• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هزینه تزریق ژل لب

تزریق ژل لب

برای داشتن لب هایی بزرگ و برجسته، پروتز لب گزینه مناسبی می باشد. امروزه پروتز لب طرفداران خاص خودش را دارد. کسانی که علاقه مند به داشتن لب هایی خوش فرم هستند می توانند با انجام این روش، زیبایی چهره خود را دو چندان کنند. با افزایش سن، بدن ما تغییراتی می کند و عروق خونی ما و کلاژن که حجم ساز هستند، کاهش می یابد. اگر دقت کرده باشید فرم لب یک فرد 20 ساله در مقایسه با یک فرد 70 ساله، خیلی تفاوت دارد و دلیل این تفاوت تغییراتی است که به مرور در بدن اتفاق می افتد. ولی با روش های مختلفی از جمله: پروتز لب و تزریق ژل این مشکل نیز حل می شود.

با وجود تکنیک های متعددی که امروزه برای زیبایی لب قرار دارند، جراح پلاستیک بعد از معاینه فرم لب شما، روش مناسب را به شما پیشنهاد می دهد. عمل های جراحی، محدود به پروتز لب نمی شوند. بلکه برخی افراد به جای پروتز لب، نیازمند کاهش لب های خود هستند. برخی دیگر نیازمند لیفت ( بالا کشیدن لب ) هستند. برخی دیگر از نمای افتادگی گوشته های داخلی لب، که معمولا به دلیل کهولت سن اتفاق می افتد، احساس نارضایتی دارند. در چنین مواردی نوع عمل جراحی متفاوت است و نیازمند تشخیص پزشک و فرم لب های شما می باشد.

 

عوارض تزریق ژل لب

برخی از عوارض تزریق ژل لب، موقتی هستند و بعد از گذشت چند روز رفع می شوند. این عوارض شامل:

خونریزی در محل تزریق
ورم و کبودی در محل تزریق
قرمزی و التهاب
فعالیت دوباره زخم ها و یا اسکار های قدیمی تر لب
و در موارد خطرناک تر عوارضی همچون: تورم و کبودی در محل تزریق به مدت یک هفته الی 10 روز، عدم تقارن لب ها، وجود برآمدگی های نا منظم و متعدد در لب ها، عفونت در محل تزریق، از بین رفتن بافت لب ها در محل تزریق، زخم و یا سفت شدن لب ها و در بعضی موارد واکنش آلرژیک فرد به تزریق، از عوارض خطرناک این روش می باشد.

 

روش های برجسته کردن لب

روش های متعددی برای برجسته کردن لب وجود دارد که در ادامه برخی از آنها را توضیح خواهیم داد:

تزریق چربی: در این روش چربی های اضافه از بدن خود بیمار، به روش لیپوساکشن برداشته شده و بعد از تصفیه شدن آن، از طریق سرنگ های کوچک به لب و یا دیگر نواحی تزریق می شود. پزشک بنا به نیاز فرم لب های بیمار، میزان چربی تزریق شده را تنظیم می کند تا زیبایی ظاهری لب ها را تنظیم کند.

تزریق ژل: تزریق ژل لب، یک روش رایج برای فرم دهی به لب، بدون نیاز به عمل جراحی می باشد. ژل های تزریقی با موادی ساخته شده اند که به طور طبیعی در بدن ما یافت می شوند. درست است که تزریق ژل ظاهری زیبا به لب ها می دهند، اما باید به این نکته توجه داشت که نتایج تزریق ژل کوتاه مدت بوده و بعد از 6 ماه دوباره، نیاز به تکرار دارد. فرایند تزریق ژل، تنها نیم ساعت طول می کشد و مدت زمان مشخص شدن نتایج آن، معمولا 2 تا 3 روز طول می کشد.

نحوه عمل پروتز لب: روش های تزریق ژل و پروتز لب، همه در مطب های پزشکان و یا کلینیک ها انجام می شود. ولی در رابطه با تزریق چربی این طور نیست. چربی مورد نیاز، از نواحی مختلف بدن به روش لیپوساکشن برداشته می شود و برای برجسته شدن لب ها از آن استفاده می کنند.

 

مراحل تزریق ژل

مرحله 1 : جراح پلاستیک با دقت وضعیت پوست شما و فرم لب شما را بررسی می کند و برای تزریق ژل، لب ها را معاینه می کند و سپس در مورد حجم ژل تزریقی تصمیم می گیرد.
مرحله 2 : معمولا نواحی استراتژیک روی لب مشخص می شود، تا به عنوان راهنما برای تزریق ژل و چربی لب، در برجسته شدن لب عمل کند.

مرحله 3 : با استفاده از مواد آنتی باکتری، نواحی تزریق ژل و چربی، ضد عفونی می شود و برای اذیت نشدن بیماران از بی حسی های موضعی استفاده می کنند. اما در بعضی موارد این تزریق به صورت مستقیم بر روی ناحیه، مطابق صلاحدید پزشک انجام می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *