• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هایفوتراپی چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

همزمان با افزایش سن، میزان کلاژن تولید شده در پوست هم کاهش پیدا می کند و در نتیجه، این امر موجب بروز چین و چروک و نشانه های پیری در پوست می شود. یکی از بهترین روش هایی که می تواند از بروز این وقایع پیشگیری کند و شادابی را برای پوست شما به ارمغان بیاورد، هایفوتراپی است. اما خیلی از افراد که اطلاعاتی درباره حوزه زیبایی ندارند، می پرسند که هایفوتراپی چیست و چه کسانی می توانند از این روش استفاده کنند؟

این گونه افراد می خواهند بدانند کار هایفوتراپی چیست و نحوه عملکرد آن چگونه است. در این مقاله می توانید به پاسخ تمامی این سوالات برسید. علاوه بر این موارد، ما برای شما توضیح می دهیم که هایفوتراپی چیست و چگونه انجام می شود و اصلا دستگاه هایفوتراپی چیست و چه کسانی می توانند از آن استفاده کنند.

هایفوتراپی چیست؟

در لغت، کلمه هایفو که با نام HIFU هم شناخته می شود، اصطلاحا به واژه انگلیسی High-Intensity Focused Ultrasound برمی گردد و به معنی امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا است. اگر می خواهید بدانید دستگاه هایفوتراپی چیست و چگونه کار می کند، باید بگوییم که این دستگاه با تاباندن امواج اولتراسوند، باعث تولید کلاژن در پوست کمک می شود. همچنین استفاده از عمل هایفو برای از بین بردن چین و چروک های پوست صورت، با نام هایفوتراپی شناخته می شود که روشی کاملا غیر تهاجمی و بدون درد است.

هایفوتراپی صورت چیست؟

بعد از این که متوجه شدید هایفوتراپی چیست و به جای چه واژه ای در انگلیسی قرار می گیرد، بد نیست که با واژه هایفوتراپی صورت نیز آشنا شوید. اگر می خواهید بدانید هایفوتراپی صورت چیست و برای چه مواردی استفاده می شود، باید بگوییم که این روش با هدف قرار دادن لایه به خصوصی از پوست، تولید کلاژن را افزایش می دهد.

نکته دیگری که درباره هایفوتراپی صورت باید بدانید، این است که در این روش با ساطع کردن امواج فراصوت، به ناحیه به خصوصی از پوست گرما می دهند. البته به یاد داشته باشید که انتقال گرما به لایه های پوست به هیچ عنوان باعث آسیب به بافت اصلی پوست نمی شود.

هایفوتراپی چیست

کاربردهای هایفوتراپی

پیش از این نیز به اختصار گفتیم که هایفوتراپی می تواند یک عمل فوق العاده کاربردی و موثر به جای لیفت صورت در نظر گرفته شود. اکنون وقت آن رسیده که بدانید کاربردهای هایفوتراپی چیست و برای چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد.

قبل از شناختن کاربردهای هایفوتراپی، بهتر است بدانید که میزان استفاده از این روش از سال 2008 تاکنون تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است. به خصوص در 5 سال گذشته، میزان استفاده از این روش تا 60 درصد نیز بیشتر از پیش شده است. تمام این موارد، نشان دهنده تاثیر فوق العاده هایفوتراپی هستند.

فرقی ندارد که کدام بخش از صورت شما چین و چروک دارد؛ در هر شرایطی، هایفوتراپی می تواند برای برطرف کردن چین و چروک ها موثر باشد. اکنون اگر می خواهید بدانید که مهم ترین کاربردهای هایفوتراپی چیست و برای چه بخش هایی مورد استفاده قرار می گیرد، به این بخش توجه کنید.

کم کردن چین و چروک های پوست صورت
• لیفت ابرو و پلک ها و همچنین گونه ها
• سفت کردن پوست در ناحیه گردن و غبغب و جلوگیری از شل شدگی پوست در این ناحیه
• صاف و یکدست کردن پوست صورت
• بهبود شرایط خط چانه
• اصلاح خط لبخند
• لیفت گردن و قسمت دکلته
• درمان تومورهای سرطانی

مزایای هایفوتراپی

بعد از این که متوجه شدید هایفوتراپی چیست و چه کاربردهایی دارد، خوب است با مزایای این روش هم آشنا شوید. یکی از مهم ترین مزایای این روش که در ابتدای مقاله هم به اختصار گفتیم، غیرتهاجمی و بدون درد بودن آن است. این ویژگی باعث می شود که شما بتوانید در سریع ترین زمان ممکن، به انجام فعالیت های روزمره خود بپردازید. علاوه بر این مورد، هایفوتراپی مزایای دیگری نیز دارد که در این بخش برخی از مهم ترین آن ها را مشاهده می کنید.

نتیجه سریع

اغلب روش های زیبایی به تعداد جلسات بسیار زیادی برای رسیدن به نتیجه دلخواه نیاز دارند. این امر باعث افزایش هزینه آن ها می شود. به همین دلیل هم هر کسی به دنبال روش سریع تری برای رسیدن به بهترین نتیجه است. از میان روش های مختلف، هایفوتراپی به تعداد جلسات درمان خیلی کمتری نیاز دارد و به شما این امکان را می دهد که بعد از 1 تا نهایتا 3 جلسه، به بهترین نتیجه برسید و پوستی شاداب و بدون چین و چروک داشته باشید.

ماندگاری بالا

اگر همچنان می خواهید بدانید مزیت دیگر هایفوتراپی چیست و چرا تا این حد طرفدار دارد، باید بگوییم که این روش ماندگاری بسیار بالایی دارد و اگر به خوبی از آن مراقبت کنید، می توانید بین 1 تا 2 سال همچنان پوستی شاداب داشته باشید. البته مدت زمان ماندگاری این روش به متابولیسم بدن خود شما و کلینیکی برای هایفوتراپی به آن مراجعه کرده اید هم بستگی دارد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *