• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هایفو تراپی برای رفع غبغب

هایفوتراپی غبغب چیست و چگونه انجام می‌شود؟

قبل از اینکه درباره هایفوتراپی غبغب صحبت کنیم، ابتدا باید به تعریف این روش درمانی و تکنولوژی به کار رفته در آن بپردازیم. HIFU یا هایفو از واژه‌ی انگلیسی High-Intensity Focused Ultrasound گرفته شده و به معنای امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا است. در این روش غیر تهاجمی، امواج فراصوت با ورود به لایه‌های عمیق پوست (در حدود 4 الی 5 میلی‌متر زیر پوست)، سلول‌های ناحیه تحت درمان را به کلاژن سازی تشویق می‌کنند. تشعشعات فراصوت متمرکز، همان امواج استفاده شده در سونوگرافی بوده و برای بدن هیچ عوارضی ندارند. حالا که درباره روش هایفو می‌دانید، وقت آن رسیده که درباره چگونگی هایفوتراپی غبغب صحبت کنیم.

قبل از انجام هایفو پوست غبغب، پزشک متخصص ابتدا با دقت گردن و غبغب را بررسی می‌کند تا بهترین روش درمان را پیدا کند. بعد از انتخاب روش هایفوتراپی غبغب، تعداد جلسات و نقاط تابش تشعشعات را مشخص می‌شود. در روز جلسه درمانی، بیمار باید با پوستی تمیز و فاقد لوازم آرایشی و بهداشتی به کلینیک مراجعه کند. البته خود پزشک هم قبل از انجام هایفوتراپی غبغب، ناحیه تحت درمان را تمیز خواهد کرد. سپس متخصص ژل مخصوص سونوگرافی را روی پوست بیمار ریخته و هندپیس دستگاه را روی گردن قرار می‌دهد. در این مرحله شدت تشعشعات و طول امواج، براساس ضخامت چربی و افتادگی پوست تنظیم می‌شود. امواج متمرکز، دقیقا روی ناحیه مورد نظر متمرکز شده و با نفوذ به عمق آن، کلاژن را تحریک می‌کند. با تولید و تجمع کلاژن در ناحیه گردن و زیر چانه، پوست محکم شده و افتادگی از بین می‌رود. لازم به ذکر است که این روش بدون درد و خونریزی بوده و هیچ آسیبی به بخش‌های مختلف بدن نمی‌رساند.

تعداد جلسات درمانی هایفوتراپی غبغب چقدر است؟

هایفوتراپی غبغب یکی از روش‌های محبوب برای لیفت و جوانی دوباره پوست در این ناحیه است. شاید یکی از دلایل این محبوبیت به کم بودن تعداد جلسات درمانی این روش برگردد. تعداد جلسات درمانی روش هایفوتراپی غبغب، می‌تواند حداقل یک و حداکثر سه جلسه باشد. در هر حال تعیین کردن تعداد جلسات بسته به شرایط بیمار و تشخیص پزشک دارد. هر جلسه هایفوتراپی غبغب، می‌تواند بین 30 الی 60 دقیقه طول کشیده و انجام آن نیازی به بیهوشی ندارد. بعد از گذراندن هر جلسه درمانی، شخص نیازی به گذراندن دوره نقاهت نداشته و می‌تواند انجام امور روزانه خود را از سر بگیرد.

اصول و نکات مراقبتی قبل و بعد از هایفو غبغب

قبل و بعد از استفاده از دستگاه جوانسازی پوست هایفو، فرد بیمار ملزم به رعایت یکسری اصول مراقبتی خواهد بود. در ادامه به برخی از نکات مراقبتی هایفو غبغب اشاره می‌کنیم:

  • اگر عمل زیبایی، بوتاکس یا تزریق ژل انجام داده‌اید آن را با پزشک معالج خود در میان بگذارید.
  • اگر به بیماری خاصی مبتلا بوده یا داروی خاصی مصرف می‌کنید، به پزشک خود اطلاع دهید.
  • قبل از هایفو غبغب، حمام رفته و پوست را تمیز کنید.
  • از خاراندن یا ماساژ ناحیه تحت درمان به شدت پرهیز کنید.
  • تا چند روز از رفتن به استخر و سونا پرهیز کنید.
  • بدن خود را هیدراته نگه داشته و آب و آب‌میوه زیادی بنوشید.

کلینیک زیبای میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبای پوست و مو در خدمت شما می باشد

شماره تماس

01341219506-7

01342217120

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *