوست به کار گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *