• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هایفوتراپی چیست ؟

هایفوتراپی چیست ؟ هایفوتراپی یکی از روش‌های جدید و نوین در درمان های زیبایی به شمار می رود. این روش برای سفت کردن و لیفتینگ پوست انجام می شود و بدون درد و غیر تهاجمی است. این روش می‌تواند جایگزین مناسبی برای لیفت صورت باشد. در هایپرتروفی از امواج فراصوت برای درمان پوست استفاده می شود. این امواج کلاژن سازی کرده و از افتادگی و پیری پوست جلوگیری و یا آن را درمان می کنند.

با بالا رفتن سن انسان ها به دنبال  راه هایی برای برگشت زیبایی های از دست رفته خود می گردند گرچه که دانشمندان هم نتوانسند راهی برای به تعویق انداختن پیری و کشف اکسیر جوانی شوند اما راه هایی جوان سازی پوست روز به روز پیشرفته کرده است. هایفوتراپی نیز یک روش بسیار ایمن می باشد.شاید یرای شما نیز سوالاتی در رابطه با  عمل  زیبایی هایفوتراپی پیش آمده باشد در ادامه مقاله ما شما به جواب سوال هایی ازقیبیل : هایفو تراپی صورت چیست؟، کار هایفو چیست ؟ ، مزایای هایفوتراپی چیست، هزینه هایفوتراپی صورت جقدر است؟، دوره نقاهت هایفوتراپی خواهید رسید با ما همراه باشید.

هایفوتراپی چیست؟

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد در این روش از طریق دستگاه هایفوتراپی امواجی به سطح پوست ارسال می شوند.  این امواج در دستگاه‌های سونوگرافی موجود هستند.

در هایفوتراپی این امواج به صورت متمرکز به جای خاصی از پوست وارد می‌شود و با آن انرژی وارد می کند. این انرژی باعث تحریک پوست شده و پوست کلاژن سازی کرده در نتیجه سبب سفت شدن چین و چروک های پوست می شود و از بین می‌روند.

استفاده از هایفوتراپی برای درمان تومورهای سرطانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این روش در درمان های زیبایی برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ روی کار آمد.

هایفوتراپی برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ برای لیفت ابرو تاییدشد.  این دارو اولین بار در ایالات متحده مورد بررسی و تعیین قرار گرفت در سال ۲۰۰۴ از این روش برای از بین بردن چین و چروک ناحیه گردن نیز استفاده کردند.

این روش بسیار جدید است و به همین دلیل در اوایل کار مورد تایید بسیاری از نهادها قرار نمی گرفت اما رفته رفته شواهد زیادی مبنی بر مضر نبودن آن کشف شد و در نتیجه امروزه این روش یکی از روش‌های مرسوم برای از بین بردن چین و چروک صورت است .

هایفوتراپی چیست ؟

تحقیق های زیادی برای دریافتن مضر بودن و یا مفید بودن این روش انجام شد و در نهایت استفاده از آن برای از بین بردن چین و چروک بسیار موثر و ایمن یافته شد. بسیاری از افراد خود را اینگونه درمان کرده و تا مدت ها تاثیرات آن را مشاهده میکنند. این روش مانند لیفتینگ صورت خطر های جانبی زیادی به همراه ندارد.

روش نوین هایفوتراپی به عنوان یک روش غیر جراحی و مبتنی بر تکنولوژی اولتراسوند برای اصلاح پوست شما عرضه شده است. پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفتینگ صورت بدون جراحی است که با تقبل هزینه هایفوتراپی فقط در یک جلسه و با نتایج ماندگار رو به رو می شوید.

جذابیت بالای این روش که در مدت تنها ۳۰ تا ۶۰ دقیقه بر روی پوست صورت، گردن و سینه انجام می‌شود، به خاطر آن است که از قابلیت ترمیم و باززایی خود بدن برای التیام و اصلاح آرام و تدریجی پوست و بافت‌های حفاظت کننده آن، بهره می‌گیرد. در ادامه در مورد اینکه هایفوتراپی چیست و چگونه عمل می کند، توضیحات بیشتری داده شده است.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است ؟

این روش درمان برای افراد بین ۳۰ تا ۷۵ سال در نظر گرفته می شود. البته باید بیان کنیم این روش برای شل شدگی ها و افتادگی های سطحی پوست مناسب است و خطری در پی نخواهد داشت و گاهی اوقات پوست شما را با کمی تزریق بوتاکس صورت می توان لیفت کرد اگر که افتادگی کمی داشته باشید.

در واقع این روش باعث جلوگیری از پیری زودرس میشود. گاهی افراد جوانتر از هایفو تراپی استفاده می کنند و نتایج بسیار مفیدی می‌گیرند.

گاهی نیز اشخاصی که پوستشان دچار آسیب هایی مانند آسیب در معرض نور خورشید قرار گرفتند و عارضه هایی که اثر تابش اشعه فرابنفش خورشید برای پوست پیش می‌آید؛ از این روش اقدام به درمان پوست خود می کند.

زمانی که شل شدگی ها و افتادگی های پوست شدیدتر باشد نیاز است چند جلسه برای درمان گذاشته شود گاهی متقاضیان مسن تر هستند و افتادگی پوست آنها بسیار شدیدتر است در این زمان نیاز به جراحی خواهند داشت زیرا هایفوتراپی برای چروک و افتادگی های بسیار شدید مناسب نیست و خوبی مناسبی نخواهد داشت.

کاربردهای هایفوتراپی

  •  لیفت (بالا کشیدن ابروها)
  • رفع افتادگی پلک بالا
  • رفع چروک‌های کناره‌های خارجی چشم‌ها (چین‌های پنجه کلاغی)
  •  لیفت گونه‌ها
  •  کم شدن عمق خطوط خنده و گریه (رفع افتادگی گوشه‌های لب‌ها)
  • رفع افتادگی‌های زیر چانه (رفع افتادگی پایین صورت )
  •  رفع غبغب
  •  رفع چین و چروک‌های صورت و گردن از طریق کشیدن پوست صورت و گردن
  • سفت و محکم شدن پوست و جوانسازی پوست صورت

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *