• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هزینه میکرونیدلینگ صورت

هزینه میکرونیدلینگ صورت یکی از جدیدترین روش های جوانسازی پوست است که در اجرای آن با استفاده از سوزن های بسیار ریز سوراخ های سطحی در پوست ایجاد می شود. این روش برای رفع ترک های پوستی در اثر زایمان چاقی و بلوغ، رفع جای سوختگی، بستن منافذ پوست، درمان لکه های پوستی، رفع چین و چروک و از بین بردن جای زخم بخیه و رفع جای جوش موثر است. حال می‌خواهید بپرسید ، هزینه میکرونیدلینگ صورت چقدر است؟ این روش مانند دیگر روش های زیباسازی به عوامل مختلفی مربوط می شود. اگر به تعداد جلسات بیشتری برای انجام میکرونیدلینگ نیاز داشته باشید، هزینه این روش بیشتر خواهد شد. اما معمولاً این روش در ۴ جلسه درمانی به فاصله یک ماه اجرا می شود. موارد دیگری که بر روی هزینه میکرونیدلینگ صورت تاثیر گذار است، ناحیه درمان و دستمزد پزشک است. در واقع هر چقدر پزشک شما در این زمینه مهارت بیشتری داشته باشد، هزینه این روش بالاتر می رود. همچنین اگر این روش را همراه با دیگر روش های جوانسازی انجام دهید تا اثربخشی بیشتری داشته باشد، طبیعتاً قیمت میکرونیدلینگ بالاتر خواهد بود.

 

موقعیت مکانی بر روی هزینه میکرونیدلینگ تاثیرگذار است.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه های میکرونیدلینگ، موقعیت مکانی مطب یا کلینیک است. هر چقدر موقعیت مکانی مطب یا کلینیک بهتر باشد، هزینه درمان بیشتر خواهد شد. به همین خاطر با مراجعه به کلینیک های برخی شهرها و تغییر موقعیت مکانی از پایین شهر به بالا شهر شاهد تغییر قیمت خواهید بود. این روش نه تنها برروی هزینه میکرونیدلینگ بلکه بر روی هزینه تمام روش های زیبایی صدق می کند.

در جلسه مشاوره هزینه دقیق میکرونیدلینگ مشخص می شود : برای آگاهی از هزینه دقیق این روش باید به صورت حضوری نزد متخصص مراجعه کنید تا او در جلسه مشاوره با بررسی‌های لازم هزینه دقیق را به شما اعلام کند. به طور کلی، هزینه میکرونیدلینگ برای هر جلسه ۳۵۰ هزار تومان به بالا می باشد. هزینه بیان شده برای عمل زیبایی و بازسازی صورت بسیار به صرفه است.

کار میکرونیدلینگ تحریک کلاژن سازی و یک روش غیر تهاجمی است : از روش میکرونیدلینگ برای کلاژن سازی استفاده می کنند و به عنوان یک روش غیر تهاجمی شناخته می شود. التهابی که در این روش ایجاد می‌شود پوست را برای تولید کلاژن و الاستین تحریک می کند. میکرونیدلینگ توسط یک قلم مخصوص که بر روی آن سوزن های بسیار ریزی قرار گرفته شده است انجام می شود. سوزن های مخصوص را می توان در شکل ها و سایزهای مختلفی مشاهده کرد که با توجه به شرایط فرد انتخاب می شود. برای انجام این روش هیچ نگرانی بابت انتقال بیماری و ویروس وجود ندارد. چرا که هر شخصی از سری مخصوص به خودش استفاده می کند. در صورتی که روش میکرونیدلینگ را همراه با داروهای مزوتراپی انجام دهید، نتایج بسیار موثری را مشاهده خواهید کرد.

 

با فواید روش میکرونیدلینگ آشنا شوید.

روش میکرونیدلینگ یک روش ایمن برای رفع مشکلات پوستی است. اما مانند دیگر روش های زیباسازی باید نکات مراقبتی را به خوبی رعایت کرد. چرا که در صورت عدم رعایت مشکلات مختلفی ایجاد می شود و فرد با حساسیت های پوستی التهاب و تورم بسیار شدید روبه‌رو خواهد شد. از جمله مزایای این روش درمانی، شامل موارد زیر می باشد:

تولید کلاژن
افزایش جریان خون در قسمت پوست صورت
رفع بسیاری از مشکلات پوستی برای انواع رنگ های پوستی. یعنی پوست های تیره هم می توانند از این روش استفاده کنند.
جنس سوزن های میکرونیدلینگ از تیتانیوم است. این فلز هنگام حرکت هیچ حرارتی تولید نمی کند و پوست را نمی سوزاند. همچنین هیچ حساسیتی برای فرد به همراه نخواهد داشت.
این روش برای رفع مشکلات پوستی در نواحی زاویه دار و کوچک مانند بینی بالا و پایین، چشم، لب بالا و لب پایین بهترین گزینه است. در حالی که دیگر روش ها مانند لیزر توانایی رفع مشکل این قسمت ها را ندارد.
هزینه میکرونیدلینگ در مقایسه با دیگر روش‌ها مانند لیزر بسیار مناسب تر است.
آسیب‌های ناشی از روش های لیزر و پرتو درمانی را به همراه ندارد.

 

میکرونیدلینگ کاربردهای بسیار متنوعی دارد.

با استفاده از روش میکرونیدلینگ می‌توانید نتایج گفته شده در زیر را مشاهده کنید:

پاک کردن تاتو
درمان جای جوش
رفع اسکار و آکنه
تحریک رویش مو
رفع لک
جوانسازی صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *