• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

همه چیز درباره لیزر موهای صورت!

یکی از موضوعات مهمی که در زیبایی و البته بهداشت افراد وجود دارد حذف موهای زائد بدن و صورت است. از آنجا که موها با سرعت زیادی رشد می‌کنند اشخاص نیز باید به صورت مداوم درگیر از بین بردن آن‌ها به روش‌های متفاوتی باشند. خوشبختانه در سال‌های اخیر با روی کار آمدن دستگاه‌های لیزر این مشکل نیز تا حد بسیار زیادی برطرف شده است. لیزر موهای صورت روشی کاملا موثر و دائمی برای خلاص شدن از شر موهای ناخواسته است. افراد می‌توانند با چند جلسه لیزر کردن برای همیشه با روش‌های دردناک و اذیت‌کننده حذف مو بدن خداحافظی کرده و از نتیجه نهایی کار لذت ببرند.

حذف موهای زائد صورت با دستگاه لیزر موهای زائد

پیگیری مداوم برای از بین بردن موهای زائد صورت کاری بسیار زمان‌بر و خسته ‌کننده است. خوشبختانه پیشرفت علم و تکنولوژی سبب روی کار آمدن دستگاه‌های لیزر با هدف از بین بردن دائمی موهای ناخواسته بدن شده است به طوری که افراد تنها با چند جلسه لیزر درمانی می‌توانند برای همیشه با موهای زائد صورت خود خداحافظی کنند. تابش اشعه لیزر در نواحی مورد نیاز صورت مثل بالای لب و چانه و همچنین در اطراف صورت سبب می‌شود تا فولیکول‌های مو تحت تاثیر انرژی حرارتی لیزر قرار بگیرند. در نتیجه چرخه رشد موها مختل شده و با تکرار چندین جلسه‌ای این کار برای همیشه از شر موهای خود رهایی پیدا خواهند کرد.

آمادگی های پیش از انجام لیزر موهای زائد صورت

برای اینکه کاندیدهای لیزر موهای زائد صورت بتوانند به نتیجه مورد نظر خود برسند باید یک سری نکات مهم را قبل از انجام لیزر انجام دهند. از جمله مهم‌ترین آمادگی‌ها پیش از انجام لیزر مو صورت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. خودداری از انجام هر روش مو زدایی که سبب کنده شدن موها از ریشه می‌گردد؛ مانند اپیلاسیون و یا استفاده از وکس در ناحیه‌ای که قرار است مورد هدف روش لیزر موهای زائد قرار گیرد.
  2. خودداری از قرار گرفتن در معرض اشعه آفتاب برای برنزه شدن از شش هفته قبل انجام لیزر
  3. عدم استفاده از محصولاتی که ممکن است پوست صورت را تحریک کند
  4. عدم وجود هر گونه زخم، التهاب و عفونت در منطقه مورد نظر
  5. خودداری از مصرف داروهای خاص مثل راکوتان
  6. به خرج دادن حساسیت در انتخاب پزشک و کلینیک معتبر برای انجام لیزر موهای زائد صورت
  7. اطمینان از عدم ابتلا به اختلالات هورمونی همچون مشکلا تیروئیدی، پلی کیستیک تخمدان و …

با در نظر گرفتن تمامی موارد گفته شده در بالا که کارهایی ساده و هستند می‌توان خود را برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل نهایی آماده کرد و برای همیشه از داشتن دغدغه حذف موهای صورت راحت شد.

لیزر موهای زائد صورت چگونه انجام می شود؟

لیزر موهای زائد کل صورت در کلینیک‌های تخصصی پوست و انجام شده و برای اینکار از دستگاه‌های لیزر مخصوص استفاده می‌شود. مکانیزم کار دستگاه‌های لیزر به این صورت است که امواج ساطع شده از آن به ملانین (رنگدانه‌های) فولیکول مو آسیب وارد کرده و چرخه رشد مو را مختل می‌کند. در صورت انتخاب فرکانس و انرژی مناسب با توجه به نوع پوست و مو امواج فقط فولیکول‌های مو را هدف قرار داده و آسیبی به بافت‌های اطراف و پوست وارد نخواهند کرد. فرآیند انجام لیزر بسیار ساده بوده و شامل مراحل زیر است:

  1. آماده‌سازی متقاضی که با شست و شوی صورت و اعمال بی‌حسی (در صورت نیاز) همراه است
  2. تنظیم قدرت و گرمای دستگاه با توجه به شرایط کاندیدا
  3. شروع لیزر درمانی در نواحی مورد نظر
  4. اتمام یک جلسه لیزر مو زائد صورت و تعیین وقت برای جلسه بعدی (حدود ۴ هفته بعد)

توجه داشته باشید که تمامی این مراحل حتما باید توسط پزشک یا اپراتور ماهر و آموزش دیده در این زمینه و کلینیکی معتبر با دستگاه‌هایی استاندارد انجام شود.

لیزر موهای زائد صورت درد دارد؟

لیزر موهای زائد صورت روشی کاملا ایمن و بی‌خطر برای کسانی است که دوست دارند برای همیشه از شر موهای اضافی صورت خود خلاص شوند اما در این میان افرادی وجود دارند که از دردناک بودن این روش هراس داشته و برای استفاده از مزایای آن تردید دارند. اگر برای شما نیز این سوال ایجاد شده که آیا لیزر موی صورت درد دارد یا نه؟ در پاسخ می‌توان اذعان کرد که این روش کاملا بدون درد بوده و برای پوست‌های حساس و افرادی که آستانه درد بسیار پایینی دارند می‌توان از پمادهای بی‌حس کننده در این ناحیه استفاده کرد. بنابراین کاندیدهای انجام آن کوچکترین دردی را احساس نکرده و می‌توانند برای یک عمر از دردسرهای حذف مو زائد صورت و روش‌هایی دردناک مثل بند انداختن و اپیلاسیون رهایی یابند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *