• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هایفوتراپی چیست و چگونه انجام می شود؟

هایفوتراپی چیست؟ روش غیر جراحی هایفو بهترین و کارآمدترین راه برای افزایش تولید کلاژن است که با افزایش سن، کاهش می یابد. این درمان به طور طبیعی بدن شما را شروع می کند تا به آرامی سطح کلاژن و الاستین را افزایش دهد و به لیفت و سفت شدن پوست شما کمک کند.

با تکنیک به روزی تحت عنوان هایفو، انرژی اولتراسوند لایه‌های ساختاری عمیق پوست را با گرما، سفت کردن و لیفتینگ هدف قرار می‌دهد تا علائم پیری را کاهش دهد و ظاهری جوان‌تر و با طراوت را نشان دهد.

ضخامت پوست انسان تقریبا 5 میلیمتر است که 1.5 میلیمتر اولیه آن درم نام دارد و 1.5 میلیمتر بعدی را به نام بافت زیرسطحی می شناسند و در نهایت یک لایه عضلانی در عمق پوست وجود دارد که بیشتر پستی و بلندی های پوست از آن ناشی می شود .

آیا هایفوتراپی تایید شده است؟

طبق تحقیقات انجام شده، فیشال هایفو یا هایفو صورت نتایج بسیار خوبی داشته است. یک بررسی در سال 2018 به 231 مقاله در مورد استفاده از فناوری اولتراسوند پرداخت. پس از تجزیه و تحلیل مطالعاتی که شامل اولتراسوند برای درمان سفت شدن پوست، سفت کردن بدن و کاهش سلولیت بود، محققان به این نتیجه رسیدند که این روش ایمن و موثر است. هیئت جراحی زیبایی آمریکا بر این باور است که سفت کردن پوست با اولتراسوند معمولاً در 2 تا 3 ماه تاثیرات مثبتی را نشان می دهد و برای حفظ این تاثیرات تا یک سال، مراقبت خوب از پوست می تواند کمک کننده باشد.

هایفو صورت

برای هدف قرار دادن لایه های پوست در زیر سطح پوست می توان از انرژی فراصوت به شکل متمرکز در روش هایفو استفاده کرد. انرژی اولتراسوند باعث می شود بافت به سرعت گرم شود.

هنگامی که سلول های ناحیه مورد نظر به دمای مشخصی می رسند، دچار آسیب سلولیمی شوند. در حالی که اینگونه انتظار نمی رود، آسیب در واقع سلول ها را تحریک می کند تا کلاژن بیشتری تولید کنند. کلاژن همان پروتئینی است که ساختار پوست را ایجاد می کند.

افزایش کلاژن منجر به پوست سفت تر و محکم تر با چین و چروک های کمتر می شود. از آنجایی که پرتوهای اولتراسوند با فرکانس بالا بر روی یک بافت خاص در زیر سطح پوست متمرکز می شوند، هیچ آسیبی به لایه های بالایی پوست و مسائل مجاور وارد نمی شود.

مزایای زیبایی شناختی هایفو

هایفو مزایای زیبایی شناختی زیادی دارد، از جمله:

  • کاهش چین و چروک
  • سفت کردن افتادگی پوست در ناحیه گردن
  • لیفت گونه ها، ابروها و پلک ها
  • زاویه سازی فک
  • لیفت و سفت کردن ناحیه دکلته
  • صاف کردن پوست

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *