• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

همه چیز درباره زاویه سازی صورت گرد

زاویه سازی صورت گرد یکی از انواع روش‌های پزشکی انجام شده برای تغییر چهره در سال‌های اخیر بوده است. علت این امر را می‌توان به تغییر تعریف انسان‌ها از زیبایی نسبت داد، چرا که برخلاف گذشته صورت‌های گرد طرفداران زیادی ندارند. امروزه چهره‌هایی که زاویه دار هستند، جزوه چهره‌های جذاب محسوب می‌شوند. زاویه سازی صورت گرد شیوه‌های مختلفی دارد که در این مقاله آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

منظور از صورت گرد چیست؟

پیش از هر چیز لازم است که فرم صورت خود را تشخیص دهید. در این صورت می‌توانید بفهمید که آیا به زاویه سازی صورت گرد نیاز دارید یا باید به سراغ سایر متدهای زیبایی بروید.

در صورت‌های گرد، طول و عرض صورت معمولا برابر است. این افراد صورت گوشتالودی دارند و معمولا استخوان‌های چهره‌شان دیده نمی‌شود. گونه‌ها و چانه‌های این افراد نیز توپر و بزرگ است. درصد بسیاری از افرادی که صورت گرد دارند، دارای غبغب نیز هستند. این موضوع ممکن است باعث شود افراد چاق به نظر برسند. به همین دلیل صاحبان صورت‌های گرد به زاویه سازی صورت توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند.

علت محبوبیت زاویه سازی صورت گرد چیست؟

زاویه سازی صورت باعث جذابیت بیشتر آن می‌شود. تمامی ویژگی‌های صورت در زیبایی انسان تاثیر دارد و این باعث می‌شود افراد به جزئیات آن توجه داشته باشند. البته معیارهای زیبایی در فرهنگ‌های متفاوت مختلف است. به عنوان مثال شرقی‌ها بیشتر صورت مستطیلی را دوست دارند در صورتی که غربی‌ها صورت‌های وی (V)  شکل را ترجیح می‌دهند.

البته گذر زمان هم در این موضوع نقش داشته است. در گذشته صورت‌های گرد بدن‌های قوی، چشم‌های بزرگ و ابروهای کمانی معیار زیبایی محسوب می‌شد. اما اکنون گونه‌های برجسته، لبخند زیبا و زاویه صورت زیبایی چهره را تعریف می‌کند.

در میان زاویه سازی شکل‌های مختلف صورت، زاویه سازی صورت گرد طرفدار بیشتری دارد. چرا که باعث باریک شدن قسمت چانه و جوانتر‌ شدن صورت می‌شود. همچنین باعث می‌شود که افراد لاغرتر به نظر برسند. این موضوع به خصوص برای خانم‌هایی که اضافه وزن دارند، حائز اهمیت است.

زاویه دار کردن فک چیست

لازم به ذکراست که دربسیاری ازموارد مراجعه کنندگان جهت اصلاح فرم صورتی نیاز به اصلاح روابط فکی خواهند داشت وبکارگیری روشهای غیرجراحی مثل فیلر و…مشکلی از این بیماران حل نخواهدکردومشکلاتی رابرای آنان به همراه خواهدداشت  وتوصیه به این بیماران اصلاح روابط فکی وصورتی میباشد

زاویه دار کردن فک، البته در برخی موارد، فک بیمار برای زاویه دار شدن به ایمپلنت‌های سیلیکونی یاایمپلنت هایی از جنس پلی اتیلنهای متخلخل مثل medpore نیاز خواهد داشت. در واقع این عمل جراحی همیشه کاهنده استخوان‌ها و عضلات فک نیست. در برخی موارد پزشک با اضافه کردن ایمپلنت فک بیمار را زاویه‌دار می‌کند. روند کاشت ایمپلنت‌ها نیز با بیهوشی عمومی و ایجاد برش انجام می‌شود. برش‌های جراحی روی خط فک یا ناحیه زیر آن ایجاد می‌شوند تا اگر بعد از بهبود جای زخم باقی ماند، در ظاهر فرد مشکلی ایجاد نکند.

شیوه‌های زاویه سازی صورت گرد

به طور کلی انواع روش‌های جراحی و غیر جراحی زاویه سازی را می‌توان برای صورت‌های گرد مورد استفاده قرار داد. در ادامه به متدهایی که برای زاویه دار کردن صورت‌های گرد و دایره‌ای شکل مورد استفاده قرار می‌گیرند، اشاره کرده‌ایم.

زاویه سازی با نخ

در این روش از نخ‌های  قابل جذب پلیدیوکساندون استفاده می‌شود. به کمک این نخ‌ها می‌توان پوست را کشید. این نخ‌ها در زیر پوست قرار می‌گیرند و بعد از ۶ تا ۸ ماه جذب می‌شوند. این روش موقتی بوده وفاقدماندگاری است

زاویه سازی صورت گرد با تزریق چربی

در این روش از بافت چربی شکم یا ران برداشته و به صورت تزریق می شود. طول مدت این شیوه ۴۵ تا یک ساعت است و برخلاف آنچه که بیشتر افراد تصور می‌کنند، برداشت چربی از شکم یا ران در این شیوه کاملا با لیپوساکشن تفاوت دارد. بنابراین برداشتن چربی برای تزریق، نقشی در کاهش یا افزایش وزن افراد ندارد.

زاویه سازی صورت گرد با تزریق ژل

این روش طرفداران زیادی دارد و به راحتی در هر نقطه از صورت با تزریق فیلرهای پوستی انجام می‌شود و شکل آن را به صورت دلخواه در می‌آورد. اگر گونه‌های شما به علت بالا رفتن سن یا هر دلیل دیگری تحلیل رفته ژل به آن قسمت‌ها هم تزریق می‌شود. زاویه دادن به چانه هم در این روش راحت‌تر  و بهتر عمل می‌کند و می توان آن را به حالت V شکل درآورد‌. ابن روش دربسیاری از اشخاص نتایج چندانی نخواهدداشت

ژل‌هایی که از اسید هیالورونیک و کلسیم  درست می‌شود طرفداران بیشتری دارد چرا که این مواد در بدن هم یافت می شود. در این روش از دو شیوه کانولا و سوزن در بخش چانه استفاده می‌شود. مدت زمان آن شاید از ۱۰ دقیقه کمتر باشد. زمان ماندگاری زاویه سازی صورت گرد با ژل فیلر به نوع ژل و فیلر بستگی دارد.ونهایتا ۹تا۱۲ماه ماندگاری خواهدداشت

زاویه سازی صورت با ژل

در سال­های اخیر زاویه سازی صورت با ژل یکی از روش­های پرطرفدار پزشکی برای ایجاد زاویه استخوان فک بدون جراحی بوده است. در سال‌های گذشته، صورت‌های گرد جزو صورت‌های محبوب آسیایی بودند. اما به مرور زمان تعاریف زیبایی شناختی صورت‌های زاویه‌دار را به عنوان زیباترین فرم چهره به مردم معرفی کردند. به همین دلیل روش‌های مختلف زاویه سازی صورت، ابداع شد. زاویه سازی صورت به شیوه­های مختلف انجام می­شود که در میان آنها تزریق ژل یا فیلر از محبوبیت بالاتری برخوردار است.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *