• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هر آنچه در مورد تزریق ژل باید بدانید

تزریق ژل

یکی از اولین نشانه‌های پیری، از دست رفتن حجم پوست صورت و بدن و ایجاد چین و چروک می‌باشد. از بین بردن این خطوط و بازگرداندن حجم ازدست‌ رفته‌ پوست و توپر کردن دوباره‌ی آن، از طریق روش بدون جراحی و تزریق ژل میسر است.

 

تزریق ژل (فیلر) چیست؟

• تزریق ژل یا فیلر یک گزینه‌ درمانی بدون جراحی برای مبارزه با اثرات پیری بر روی صورت می‌باشد. ژل‌های تزریقی طراحی‌ شده‌اند تا ناحیه‌های تورفته را برجسته کرده، درون خطوط و چین و چروک‌ها را پرکرده و به صورت حالت دهند. هیالورونیک اسید یک ماده‌ی طبیعی است که در بدن انسان یافت می‌شود. بدن انسان با گذشت زمان به‌طور طبیعی، ژل تزریق‌شده را متابولیزه و جذب می‌کند بنابراین استفاده از این روش ایمن و بی‌خطر بوده و می‌توان آن را برای همه‌ی انواع پوست در خانم‌ها و آقایان به کار برد..

 

روش تزریق ژل زیبایی چه کاربردهایی دارد؟

› زاویه سازی فک
› فرم ‏دهی لب، گونه و چانه
› از بین بردن چین و چروک و خطوط ریز
› بهبود گود افتادگی و تا حدی تیرگی زیر چشم
› بهبود خط خنده، چین‏ و چروک ‏های عمیق اطراف لب

› از بین بردن چین و چروک و خطوط ریز با تزریق ژل

• همه‌ی انواع چین و چروک‌های صورت را می‌توان به کمک ژل‌های تزریقی از بین برد. جای جوش، خطوط خنده، خطوط اخم، خطوط روی لب‌ها و اطراف دهان را می‌توان با موفقیت و به‌طور موقتی با استفاده از ژل‌های تزریقی از بین برد. به‌علاوه حالت لب‌ها را می‌توان بهبود بخشیده و آن‌ها را برجسته‌تر کرد. تزریق ژل یک روش درمانی بی‌خطر است که اهمیت زیاد آن برای استفاده در بخش پایینی صورت می‌باشد.

 

› بهبود حالت لب‌ها با تزریق ژل

• تزریق ژل برای بهبود حالت لب‌ها و ایجاد ظاهری توپر ولی طبیعی در آن‌ها استفاده می‌شود. با افزایش سن، لب‌ها لاغر و باریک شده و خطوط عمودی در اطراف آن‌ها ایجاد می‌شوند که یک نشانه‌ی آشکار پیری می‌باشند. لب‌های توپر و برجسته ظاهری جوان و شاداب را در فرد ایجاد می‌کنند درحالی‌که داشتن لب‌های لاغر و باریک ظاهر صورت را پیر و پژمرده نشان می‌دهد..

 

» تزریق ژل گونه‌

• این روش درمانی برای بهبود ظاهر و بازگرداندن توازن به اجزای صورت بدون قرار گرفتن تحت عمل جراحی بسیار کارآمد است. در روش تزریق ژل، ترکیبی از بوتاکس و فیلر مورد استفاده قرارگرفته که به وسیله‌ی آن، به گونه‌ها فرم داده می‌شود.

 

» تزریق ژل روشی کم عارضه برای کاهش چین و افزایش حجم نواحی صورت یا بدن

• برای کاهش چین ‏های عمیق ایجاد شده روی پوست و افزایش حجم در نواحی مورد نیاز صورت یا بدن می‏ توان از تزریق مواد پرکننده مختلف مانند اسید هیالورونیک، کلاژن، چربی، کلسیم هیدروکسی آپاتایت و … استفاده کرد. این مواد کم عارضه‏ هستند و اغلب با بدن سازگار هستند. فیلرها با حجم و غلظت متفاوت (بنا بر تشخیص پزشک معالج) درون سرنگ ‏های آماده قرار گرفته و پس از بی‏ حسی موضعی در ناحیه ‏ی مورد نظر تزریق می‏ گردند.

 

» تزریق ژل به زیر چشم

اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در فیلرهای پوستی استفاده می ‏شود. این ماده می ‏تواند حجم از دست رفته و گودی زیر چشم ‏ها را پر کند. اثر تزریق 6 تا 9 ماه باقی می‏ ماند. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن تولید می ‏شود. تزریق این ماده به زیر چشم ‏ها باعث جوان و شاداب شدن چهره می ‏گردد.

 

› مزایای تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل باعث بهبود عوامل مختلفی در زیر چشم ‏ها مانند سیاهی و چین‏ وچروک می‏ شود. سیاهی زیر چشم بر اثر کم خوابی، خستگی، کمبود آب بدن و دلایل مختلف به وجود می ‏آید. همچنین با افزایش سن تولید سلول‏ های پوستی جدید کاهش می‏ یابد و باعث نازک شدن پوست زیر چشم می ‏شود. در نتیجه عروق خونی زیر پوست قابل مشاهده می شوند. به مرور زمان کاهش کلاژن منجر به ایجاد چین و چروک های پوست صورت می گردد.

 

» موارد کاربرد و عدم کاربرد تزریق ژل :

1- برجسته کردن لب‌های نازک
2- پر کردن نواحی لاغر صورت
3- صاف کردن چین و چروک‌های صورت
4- بهبود ظاهر جای زخم‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *