• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

همه چیز درباره تزریق چربی

با افزایش سن، تولید طبیعی کلاژن و الاستین در بدن کاهش پیدا می‌کند و این مسئله، باعث کاهش چربی طبیعی پوست می‌شود. کمبود چربی منجر به خشکی پوست و در نتیجه، به وجود آمدن چروک و منافد ناخوشایند روی صورت و بقیه قسمت‌های بدن می‌شود. برای از بین بردن چروک و منافذ پوستی که معمولا از دوران میانسالی پدیدار می‌شوند، راه‌های متعددی وجود دارد. یکی از این راه‌ها که به خاطر نتایج قابل قبول بسیار محبوب است، تزریق چربی به صورت است. مانند بقیه عمل‌های زیبایی، تزریق چربی نیز از حساییت بالایی برخوردار است و لازم است که این عمل به دست متخصص‌های مجرب انجام شود.

 

تزریق چربی به صورت چطور انجام می‌شود؟

به طور کلی، در مواردی که کل صورت فرد دچار کاهش حجم شده باشد، تزریق چربی بهترین گزینه برای اصلاح وضعیت صورت است. این کاهش حجم می‌تواند بنا به دلایلی مانند ورزش سنگین، فعالیت‌های سنگین و… باشد.

در فرآیند تزریق چربی، مقدار مشخصی چربی که مواد تشکیل دهنده آن کاملا طبیعی هستند، به حفره‌های صورت، فرو رفتگی گونه‌ها، لب‌ها، پیشانی و… تزریق می‌شود. این چربی از قسمت‌های مختلف بدن خود فرد مانند پهلو و ران او برداشته شده و از طریق سوزن‌های مخصوص، به صورت او تزریق می‌شود. بسته به وضعیت پوست شما، ممکن است چندین بار تزریق به صورتتان انجام شود و بلافاصله بعد از تزریق، سلول‌های چربی از طریق بافت پوست جذب خواهد شد.

در این عمل، چربی با حجم دو برابر به صورت بیمار تزریق می‌شود و فرآیند جذب چربی تا یک ماه ادامه خواهد داشت. بعد از این مدت، چربی باقی مانده روی صورت دائمی خواهد بود.

عمل تزریق چربی در بعضی افراد نیاز به ترمیم خواهد داشت. این ترمیم معمولا بعد از گذشت چند ماه انجام می‌شود و پس از آن، تغییرات صورت دائمی خواهند بود.

 

تزریق چربی به چه اهدافی انجام می‌شود؟

مانند بقیه عمل‌های زیبایی، تزریق چربی به صورت نیز برای بهبود زیبایی انجام می‌شود. این عمل برای بهبود وضعیت چروک‌های نسبتا عمیق و منافذ باز پوست انجام می‌شود و تشخیص انجام آن، به عهده پزشک متخصص است. به طور کلی، تزریق چربی به افرادی توصیه می‌شود که حجم کلی صورت خود را از دست داده‌اند. دیگر کاربردهای تزریق چربی به این شرح هستند:

جوان‌سازی پوست
از بین بردن چروک‌های اطراف دهان و بینی
از بین بردن گودی‌های صورت مانند گودی زیر چشم و شقیقه‌ها
برجسته کردن گونه‌ها
از بین بردن جای زخم و آکنه
از بین بردن افتادگی پوست

 

مزایای تزریق چربی به صورت

تمام عمل‌های درمانی و زیبایی دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و آگاهی از این موارد قبل از تصمیم به انجام هر عمل، از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه به بررسی مزایای تزریق چربی به صورت می‌پردازیم:

اصلاح فرم صورت
جذب سریع چربی
ماندگاری طولانی به مدت ۳ الی ۵ سال
قیمت مقرون به صرفه به دلیل انجام شدن عمل تنها در یک جلسه
طبیعی بودن فرم صورت پس از تزریق
عدم استفاده از مواد شیمیایی
بهبود بافت پوست به دلیل استفاده از چربی طبیعی بدن

 

مراقبت‌های بعد از تزریق چربی به صورت چیست؟

عمل تزریق چربی به صورت، مانند بقیه عمل‌های زیبایی دارای مراقبت‌های خاصی به این شرح است:

پایین نگرفتن سر
اجتناب از ورزش‌های سنگین
اجتناب از حمام و سولار داغ
رعایت رژیم غذایی شامل لبنیات،گوشت و ویتامین C
اجتناب از استعمال دخانیات مانند سیگار و قلیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *